Viber встановлено на 98% смартфонів та у 2022 році, за даними Kantar, вважався найпопулярнішим додатком для обміну повідомленнями в Україні. При чому у грудні минулого року спостерігалося зростання обсягу надісланих повідомлень у Viber для потреб бізнесу — на майже 140%. Це дає підстави вважати такий канал перспективним та ефективним для комунікації з клієнтами. Тим паче налаштувати Viber-розсилку власноруч дуже просто. Зараз поділимося покроковою інструкцією.
Зміст
№1. Відкрийте сервіс для створення Viber-розсилок
Для того, щоб створити рекламну Viber-розсилку для ваших клієнтів, можна використовувати платформу ADWISOR.
ADWISOR — це рішення від Київстар, завдяки якому український бізнес може самостійно інформувати свою базу клієнтів про будь-які події, акції, спеціальні пропозиції, заплановані візити, стан замовлення, зокрема за допомогою Viber-повідомлень. Такий тип розсилок працює через інтернет, тож ви зможете використовувати його в будь-якій точці світу. Завдяки цьому інструменту комунікувати можна також з вашими партнерами, контрагентами або співробітниками.
Стаття за темою: SMS та Viber-розсилки у комунікації з клієнтом. Які переваги для бізнесу?
№2. Зареєструйтесь на платформі
Щоб зареєструватися на платформі ADWISOR, перейдіть за посиланням.
Далі настає етап створення облікового запису. Для цього введіть свій e-mail та натисніть «Продовжити».
Лист з наступним кроком одразу відправляється на вказаний вами e-mail. Щоб завершити реєстрацію, перейдіть за посиланням у листі. Далі необхідно встановити пароль та натиснути кнопку «Підтвердити». Також потрібно додати свій номер телефону (оператор Київстар), щоб посилити безпеку ваших даних. Все, тепер ви можете працювати з ADWISOR.
Переходьте на платформу, введіть свій e-mail та пароль. Одразу на вказаний в особистих даних профілю номер телефону буде надіслано SMS з одноразовим паролем для автоматичного входу. Після успішної авторизації ви побачите головну сторінку ADWISOR з типами розсилок.
Вибираємо «Свій список клієнтів» та, наприклад, «Тестова розсилка». Це доступ, який дає можливість без відправки повідомлень просто ознайомитися з можливостями платформи, дізнатися, як вона працює: зробити шаблони, налаштувати профіль, ознайомитися з довідкою.
№3. Виберіть канал для комунікації
Далі необхідно визначитися з каналом комунікації — «Viber» — та вибрати власну аудиторію — «Свій список клієнтів» або потенційні покупці «Мої знижки».
Наприклад, обираємо розсилку на свою базу клієнтів і натискаємо кнопку «Створити розсилку».
№4. Додайте свою аудиторію для Viber-розсилки
Ви бачите частину інтерфейсу для налаштування розсилки. Тут потрібно обрати «Ім’я відправника». В тестовому варіанті воно завжди буде ADWISOR. При звичайній розсилці, якщо необхідно, замовте нове альфа-ім’я чи вкажіть наявне.
Далі треба додати аудиторію розсилки, а саме завантажити файл із базою контактів ваших клієнтів у форматі .txt, .csv або .xlsx. Також можна вибрати аудиторію із заздалегідь створених шаблонів. Після того, як ви додасте контакти, праворуч з’явиться кількість одержувачів.
Виберіть тип повідомлення — «Промо» (це звичайне рекламне повідомлення з текстом до 1000 символів та кнопка) або «Транзакційне» (це автоматизовані розсилки через API за попередньо погодженим шаблоном).
№5. Створіть текст Вайбер розсилки
Пояснимо на прикладі розсилки з блоку «Промо». У полі для тексту напишіть повідомлення. Скажімо, компанія, яка надає послуги з хімчистки та ремонту одягу, може сповіщати своїх наявних клієнтів про акційні пропозиції. Тобто може створити на платформі ADWISOR Viber-розсилку з наступним повідомленням:
Зручно, що кількість символів у повідомленні більша, ніж у стандартному SMS. Крім того, можна додати смайли, завантажити зображення з вашим логотипом, додати кнопку «Дізнатися більше», «Замовити» або «Купити», яка вестиме на ваш товар чи послугу, та коротке посилання на сайт. Після цього можна подивитися, як буде виглядати повідомлення в смартфоні клієнта.
№6. Заплануйте і почніть Viber-розсилку
Ви можете вибрати бюджет, точну дату й час, коли почнеться розсилка, а також встановити її швидкість. Коли розсилка закінчиться, зможете переглянути статистичний звіт, в якому містяться основні дані про розсилку — статус, фактична вартість тощо, зокрема й кількість надісланих, доставлених і переглянутих Viber-повідомлень.
Тестова розсилка надсилається безплатно. У комерційному ж варіанті ви платите тільки за ті повідомлення, які точно отримав ваш клієнт. Ціна формується індивідуально та залежить від кількості повідомлень.
Читайте також: Як створити рекламні Viber-розсилки для ваших клієнтів?
На платформі також є довідка з відповідями на запитання про ADWISOR. В ній можна знайти інформацію про те, як додавати одержувачів, як створювати повідомлення, що означають статуси розсилки та інше. Крім того, вам можуть допомогти наші менеджери.
Аби отримати повний доступ до Viber-розсилок, необхідно замість тестової розсилки обрати «Підключити послугу». Для цього надішліть заявку на платформі, менеджер опрацює її та зв’яжеться з вами найближчим часом.
Про інші типи розсилок дізнавайтеся на нашому сайті.