Про що:
Набрати учнів у мовну школу — нелегке завдання через високу конкуренцію та специфіку діяльності: складно розмістити унікальні методики викладання та інші переваги в короткій листівці або на невеликому рекламному банері. Основна мета реклами в такому разі — мотивувати людину відвідати пробний урок, де він особисто переконається, що викладання якісне. Інструменти та сервіси Big Data від Київстар допомагають знайти відповідь на питання, як залучити клієнтів на мовні курси.
Зміст
Навіщо потрібен портрет клієнта
Як збільшити аудиторію і залучити клієнтів на мовні курси
Переваги таргетованої комунікації
Навіщо потрібен портрет клієнта
Споруду маркетингової стратегії мовної школи і вибір каналів для реклами найкраще почати з окреслення портрета клієнта. Це основні характеристики потенційних учнів: вік, стать, географія, сімейний стан, подорожі за кордон, захоплення — знання яких допомагає створити затребувані курси та релевантні пропозиції, а також правильно подати їх для потенційної аудиторії.
Портрет клієнта допомагає дізнатися потокову цільову аудиторію мовних курсів. Створюючи профіль ідеального клієнта, аналітики Big Data від Київстар працюють із зібраними Великими Даними телеком-операторів, не чіпаючи конфіденційної інформації абонентів і дотримуючись законів України про захист персональних даних.
Якщо школа вже має постійних учнів, які дають стабільний дохід, можна скористатися пошуком схожих і визначити Look-alike аудиторію. Цей інструмент шукає за заданими параметрами абонентів, які схожі на наявну аудиторію і найімовірніше відгукнуться на пропозицію відвідати пробний урок мовної школи.
Big Data та аналітика
Big Data для аналітики
Побудова портрета наявної та визначення потенційної ЦА з використанням 100+ Big Data-параметрів. Допомагає зрозуміти реальні потреби клієнтів для подальшого розвитку бізнесу.
Як збільшити аудиторію і залучити клієнтів на мовні курси
Зрозумівши особливості та потреби свого клієнта, можна переходити до вибору рекламних каналів. Зараз реклама переважно пішла в інтернет, а помітну зовнішню офлайн-рекламу використовують, якщо потрібно безпосередньо позначити місцезнаходження безпосередньо школи, наприклад, у великому офісному будинку. Завдання реклами онлайн — мотивувати записатися на перший урок, а для цього необхідно показувати власну експертність і потрібність. Класичні методи набору учнів — влаштовувати пробний безкоштовний урок, а також проводити акції на кшталт «приведи друга», щоб отримати знижку.
Як рекламувати мовні курси, щоб залучити клієнтів:
- соціальні мережі — можливість розповідати про школу, залучати атмосферою, проводити акції із залучення учнів;
- за допомогою блогерів — якщо характеристики ЦА блогера співпадають зі створеним профілем клієнта;
- контекстна реклама — значне охоплення, однак відсутня можливість детально розповісти про школу, щоб привернути увагу;
- інші канали — реклама в телеграмі, створення власного чат-бота для вивчення нових слів.
Big Data та аналітика
Big Data-рішення для бізнесу
Набір інструментів для аналізу великих масивів даних під різні потреби бізнесу — аналіз та пошук аудиторії, геоаналітика, налаштування персоналізованної комунікації тощо.
Переваги таргетованої комунікації
На центральних вулицях і зупинках ще можна зустріти промоутерів, що роздають листівки із закликом вивчати мови. Однак розповсюдження листівок — застарілий інструмент, який поступається ефективністю таргетованій комунікації. Таргетована розсилка — ефективний спосіб розповісти ЦА про себе і запросити нових учнів. Рекламні повідомлення отримують зацікавлені люди, що допомагає уникнути ресурсних втрат. А за допомогою платформи ADWISOR ви зможете самостійно розсилати повідомлення, вибравши цільової сегмент, щоб залучити якомога більше клієнтів на мовні курси.
Реклама та пошук клієнтів
Знаходьте нових клієнтів за допомогою платформи ADWISOR
Розсилки на потенційних клієнтів. Підбирайте аудиторію, використовуючи Big Data-параметри. Надсилайте повідомлення за розкладом або у реальному часі.
Спробувати
Додайте коментар