Як залучити клієнтів у перукарню

Як залучити клієнтів у перукарню

22 Травня 2020
Рішення
icon
277

Сьогодні переваги аналітики й інструментів Big Data стають доступними не тільки для великих гравців ринку товарів і послуг, але й для середнього та малого бізнесу. В Київстар є готові доступні рішення, які допоможуть знайти відповідь на важливі питання, наприклад, як залучити клієнтів у перукарню.

Де та як знайти нових клієнтів

Сучасний ринок послуг, зокрема індустрія краси, відрізняється високою конкуренцією. З року в рік відкривається все більше косметичних кабінетів, салонів, перукарень. Стає все складніше привернути до себе увагу людей. Можна, як і раніше, сподіватися на сарафанне радіо постійних клієнтів і друковану рекламу, можна публікувати свої роботи в Інстаграм або інших соцмережах. Це непогані допоміжні засоби для реклами послуг, але якщо використовувати лише один-два види, навряд чи ви швидко отримаєте бажаний результат.

Щоб не витрачати багато часу на пошуки клієнтів, використовуйте сучасні маркетингові методи на основі великих даних – Big Data. Київстар – найбільший телеком-оператор України, який агрегує та аналізує накопичені великі дані. При цьому компанія дотримується законів України «Про інформацію», «Про захист персональних даних» і не передає третім особам персональну інформацію про абонентів. Усі аналітичні моделі будуються на основі неперсоніфікованих і зашифрованих даних.

На основі Big Data складають портрет ідеального клієнта, шукають цільову аудиторію за принципом look-alike («знайди схожих»).

  1. Портрет клієнта дає можливість дізнатися характеристики потенційних відвідувачів перукарні, визначити їх звички, закономірності поведінки. Завдяки цим даним можна побудувати персоналізовану комунікацію, підвищити лояльність, а також розробити затребувані продукти та пропозиції.
  2. Look-alike аудиторія потрібна, щоб знайти нових клієнтів, які схожі на поточну аудиторію за основними параметрами. Наприклад, це можуть бути користувачі конкретних соцмереж, люди з одним рівнем доходу або жителі одного району міста. Ви можете самі експертно визначити характеристики цільової аудиторії, а можете довірити цю задачу аналітикам Київстар. Вони вивчать дані про клієнтів і визначать критерії пошуку цільової аудиторії, використовуючи алгоритми машинного навчання.

Таргетована розсилка: що це таке та навіщо

Як розповісти навколишнім про відкриття, акції або знижку? Очевидний спосіб – роздача флаєрів або купонів. Але при цьому неможливо проконтролювати або проаналізувати ефект від цієї активності. Тому зараз популярність набирає розсилка повідомлень із прив’язкою до геолокації потенційного клієнта та/або інших ключових параметрів: статі, віку, рівня достатку. Інформацію отримують лише ті, хто живе, працює неподалік і відповідає параметрам цільової аудиторії.

Переваги таргетованої розсилки:

  • Не потрібно розробляти, верстати та друкувати листівки, наймати людей для їх роздачі.
  • Для реалізації розсилки вистачить менеджера проєкту й оператора.
  • Платформа для розсилки готова до роботи та дає можливість оператору запускати кампанію в будь-який час, вносити корективи, тестувати різні ідеї, повідомлення або змінювати цільову аудиторію.
  • Швидкий запуск кампанії.
  • Можливість оцінити ефективність і конверсію.

Чому Big Data від Київстар

Масштаб, досвід і різноманітність продуктів. Наявність рішень як для великого, так для малого та середнього бізнесу. Наші фахівці розробляють індивідуальні стратегії, як залучити клієнтів у перукарню. Також у Київстар є готова стандартизована платформа – Business Data Solution. Це інструмент для пошуку клієнтів і аналізу їх потреб, розсилки реклами цільової аудиторії за допомогою SMS, яким може скористатися будь-який підприємець.

Теги
icon
277