Про що:
У 2024 році у світі існують понад 359 мільйонів бізнесів, 90% з яких — це малі та середні підприємства. Деякі з них класичні — онлайн та офлайн-магазини, автомийки та салони краси, та деякі вражають своєю креативністю і нестандартними ідеями. Які? 7 прикладів — у цьому матеріалі.
Зміст
Вечеря в темряві: максимум ароматів та смаків
Кімната для знищення: як позбутися стресу за годину
Друг на годину: незвичний сервіс оренди
Бокс-сюрприз для власників собак
Маркетплейс непотрібних обручок
Курча на літо: фермерство для всієї родини
Блискітки для друзів та ворогів: хай все сяє
Ідеї для себе: чому можна навчитися у цих бізнесів
Вечеря в темряві: максимум ароматів та смаків
Dine in the Dark — кулінарна пригода, доступна в дев’яти польських містах та кількох інших країнах. Вечеря відбувається в темряві, гостей обслуговують офіціанти в окулярах нічного бачення або незрячі. Клієнти не знають, які страви їм подадуть (доступний вибір між м’ясним, рибним та вегетаріанським меню). Телефони та одяг із флуоресцентними елементами заборонені.
У чому сенс? Коли ми не бачимо, ми гостріше відчуваємо аромати, звуки, дотики та смаки. Ресторан в темряві дозволяє пережити новий досвід разом із друзями чи коханою людиною, та краще зрозуміти, що відчувають люди із вадами зору.
Читайте також:
Оце так подача! 6 незвичних ресторанів України та світуКімната для знищення: як позбутися стресу за годину
The Smash Room — це як квест-кімната, але замість того, щоб розгадувати загадки, гості знищують все, що бачать навколо. Є кілька приміщень на вибір: офіс з монітором, принтером та іншою технікою, ресторан зі скляним посудом, пральня, супермаркет, караоке, кімната для вечірок. Гості беруть у руки бейсбольну біту і можуть випустити емоції — розтрощити все навколо та отримати фото процесу в подарунок.
Друг на годину: незвичний сервіс оренди
RentAFriend — онлайн-платформа для пошуку та оренди друзів. Тут можна знайти людину для сумісного походу в гори чи на концерт, занять спортом, бізнес-івентів чи телефонних розмов. Не хочете йти на весілля далекого родича без компанії? Не проблема, просто знайдіть собі супутника та домовтеся з ним.
Сервіс монетизується за щомісячною підпискою. Чи треба платити друзям? Як домовитесь — ціна оренди стартує від 10 доларів на годину, але деякі супутники згодні безкоштовно відвідати з вами концерт чи піти разом в кіно, якщо ви оплатите квитки.
Бокс-сюрприз для власників собак
BarkBox — коробка з подарунками для собак для їхніх власників. Кожен бокс містить 2 іграшки, 2 смаколики та 1 секретний предмет. Коробку можна налаштувати відповідно до розміру собаки, її породи, харчової чутливості та стилю життя, але вміст завжди залишається невідомим. Підписка оформлюється на місяць, пів року або рік. Кожна коробка має тему — Різдво, Великдень, літні розваги та інше.
Сервіс діє з 2012 року і за цей час вже понад 6 мільйонів собак отримали свої коробки-сюрпризи.
Маркетплейс непотрібних обручок
Louped (перша назва компанії — I Do, Now I Don`t) — інтернет-магазин, що надає можливість продати вживані ювелірні вироби, в тому числі й обручки. Власник, Джошуа, створив його завдяки особистому досвіду — у 2007 році наречена розірвала заручини та залишила йому обручку. Джошуа марно намагався продати кільце в традиційний ювелірний магазин, але ціна була втричі нижчою від початкової. Тоді він створив маркетплейс, на якому продавці та покупці можуть спілкуватися напряму.
На Louped можна купити годинники, кольє та окремі діаманти. Сервіс пропонує безпечну оплату та перевірку кожного виробу ювеліром перед завершенням угоди.
Курча на літо: фермерство для всієї родини
Rent-a-Chicken — американська компанія, що надає в оренду курей, одну або кількох. Разом з куркою родина отримає курник, корм та супровід лікаря у випадку, якщо птаха захворіє. Так дорослі й діти можуть спробувати себе у ролі фермера, і разом з тим щоденно отримувати свіжі яйця на сніданок. Якщо родина емоційно прив’яжеться до курей, їх можна буде викупити та залишити у себе.
Блискітки для друзів та ворогів: хай все сяє
Ship Your Enemies Glitter — інтернет-магазин «блискучих бомб» та інших товарів для розіграшу. Сервіс пропонує анонімно надіслати листівку або хлопавку з блискітками — коли отримувач відкриє її, блискітки вилетять і розсиплються навколо. Також у магазині є «бокси розчарування» — величезні коробки, всередині яких знаходяться коробки меншого розміру, тож отримувачу доводиться розпаковувати їх одну за одною.
Сервіс працює з 2015 року і є популярним — клієнти відгукуються про нього як про «найбезпечніший спосіб помститися».
Ідеї для себе: чому можна навчитися у цих бізнесів
Чому ці компанії набули популярність, попри незвичні чи навіть шалені ідеї? Ось кілька причин:
- Вони задовольняють потребу клієнта — RentAFriend допомагає не почувати себе самотніми, а The Smash Room — вивільнити емоції та зняти стрес;
- Привертають увагу завдяки гумору та креативності — як бомби-блискітки, які можна замовити на вечірку, день народження чи для розіграшу;
- Викликають емоцію — як сервіс оренди курчат чи секретні подарункові бокси для собак;
- Використовують вірусний маркетинг — покупці BarkBox залюбки діляться фото боксів у соцмережах;
- Знайшли незайняту нішу — як Louped, що пропонує продавати ювелірні прикраси, а не будь-які інші вживані товари.
Як вони знаходили перших онлайн та офлайн клієнтів? У кожного бізнесу — своя історія, але їм могли б допомогти таргетовані та тригерні розсилки. SMS-розсилки від Київстар допоможуть залучити нових клієнтів, розширити аудиторію та збільшити продажі, надсилати релевантні пропозиції та комунікувати з клієнтами в режимі реального часу.
Реклама та пошук клієнтів
SMS-розсилки від аналітиків Київстар
Знаходьте нових клієнтів завдяки тригерним та таргетованим розсилкам. Аудиторія для розсилки підбирається з використанням Big Data-аналізу.
Додайте коментар