8 хв читати
Головна / Новини / Історії / Як збільшити кількість клієнтів утричі за допомогою Віртуальної АТС: досвід центру "Лімпопо"

Як збільшити кількість клієнтів утричі за допомогою Віртуальної АТС: досвід центру “Лімпопо”

Як збільшити кількість клієнтів утричі за допомогою Віртуальної АТС: досвід центру “Лімпопо”, автор Київстар | Kyivstar Business Hub, зображення №1
Київстар
Київстар Бізнес – надійний партнер бізнесу та держави, який допомагає у виконанні щоденних задач та оптимізації внутрішніх процесів.
10 Липня 2020
Історії

Або як припинити втрачати прибутки, через неприйняті дзвінки

У сучасному світі, де доставка наступного дня вже сприймається як належне або навіть здається повільною, бізнесу важливо навчитися не лише швидко обробляти замовлення, але й миттєво брати слухавку. Пропустив дзвінок — втратив клієнта, адже вистачить усього кількох хвилин, щоб знайти номер конкурента й обговорити з ним деталі співпраці.

Про це добре знають у навчальному комплексі “Лімпопо”. Він включає два дитячих садочки та школу в передмісті Києва. У цій сфері бізнесу висока конкуренція та посилене навантаження на адміністраторів, які через дитячу активність часто не встигають добігти до телефона й відповісти на дзвінок.

Восени 2019 року навчальний комплекс знайшов рішення, як запобігти втраті клієнтів — підключив Віртуальну мобільну АТС від компанії “Київстар”.

Віртуальна мобільна АТС — хмарний сервіс, що дає можливість об’єднати всі фіксовані та мобільні номери компанії в одну корпоративну мережу без купівлі чи оренди  дорогого цифрового обладнання. Завдяки хмарним технологіям сервіс використовує технічні потужності мобільного оператора.

Маркетолог “Лімпопо” Ярослав Антонюк розповів, як хмарний сервіс допоміг потроїти кількість нових клієнтів.

Чому IP-телефонія не впоралась з викликами

Спочатку в “Лімпопо” використовували IP-телефонію іншого оператора. Але станція мала невелике покриття, що примушувало адміністраторів буквально чергувати біля телефона. Це було дуже обтяжливо, адже в навчальних закладах для дітей регулярно проводяться екскурсії, зустрічі й різні активності.

Також послуга не передбачала можливості запису телефонних розмов та переадресації дзвінків на інших адміністраторів.

“У нашій сфері велика конкуренція і люди, які нам телефонують, в основному дуже зайняті. Це означає, що потрібно відповідати на всі дзвінки або передзвонювати протягом 10 хвилин. Якщо не встигли — вважайте, ви втратили клієнта”, — розповідає Ярослав Антонюк.

Тому в навчальному комплексі вирішили шукати нові, більш ефективні, рішення. Після вивчення багатьох пропозицій на ринку, в компанії зупинилися на Віртуальній мобільній АТС від Київстар.

Чому саме Віртуальна мобільна АТС? Сервіс дозволяє протягом кількох хвилин перенести фіксовані телефонні лінії контакт-центру, сервісного підрозділу або відділу продажів на номери мобільних телефонів. В результаті працівники можуть приймати дзвінки навіть у віддаленому режимі.

Вдале рішення — швидкі зміни на краще

Підключення Віртуальної мобільної АТС відразу змінило ситуацію на краще. Якщо раніше з п’яти дзвінків вдавалося отримати одного клієнта, то сьогодні “Лімпопо” може похвалитися трьома новими клієнтами на п’ять дзвінків. Ключову роль відіграли функції переадресації та запису телефонних дзвінків. Адже, поки один адміністратор зайнятий і не може взяти слухавку, спрацьовує переадресація на іншого, й клієнт не залишається поза увагою.

Управління Віртуальною мобільної АТС відбувається через вебпортал, тому вносити будь-які зміни в правила розподілу дзвінків між менеджерами, коригувати голосові повідомлення чи інші налаштування можна дистанційно в будь-який зручний час.

Віртуальна АТС від Київстар об’єднує в єдину мережу фіксовані номери стаціонарних телефонів, до яких раніше потрібно було добігати, й мобільні, які в кожного працівника завжди при собі: на будь-яких екскурсіях чи заходах. Це дозволяє звести до мінімуму кількість пропущених телефонних дзвінків і втрачених клієнтів.

Функція запису дзвінків теж дуже корисна: завдяки їй у центрі змогли виявити клієнтів, які під час телефонної розмови говорили, що заплатили за навчання, а насправді — ні. Відтепер у “Лімпопо” точно знають, чи оплатив клієнт послуги. Адже для фіксування важливої інформації Київстар надав ще CRM-систему, в яку адміністратори мають змогу заносити номери клієнтів, щоб відстежувати історію спілкування з ними та  робити необхідні нотатки.

“У цій CRM-системі все інтуїтивно зрозуміло. Адміністратори розібралися з нею дуже швидко, нам не довелося проводити для них спеціальне навчання”, — зазначає Антонюк.

Які ще можливості надає Віртуальна мобільна АТС? Користувачам доступні запис розмов, статистика викликів, інтеграція номерів мобільних телефонів у CRM-системи та сервіс Smart Conference для дистанційних нарад за участю до 128 осіб.

Які перспективи?

У планах навчального комплексу — розширення. Цього року “Лімпопо” планує відкрити третій дитячий садок і другу школу. А отже, вхідних дзвінків стане ще більше. Проте у центрі тепер знають, як підготуватися, й упораються з викликом. Також компанія планує розширювати співпрацю з Київстар. Нині вирішили скористатися послугою підбору красивих телефонних номерів, щоб потенційним і наявним клієнтам “Лімпопо” було простіше їх запам’ятовувати.

Джерело

Теги
Підписатись на розсилку