Інноваційні технології та ідеї для ресторанів, на які чекають клієнти у 2023
15 грудня 2022 8 хвилин читання

Інноваційні технології та ідеї для ресторанів, на які чекають клієнти у 2023

Тренди та аналітика#ADWISOR#BigData#Рішення

Про що:

Український ресторанний бізнес навіть під час війни залишається висококонкурентним середовищем. Українці постійно відкривають нові заклади, впроваджують сучасні технологічні рішення та шукають унікальні маркетингові ідеї для кафе та барів, які точно вразять клієнтів. Тож, які тренди у сфері громадського харчування будуть актуальними у 2023-му році? Зібрали найцікавіше у цьому матеріалі.

Зміст

Перспективні технології для ресторанів у 2023

Цікаві ідеї для кафе, барів та ресторанів

Поради для роботи закладів під час війни

Перспективні технології для ресторанів у 2023

Задоволеність відвідувача — це пріоритет для будь-якого закладу. Тож не дивно, що більшість технологій у ресторанній сфері спрямовані саме на клієнтський досвід та на способи його покращити. Також ресторани, кав’ярні та бари намагаються скоротити час на обслуговування гостей, тим самим зменшуючи витрати на персонал та примножуючи прибуток від більшої кількості відвідувачів. Тож, ось добірка трендових та перспективних технологій для ресторанів:

#1. Безконтактна оплата. У 2023 році саме можливість розрахуватися карткою у закладі є одним з головних світових трендів та must-have у галузі. Популярність технології пов’язують з наслідками пандемії коронавірусу, адже відсутність фізичного контакту з готівкою робить платіж безпечнішим. Очікується, що глобальний ринок безконтактної оплати зросте на 24% до 2030 року та сягне майже 13 млрд доларів.

#2. Онлайн-замовлення. Обслуговування клієнта тепер починається не з його візиту, а з думки про заклад. Тому варто завчасно подбати, як організувати роботу кафе або ресторану так, щоб потенційний відвідувач міг легко забронювати собі столик, зробити попереднє замовлення страв тощо. Усі ці потреби сьогодні закривають системи онлайн-бронювання, наприклад, Eat App, Tablein, OpenTable. Вони дозволяють клієнтам побачити вільні часові слоти для бронювання, записатися у лист-очікування, внести депозит тощо.

Зокрема, важливо залишатися на зв’язку з клієнтами, щоб швидко розв’язувати проблеми та відповідати на питання. Найкращим рішенням буде розмістити контактний номер телефону ресторану на сайті. Отримати його можна завдяки тарифам для бізнесу «Ваш» від Київстар. Є можливість також під’єднати інтерактивне голосове меню IVR та номер 0-800, на який клієнти дзвонитимуть безоплатно з будь-якої мережі по Україні.

Зв'яток та інтернет темна

Звʼязок та інтернет

Тарифи для компаній та підприємців

Вибирайте тариф Бізнес UA під власні потреби. Швидкісний 4G, безлім на Київстар, хвилини на інші номери та за кордон, а ще дві Суперсили на вибір — сервіси для роботи без доплат.

#3. QR-коди. У безконтактну еру нове життя отримали й штрих-коди. Цей простий і недорогий інструмент ресторани почали використовувати на плакатах, столах, підставках тощо. Сьогодні, просто відсканувавши QR-код за допомогою смартфону, клієнти отримують не лише онлайн-меню. Відтепер з’явилися системи, які дозволяють за штрих-кодом оплатити рахунок, не очікуючи офіціанта, залишити чайові та відгук. Це економить до 15 хвилин на обслуговуванні одного відвідувача. Наприклад, в Україні такий сервіс пропонують Монобанк та Poster.

Клієнт використовує QR-код у закладі. Джерело: ncr.com

Клієнт використовує QR-код у закладі. Джерело: ncr.com

#4. Чатботи. Це тренд у ресторанному бізнесі у всьому світі. Чатбот — це програма, яка імітує спілкування клієнта з реальною людиною. Створити такого помічника досить легко для закладу, адже інструмент є недорогим та легко інтегрується у сайт або додаток. Завдяки чатботу можна налаштувати такі функції:

  • порада щодо вибору їжі;
  • замовлення страв;
  • акційні пропозиції;
  • оплата замовлення;
  • оцінка якості обслуговування;
  • анонс подій тощо.

#5. Меню доповненої реальності (Augmented Reality, AR). Ця новітня ресторанна технологія ще лише заходить на ринок, а тому вона може приємно здивувати клієнтів та стати візитівкою закладу. Наприклад, за допомогою доповненої реальності відвідувачі можуть навести свій смартфон на меню та «оживити страви». Так вони побачать 3D-моделі їжі та ознайомляться з нею ще до замовлення.

Також у ресторанній сфері постійно вдосконалюються внутрішні системи для роботи кухні та обслуговування клієнтів. Наприклад, заклади активно використовують цифрові екрани для відображення замовлень, системи контролю залишків продуктів та портативні POS-системи. Усе це допомагає значно оптимізувати бізнес-процеси та залучити більше клієнтів.

Цікаві ідеї для кафе, барів та ресторанів

Українські підприємці, які шукають маркетингові ідеї для кафе та ресторанів, можуть знайти натхнення навіть в інших містах країни. Так, в Україні вже є заклади з потаємним входом, де відвідувачі спершу потрапляють у невелику комору й мають пройти квест, щоб опинитися у закладі. Як приклад — «Остання Барикада» у Києві або «Найдорожча Ресторація Галичини» у Львові.

Вхід у «Найдорожчу Ресторацію Галичини» замаскований під кімнату. Джерело: lvivconvention.com.ua

Вхід у «Найдорожчу Ресторацію Галичини» замаскований під кімнату. Джерело: lvivconvention.com.ua

Тож, за певної креативності можна створити Вау-ефект для клієнта не лише завдяки їжі, а і за допомогою легенди закладу, особливих традицій або правилам закладу. Зокрема, популярним стало поєднувати кав’ярні з різноманітними магазинами: у «Kachorovska» можна випити кави з тістечком та купити дизайнерське взуття, а у «Книгарні-кав’ярні Старого Лева» погортати придбану книжку за м’ятним чаєм.

Стати центром для паломництва туристів також можна, якщо перетворити заклад на атракціон. Наприклад, можна реалізувати такі ідеї:

  • «Темний ресторан». Концепція цих закладів полягає у тому, що гості їдять їжу у повній темряві. Відсутність зору посилює смакові рецептори та дарує більше гастрономічне задоволення.
  • Теппан-шоу. Це вид кулінарного мистецтва у японських ресторанах, коли їжу готують прямо перед відвідувачами на великому столі, а вони спостерігають за процесом. Таке шоу можна адаптувати також під кухні інших країн.
  • Роботизований бар. Замість людей, коктейлі можуть змішувати роботи. І вони ж приноситимуть замовлення гостям, замість офіціантів.
  • Льодовий бар. Відвідувачі потрапляють у бар, де стіни, столи, декорації та навіть стакани для коктейлів зроблені зі снігу, а у приміщенні зберігається температура -5 градусів. Такий візит зазвичай обмежують до 20 хв на людину.
Льодовий бар у Празі, Чехія. Джерело: rove.me

Льодовий бар у Празі, Чехія. Джерело: rove.me

Розказати про відкриття нового закладу, його особливості та залучити у кафе або ресторан клієнтів можна, скориставшись Big-Data сервісами від Київстар. Так, ви можете побудувати портрет клієнта, сегментувавши цільову аудиторію, а потім разом з фахівцями оператора налаштувати тригерні та таргетовані SMS-розсилки. Більше про це ми писали тут.

Поради для роботи закладів під час війни

Під час повномасштабної війни бізнес у сфері громадського харчування став однією з точок опори українців. Заклади з лютого 2022 року почали безоплатно годувати військових, переселенців, людей у складних життєвих обставинах. Водночас з початком віялових відключень ресторани, кав’ярні та бари стали також «пунктами незламності», дозволивши людям заряджати гаджети від їхніх генераторів та користуватися інтернетом.

Що ще можна зробити, щоб бути корисним та підтримати своїх клієнтів у непростий час? Ось кілька важливих порад:

  1. Завчасно подбайте про резервне електроживлення. Придбайте генератори, щоб бути стійким до відключень світла.
  2. Внесіть у меню недорогі прості страви. Багато людей залишаються вдома без опалення та світла, а якщо вони є власниками електроплит, то і без гарячої їжі. Ви можете додати у меню страви, які можна замовити для цілої родини за прийнятною ціною.
  3. Організуйте доставку їжі. Сьогодні заклади, які не можуть доставити замовлення додому клієнтові, втрачають прибуток. Скористайтеся вже доступними кур’єрськими сервісами або створіть свою доставку.
  4. Будьте на зв’язку з людьми. Про оновлення в меню, зміни у режимі роботи або спеціальні акції ви можете повідомити клієнтів за допомогою SMS-розсилок. Для цього можна скористатися інтелектуальною платформою для самостійних розсилок ADWISOR від Київстар або спеціальним API.

Ці технології та ідеї допоможуть ресторанам, кафе та барам примножити свої прибутки, залучити нових клієнтів і побудувати з ними довірливі та довготривалі відносини. А дізнатися більше про сервіси та технології, які будуть корисні на цьому шляху, можна на сайті Київстар Бізнес.

Тренди та аналітика#ADWISOR#BigData#Рішення

Додайте коментар

Усі коментарі публікуються після модерації. Будь ласка, пишіть українською, без спаму та нецензурних слів.

Схожі статті

#Геоаналітика#FTTB#ПортретКлієнта#BigData#БігДата
#ADWISOR#BigData#СмсРозсилка#ТригерніРозсилки#ТаргетованіРозсилки
#Stoprussia#Реалісти#ВійнавУкраїні#ЯкЦеПрацює?#РосійськоУкраїнськаВійна#Stoprussianagression
#ВійнавУкраїні#РосійськоУкраїнськаВійна#Stoprussia#Stoprussianagression#Бізнес
Ідеї для ресторану та кав’ярні. Як залучити клієнтів новому закладу6 вересня 2021 3 хвилини читання

Як залучити клієнтів до ресторану?

#BigData#Теплокарта#ТаргетованіРозсилки#ПортретКлієнта#БігДата#Геоаналітика#Heatmap
#BigData#ADWISOR#SMS#ТаргетованіРозсилки#ПортретКлієнта#ТригерніРозсилки#БігДата#СмсРозсилка#Бізнес
Як залучити клієнтів у кав'ярню7 травня 2020 4 хвилини читання

Як залучити клієнтів у кав'ярню

#BigData#Клієнт#Рішення
Як залучити клієнтів в кафе та ресторан15 квітня 2020 3 хвилини читання

Як залучити клієнтів в кафе та ресторан

#BigData#ПортретКлієнта#Теплокарта#Look-alike#Heatmap#БігДата#ТаргетованіРозсилки

Підпишіться на щомісячну розсилку найцікавіших новинПідпишіться на розсилку