Київстар: попит у бізнесу на Big Data сервіси зростає

25 січня 2021

2 хв.

Київстар: попит у бізнесу на Big Data сервіси зростає

Про що:

Київстар проаналізував, що за останні шість місяців 2020 року у бізнесу в 2 рази виріс попит на сервіси Big Data, за допомогою яких компанії можуть точніше визначити цільову аудиторію та її потреби, більш грамотно будувати комунікацію з клієнтами, робити таргетинг, підбирати ефективні маркетингові інструменти для просування і багато іншого.

Серед найбільш затребуваних сервісів Big Data – таргетовані SMS розсилки, фінансовий скоринг та аналітика даних за запитом замовника, наприклад теплові карти або геоаналітіка. Попит на ці сервіси виріс в 2 рази в порівнянні з аналогічним періодом в 2019 році як у представників великого бізнесу, так і у компаній середнього і малого сегмента.

Найпоширенішим став запит від бізнесу на інструменти, які маркетологи використовують для таргетированої комунікації з клієнтами про продукти, послуги та акції – таргетована SMS розсилка. Кількість компаній, які звернулися за цими Big Data сервісами збільшилася вдвічі в порівнянні з аналогічним періодом роком раніше. Найчастішими замовниками сервісів Big Data від Київстар стали представники фінансового і страхового бізнесу, роздрібна та оптова торгівля, автосервісні компанії, а також телекомунікації.

Ілля Польшаков

директор з розвитку нових напрямків бізнесу Київстар

Наш досвід показує, що все більше підприємств використовують у своїй роботі Big Data, щоб перевершити конкурентів. У багатьох галузях і нові гравці на ринку, і вже давно існуючі компанії управляють стратегіями в тому числі за допомогою аналізу даних для того, щоб завойовувати увагу клієнтів і, відповідно, частку ринку. Зараз вже існують приклади використання Big Data в кожній сфері: від IT і охорони здоров’я до муніципалітетів і державних відомств. Ми бачимо цей тренд, нарощуємо власну експертизу в області великих даних, розвиваємо молодих Data Science фахівців в Big Data School, допомагаємо бізнесу і державі рости і розвиватися

Наш досвід показує, що все більше підприємств використовують у своїй роботі Big Data, щоб перевершити конкурентів. У багатьох галузях і нові гравці на ринку, і вже давно існуючі компанії управляють стратегіями в тому числі за допомогою аналізу даних для того, щоб завойовувати увагу клієнтів і, відповідно, частку ринку. Зараз вже існують приклади використання Big Data в кожній сфері: від IT і охорони здоров’я до муніципалітетів і державних відомств. Ми бачимо цей тренд, нарощуємо власну експертизу в області великих даних, розвиваємо молодих Data Science фахівців в Big Data School, допомагаємо бізнесу і державі рости і розвиватися

Отримати більше інформації про можливості Big Data продуктів і сервісів для будь-якого типу і розміру компанії, а також замовити індивідуальну консультацію або послугу можна на офіційному сайті Київстар .

Попит на послуги Big Data у держпідприємств залишається стабільним. Найбільше замовлень від державних установ за аналізовані шість місяців надходило на аналітику даних, наприклад про звички споживання телекомунікаційних послуг.

Додайте коментар

Усі коментарі публікуються після модерації. Будь ласка, пишіть українською, без спаму та нецензурних слів.

Схожі статті