Як залучити клієнтів до банку?
11 січня 2021 2 хвилини читання

Як залучити клієнтів до банку?

Бізнес-рішення#BigData#Клієнт#ПортретКлієнта#Look-alike#ТаргетованіРозсилки

Про що:

Хочете збільшити прибуток і зменшити збитки, відкрити ще одну філію чи знайти вдалу локацію для банкомату або банківського терміналу? Де відкрити відділення, як знайти цільову аудиторію та як залучити клієнтів до банку ― ці, а також багато інших завдань допоможе вирішити технологія використання Великих даних.

Зміст

Як дізнатися більше про свій цільовий сегмент

Як знайти нових клієнтів

Як налаштувати таргетовану розсилку

Пошук локації для нового відділення або банкомату

Як дізнатися більше про свій цільовий сегмент

Портрет клієнта, що ґрунтується на даних Big Data від Київстар, допомагає краще зрозуміти особливості та потреби цільової аудиторії, що також відіграє важливу роль у розробленні й розміщенні реклами, створенні вигідних пропозицій і взаємодії з людьми.

Щоби створити профіль ідеального клієнта конкретного банку, фахівці аналізують агреговані та неперсоніфіковані дані. Потім вибирають важливі для розроблення аналітичної моделі характеристики потенційних клієнтів: від статі та місця проживання до наявності авто й сімейного статусу, а також визначають закономірності, які допомагають підвищити релевантність пропозицій і дізнатися, як залучити клієнтів до банку.

Необхідно зазначити, що під час створення аналітичних моделей особиста інформація абонентів не порушується й не передається третім особам, оскільки Київстар неухильно дотримується законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних».

Як знайти нових клієнтів

Банки та фінансові організації ― сфери бізнесу, які мають великий обсяг інформації про своїх клієнтів. На основі клієнтської бази банку можна знайти Look-alike аудиторію ― потенційних споживачів, які схожі на наявних. Ключові критерії може визначити внутрішня команда банку або ж довірити завдання з пошуку нової аудиторії фахівцям Big Data в повному обсязі. Експерти вивчать вихідні дані й визначать критерії пошуку схожої цільової аудиторії за допомогою алгоритмів машинного навчання.

Як налаштувати таргетовану розсилку

Розсилку повідомлень новим клієнтам реалізують декількома способами з різних онлайн чи офлайн-каналів, залежно від індивідуальних запитів і цілей бізнесу:

  1. Вибирають цільовий сегмент за критеріями (вік, стать, місце проживання, достаток), виключаючи вже існуючу базу банку.
  2. Застосовуючи моделювання, підбирають аудиторію, яка відповідає характеристикам існуючих клієнтів.
  3. Вибирають людей, які живуть або працюють недалеко від заданої локації (відділення банку, наприклад).

Пошук локації для нового відділення або банкомату

Вибрати найкраще розташування для відділення, банкомату чи терміналу з урахуванням розташування цільової аудиторії банку допоможуть Heatmap і геоаналітика. Heatmap ― це теплові карти обраного району або всієї України, на яких кольором позначені території, де частіше буває цільова аудиторія послуг, що надаються в будні дні та у вихідні. Завдяки зручній візуалізації вдається визначити потенційно ефективні місця, і так залучити клієнтів до банку та збільшити його фінансові показники.

Бізнес-рішення#BigData#Клієнт#ПортретКлієнта#Look-alike#ТаргетованіРозсилки

Додайте коментар

Усі коментарі публікуються після модерації. Будь ласка, пишіть українською, без спаму та нецензурних слів.

Схожі статті

#BigData#Скоринг#Геоаналітика#ТаргетованіРозсилки#Аналіз#БігДата#Теплокарта#Heatmap#ФінансовийСкоринг#Антифрод
Heatmap: що це таке і чим корисно для бізнесу29 квітня 2021 4 хвилини читання

Heatmap: що це таке і чим корисно для бізнесу

#BigData#Рішення#Бізнес#Теплокарта
#Клієнт#Бізнес#BigData#БігДата#Ритейл#Маркетинг#Heatmap#Геоаналітика#Теплокарта#ПортретКлієнта#Look-alike#ТаргетованіРозсилки#СмсРозсилка#SMS#ADWISOR
#BigData#ПортретКлієнта#Look-alike#Геоаналітика#Heatmap
Як залучити клієнтів у юридичну компанію19 травня 2020 3 хвилини читання

Як залучити клієнтів у юридичну компанію

#Клієнт#Бізнес#BigData#БігДата#Геоаналітика#Теплокарта#Heatmap#Look-alike#ТаргетованіРозсилки#Рішення#ADWISOR
Як залучити клієнтів медичному центру13 травня 2020 4 хвилини читання

Як залучити клієнтів медичному центру

#BigData#Heatmap#Look-alike#СмсРозсилка#SMS
Як залучити клієнтів на кредитування8 травня 2020 3 хвилини читання

Як залучити клієнтів на кредитування

#BigData#Look-alike#ПортретКлієнта#Скоринг#ТаргетованіРозсилки#БігДата#ФінансовийСкоринг#Клієнт
#BigData#Heatmap

Підпишіться на щомісячну розсилку найцікавіших новинПідпишіться на розсилку