Офлайн-заходи для бізнесу під час війни в Україні: ризики чи можливості

6 жовтня 2023

6 хв.

Офлайн-заходи для бізнесу під час війни в Україні: ризики чи можливості

Про що:

Попри другий рік повномасштабної війни в Україні, компанії не тільки намагаються працювати, а й задля розвитку не залишають поза увагою участь в офлайн-івентах для бізнесу. Наскільки це явище є поширеним у воєнний час та як воно впливає на бізнес в цілому? Розповідаємо далі у статті.

Зміст

Стан ринку івент-індустрії

На які івенти є попит

Поради для участі бізнесу в офлайн-заході

Стан ринку івент-індустрії

Багато івент-агенцій на початку повномасштабного вторгнення закрилися, тимчасово призупинили діяльність або змінили напрямок на волонтерський. Про це розповідає CEO івент-агенції ARENA CS Яна Матвійчук. На її думку, тоді ця індустрія одразу скоротилася майже на 80%. Тож, на перший погляд, війна в Україні та будь-які заходи для бізнесу — речі несумісні.

Проте люди у всі часи прагнули соціалізації. І період війни не став виключенням, адже він як лакмус виявив та підтвердив важливість бути в соціумі не тільки онлайн. Зокрема, це стосується й бізнес-середовища.

Підприємці можуть наживо спілкуватися один з одним, завести нові знайомства, розширити мережу контактів. Спікерство на подіях — це можливість заявити про себе новим людям, показати свою експертність та удосконалити особистий бренд. А ось якщо компанія виступає спонсором або партнером на офлайн-заході, то ймовірно отримає цільові контакти, а у майбутньому й клієнтів.

На які івенти є попит

IT Arena, iForum, Форум підприємців — багато з таких офлайн-івентів відвідують сотні підприємців всупереч війні. Так, звичайно, до повного відновлення цієї індустрії ще довго. Втім, зараз є великий попит на соціальні, благодійні, навчальні та технологічні бізнес-події.

Наприклад, технологічну конференцію IT Arena, яка відбувається щороку у Львові, відвідують офлайн понад 5 тисяч учасників. Це три дні дискусій, бізнес-нетворкінгу та натхнення в історичній локації міста.

IT ARENA 2023 Джерело: IT Arena

IT ARENA 2023 Джерело: IT Arena

Також нещодавно у Києві відбувся офлайн-форум з проблематики гуманітарного розмінування Demine Ukraine Forum. На зустрічі обговорювали плани щодо розмінування України. Як соціально відповідальний бізнес на зустрічі був присутнім і Київстар.

Demine Ukraine Forum

Demine Ukraine Forum

Зараз популярні івенти, на яких можна дізнатися про рішення для роботи бізнесу під час війни та корисні лайфхаки. Наприклад, на Українському маркетинг-форумі B2B-директор Київстар Костянтин Вечір, ділився порадами, як маркетологам адаптуватися до нової реальності.

А на конференції Private Label менеджер проєктів з інноваційних рішень Київстар Денис Василюк розповідав, як будувати аналітику, аби вона розв’язувала проблеми підприємства і відкривала нові можливості для зростання.

Яна Штанько, лідерка напряму комунікацій рішень для бізнесу в Київстар, відвідала вже не один офлайн-захід в Україні. Вона відзначає, що український бізнес сумував за такими заходами, тому охоче відвідує події, які проходять наживо. Зараз аудиторія набагато активніше цікавиться аналітикою і трендами, шукає рішення для відновлення та розвитку своєї справи, нові партнерства. Підприємці щиро готові до розмови та співпраці. Тому участь в офлайн-заходах з урахуванням усіх норм безпеки сприяє подальшому росту та зміцненню українського бізнес-середовища.

Поради для участі бізнесу в офлайн-заході

Про що слід подумати перед тим, як відвідати масштабний офлайн-захід для бізнесу:

  • Вибір правильної події Перед тим, як ваша компанія візьме участь у заході, переконайтеся, що обрана конференція або форум відповідають цілям, інтересам та тематиці вашого бізнесу. Обов’язково вивчайте інформацію про подію: її історію, цільову аудиторію та спікерів.
  • Реєстрація та логістика Реєструйте учасників заздалегідь та надайте їм дані про місце, час і програму події. Подумайте, наскільки буде зручно діставатися до івенту.
  • Безпека Обов’язково дізнайтеся про наявність бомбосховища у разі оголошення повітряної тривоги під час заходу. Також важливо заздалегідь проговорити з організаторами деталі повернення коштів за участь, якщо повітряна тривога триватиме довгий час та подія скасовується.
  • Формат участі Виберіть, як ви плануєте представляти вашу компанію: 1) за допомогою бренд-зони, де буде інформація про ваші рішення, послуги, продукти; 2) через спікерство, де експерт від вашої компанії виступатиме чи візьме участь у дискусійній панелі; 3) для нетворкінгу, коли ваш представник буде знайомитися з аудиторією та розширювати контакти.
  • Підготовка бренд-зони Якщо ви вирішили робити бренд-зону, то враховуйте, що вона має відповідати темі івенту. Додайте саме ті рішення, які будуть актуальними для цільової аудиторії. Якщо дозволяє бюджет та час, зробіть бренд-зону інтерактивною, адже взаємодія з продуктом або послугою завжди краще запам’ятовується. Подбайте, щоб поряд були присутні експерти й у разі питань відвідувачів вони могли більше розповісти про вашу компанію та ваші пропозиції. Тут також мають бути візитівки, буклети, мінікниги. Крім того, можна влаштувати цікаву активність, яка дозволить привернути увагу клієнтів та залучати їх до вашої бренд-зони. Це може бути розіграш або цікаве демо. Також можна скористатися послугами хостес, які запрошуватимуть до вас клієнтів.
  • Нетворкінг Перед подією визначте, з ким з учасників представнику вашої компанії треба обов’язково поспілкуватися та запланувати наступну зустріч, щоб обговорити ідеї детальніше.
  • Готовність до виступу Якщо ваш представник на події виступає як спікер, він має бути підготовлений для цього, мати цікаву яскраву презентацію, детальний та продуманий план виступу, щоб не втратити увагу аудиторії. До речі, зручно створювати сучасні презентації можна у додатку PowerPoint, який міститься у пакеті ліцензійних програм Microsoft 365.
Microsoft 365 від Київстар

Командна робота

Microsoft 365 від Київстар

Набір ліцензійних додатків та сервісів для роботи вашої команди: Word, Excel, Powerpoint, бізнес-месенджер Teams, корпоративна пошта Outlook, 1 ТБ хмарного сховища та інше.

  • Відстеження результатів Коли подія завершиться, оцініть її результати. Вимірюйте кількість нових контактів, запитань, продажів або інших ключових показників. Проаналізуйте і визначте, чи був захід успішним, чи варто брати участь в подібних івентах у майбутньому.

Тож, якщо ви ще розмірковуєте щодо участі у якійсь події, яка цікава для вашого бізнесу, обов’язково розгляньте можливість офлайн-формату.

Додайте коментар

Усі коментарі публікуються після модерації. Будь ласка, пишіть українською, без спаму та нецензурних слів.

Схожі статті