Про що:

У сучасному світі активно популяризується здоровий спосіб життя. Зростає попит на здорове харчування, послуги тренерів та відвідування спортзалу. Разом з попитом збільшується кількість пропозицій, а значить – і конкуренція. Тому пропонуємо обговорити сьогодні важливу для підприємців тему: як залучити клієнтів у фітнес-клуб.

Зміст

Як знайти локацію для спортивного клубу

Як залучити нових клієнтів

Як налагодити комунікацію

Як знайти локацію для спортивного клубу

Якщо ви перебуваєте на етапі пошуку відповідного місця для відкриття фітнес-центру або невеликого залу, вам будуть корисні послуги Big Data від Київстар, а саме: Heatmap (теплові карти обраного району, міста або всієї території України) і геоаналітика.

Доступно два види теплових карт:

  1. Для всієї бази абонентів мобільного зв’язку (а це 26 млн осіб) з фільтрами за віком, статтю, типом смартфона тощо.
  2. Для певного цільового сегмента, який вас цікавить. Щоб визначити цю аудиторію, використовуються експертні критерії та моделювання.

Застосування Heatmap і геоаналітики допомагає дізнатися:

  • скільки людей живе, працює, проходить або проїжджає поблизу планованого об’єкта;
  • плюси й мінуси інфраструктури району;
  • наявність і кількість великих і дрібних конкурентів у радіусі покриття планованого спортивного залу;
  • чи користується фітнес популярністю у жителів цього району;
  • орендні ставки на нерухомість;
  • очікуваний прибуток і територіальне охоплення об’єкта;
  • як залучити клієнтів у новий фітнес-клуб, тобто розробити ефективну рекламну кампанію з урахуванням місцевості й особливостей аудиторії.

Як залучити нових клієнтів

Наприклад, зал уже відкритий і готовий приймати відвідувачів. Як донести інформацію про це максимальній кількості зацікавлених людей? Як розробити привабливу пропозицію?

Для початку необхідно розуміти, на кого розрахований ваш бізнес. Адже у маленького залу з недорогим обладнанням і спортивного центру з великим спектром послуг різна цільова аудиторія з різними потребами. Тому потрібно створити маркетинговий профіль ідеального клієнта. Для цього аналітики Big Data вивчають всі можливі дані й вибирають істотні. На основі цієї інформації будується аналітична модель з урахуванням статі, віку, рівня статків, соціального статусу, сімейного стану, наявності дітей, місця проживання, наявності авто, звичок, інтересів. Так ви будете знати, куди цілитися та що зробить пропозицію привабливою.

Якщо у вас вже є база клієнтів, але ви хочете збільшити відвідуваність фітнес-центру, на допомогу прийде «пошук схожих» – Look-alike аудиторія. За допомогою інструменту можна знайти цільовий сегмент, схожий на поточних клієнтів.

Є два способи пошуку Look-alike аудиторії:

  1. Ви як експерт визначаєте характеристики вашого цільового сегмента, а фахівці Big Data за цими критеріями шукають відповідних людей.
  2. Фахівці аналізують дані про ваших споживачів і визначають критерії пошуку потенційних клієнтів за допомогою алгоритмів машинного навчання, що забезпечує точний результат.
Дані та аналітика темна

Дані та аналітика

Big Data рішення для бізнесу

Набір інструментів для аналізу великих масивів даних під різні потреби бізнесу - аналіз та пошук аудиторії, геоаналітика, налаштування персоналізованної комунікації тощо.

Як налагодити комунікацію

Таргетована розсилка – один з найефективніших способів донести до своєї цільової аудиторії інформацію про відкриття, бонуси, знижки. По-перше, ви не розпорошуєте ресурси на людей, яким не цікава ваша пропозиція. По-друге, використовуючи SMS, е-mail або розсилки в месенджерах, ви отримаєте інформацію про кількість взаємодій з рекламою: переходи за посиланням, конверсії, використання унікальних промокодів тощо.

Київстар пропонує два способи здійснити розсилку, щоб залучити клієнтів у фітнес-клуб:

  • Індивідуальне рішення. Вибором аудиторії займаються аналітики, комунікація проводиться як офлайн, тобто ви вибираєте зручний для вас час і дату, так і в режимі реального часу.
  • За допомогою автоматизованої платформи ADWISOR. Інструмент допомагає самостійно розсилати рекламу цільовій аудиторії. Повідомлення отримає вибірка абонентів, які відповідають профілю ідеального покупця й характеристикам цільової аудиторії та заздалегідь погодилися на отримання таких повідомлень.

Всі аналітичні моделі та інструменти працюють на основі неперсоніфікованих і зашифрованих даних. Київстар суворо дотримується законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних». Компанія не передає третім особам персональну інформацію про абонентів.

Рекламні інструменти темна

Рекламні інструменти

SMS-розсилки від аналітиків Київстар

Надсилайте пропозиції цільовій аудиторії з таргетованими SMS-розсилками. Аналітики Київстар підберуть аудиторію за 100+ Big Data-параметрами (вік, стать, інтереси, локація тощо.)

Огляди рішень#BigData#Клієнт#Бізнес#БігДата#Heatmap#Геоаналітика#Теплокарта#Look-alike#ПортретКлієнта#ТаргетованіРозсилки#Сегментація

Додайте коментар

Усі коментарі публікуються після модерації. Будь ласка, пишіть українською, без спаму та нецензурних слів.

Підпишіться на щомісячну розсилку найцікавіших новинПідпишіться на розсилку