У сучасному світі активно популяризується здоровий спосіб життя. Зростає попит на здорове харчування, послуги тренерів та відвідування спортзалу. Разом з попитом збільшується кількість пропозицій, а значить – і конкуренція. Тому пропонуємо обговорити сьогодні важливу для підприємців тему: як залучити клієнтів у фітнес-клуб.
Як знайти локацію для спортивного клубу
Якщо ви перебуваєте на етапі пошуку відповідного місця для відкриття фітнес-центру або невеликого залу, вам будуть корисні послуги Big Data від Київстар, а саме: Heatmap (теплові карти обраного району, міста або всієї території України) і геоаналітика.
Доступно два види теплових карт:
- Для всієї бази абонентів мобільного зв’язку (а це 26 млн осіб) з фільтрами за віком, статтю, типом смартфона тощо.
- Для певного цільового сегмента, який вас цікавить. Щоб визначити цю аудиторію, використовуються експертні критерії та моделювання.
Застосування Heatmap і геоаналітики допомагає дізнатися:
- скільки людей живе, працює, проходить або проїжджає поблизу планованого об’єкта;
- плюси й мінуси інфраструктури району;
- наявність і кількість великих і дрібних конкурентів у радіусі покриття планованого спортивного залу;
- чи користується фітнес популярністю у жителів цього району;
- орендні ставки на нерухомість;
- очікуваний прибуток і територіальне охоплення об’єкта;
- як залучити клієнтів у новий фітнес-клуб, тобто розробити ефективну рекламну кампанію з урахуванням місцевості й особливостей аудиторії.
Як залучити нових клієнтів
Наприклад, зал уже відкритий і готовий приймати відвідувачів. Як донести інформацію про це максимальній кількості зацікавлених людей? Як розробити привабливу пропозицію?
Для початку необхідно розуміти, на кого розрахований ваш бізнес. Адже у маленького залу з недорогим обладнанням і спортивного центру з великим спектром послуг різна цільова аудиторія з різними потребами. Тому потрібно створити маркетинговий профіль ідеального клієнта. Для цього аналітики Big Data вивчають всі можливі дані й вибирають істотні. На основі цієї інформації будується аналітична модель з урахуванням статі, віку, рівня статків, соціального статусу, сімейного стану, наявності дітей, місця проживання, наявності авто, звичок, інтересів. Так ви будете знати, куди цілитися та що зробить пропозицію привабливою.
Якщо у вас вже є база клієнтів, але ви хочете збільшити відвідуваність фітнес-центру, на допомогу прийде «пошук схожих» – Look-alike аудиторія. За допомогою інструменту можна знайти цільовий сегмент, схожий на поточних клієнтів.
Є два способи пошуку Look-alike аудиторії:
- Ви як експерт визначаєте характеристики вашого цільового сегмента, а фахівці Big Data за цими критеріями шукають відповідних людей.
- Фахівці аналізують дані про ваших споживачів і визначають критерії пошуку потенційних клієнтів за допомогою алгоритмів машинного навчання, що забезпечує точний результат.
Як налагодити комунікацію
Таргетована розсилка – один з найефективніших способів донести до своєї цільової аудиторії інформацію про відкриття, бонуси, знижки. По-перше, ви не розпорошуєте ресурси на людей, яким не цікава ваша пропозиція. По-друге, використовуючи SMS, е-mail або розсилки в месенджерах, ви отримаєте інформацію про кількість взаємодій з рекламою: переходи за посиланням, конверсії, використання унікальних промокодів тощо.
Київстар пропонує два способи здійснити розсилку, щоб залучити клієнтів у фітнес-клуб:
- Індивідуальне рішення. Вибором аудиторії займаються аналітики, комунікація проводиться як офлайн, тобто ви вибираєте зручний для вас час і дату, так і в режимі реального часу.
- За допомогою автоматизованої платформи ADWISOR. Інструмент допомагає самостійно розсилати рекламу цільовій аудиторії. Повідомлення отримає вибірка абонентів, які відповідають профілю ідеального покупця й характеристикам цільової аудиторії та заздалегідь погодилися на отримання таких повідомлень.
Всі аналітичні моделі та інструменти працюють на основі неперсоніфікованих і зашифрованих даних. Київстар суворо дотримується законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних». Компанія не передає третім особам персональну інформацію про абонентів.