Поширені помилки при відкритті малого бізнесу

Поширені помилки при відкритті малого бізнесу

Тренди та аналітика#ADWISOR#BigData#SMS

Про що:

Ставитися до помилок у бізнесі, як до досвіду, який допомагає визначити зони росту — одна з найкращих стратегій зміцнення впевненості у розвитку компанії. І хоча неможливо уникнути усіх помилок, можна передбачити деякі з них. У цій статті ми розповімо про найпоширеніші помилки, які важливо опрацювати, щоб бізнес-ідея мала шанси на успіх.

Зміст

Відсутність бізнес-моделі та бізнес-плану

Незнання своєї цільової аудиторії

Фокус тільки на платному маркетингу

Не оптимізувати бізнес-процеси

Не аналізувати рівень задоволеності клієнтів

Відсутність бізнес-моделі та бізнес-плану

Як серед різноманіття малих підприємств обрати ідею прибуткового напрямку? Наприклад, відкривати компанію можна не тільки з нуля або через франчайзинг. Існує ще кілька бізнес-моделей, на які варто звернути увагу, або ж взагалі створити свою. Це допоможе побудувати основу для успішної власної справи. Більш детально про створення бізнес-моделі та її різновиди ми вже раніше писали.

Далі черга бізнес-плану. Адже є підприємці, які відкриваючи малі компанії, не замислюються про загальну картину — куди і як рухатиметься бізнес. Тому саме бізнес-план є важливою частиною створення успішної організації. Він своєрідна стратегічна мапа, яка враховує чітку та досліджену ідею бізнесу, розуміння ринку, фінансів, бізнес-моделі чи логістики та багато інших чинників. Уникніть цієї поширеної помилки, створивши бізнес-план, щоб виявити можливі прогалини, які потрібно врахувати. Як його створити ми нещодавно розповідали у нашій статті.

Незнання своєї цільової аудиторії

Подумайте, що найважче: вже мати розроблену послугу чи товар, а потім під них шукати клієнтів або ж навпаки, спочатку зрозуміти потреби аудиторії, а далі створювати під них продукцію? Якщо ви обрали перший варіант, то можете стикнутися зі складнощами продажів. Адже одна з помилок власників нового бізнесу у тому, що вони пропонують товар або послугу відразу широкому колу клієнтів. І лише потім, розуміючи, що продукт погано продається, додають інші продукти до свого магазину, щоб залучити потенційних клієнтів. Проте це не завжди допомагає.

Складність тут полягає у тому, що ще на етапі дослідження ринкової ніші потрібно приділити увагу аналізу цільової аудиторії, щоб створити уявлення про свого ідеального клієнта — сформувати його портрет. Коли ви знаєте, ким є ваші клієнти, як вони поводяться, чим цікавляться, тоді зможете обслуговувати їх у спосіб, який відповідає їхнім запитам і потребам, та краще націлювати рекламну пропозицію.

Щоб сформувати портрет клієнта можна звернутися до інструментів на основі Big Data від Київстар (укр. великі дані). Фахівці оператора зможуть побудувати аналітичну модель, що профілює вашу цільову аудиторію за майже 100 параметрами:

  • віком,
  • статтю,
  • наявністю дітей,
  • типом гаджета,
  • стилем життя тощо.

У результаті можна побачити характеристики наявних клієнтів у відсотковому співвідношенні за кожним з обраних критеріїв та обрати, що доцільно пропонувати кожній з груп відповідно до профілю.

Дані та аналітика

Дані та аналітика

Big Data для аналітики клієнтів

Портрет клієнта дозволяє дізнатися актуальні потреби аудиторії та адаптувати пропозицію для неї. А розширити наявну базу клієнтів та визначити нову допомагає look-alike модель.

Далі можна розширити коло клієнтів завдяки застосуванню моделі look-alike. На основі вже готового портрета наявних клієнтів серед абонентів Київстар можна підібрати аудиторію, яка за поведінкою схожа на покупців ваших товарів. Такі споживачі найімовірніше зацікавляться вашою пропозицією.

Нагадуємо, що Київстар дотримується Законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних» і не передає та не продає персональні дані абонентів, зокрема записи розмов, тексти SMS/MMS та історію браузера третім особам. Усі аналітичні моделі з використанням Big Data будуються на основі неперсоніфікованих та зашифрованих даних.

Фокус тільки на платному маркетингу

Однією з поширених помилок малого бізнесу є те, що він зосереджується на платній рекламі, як-от PPC (Pay per click), однак мало приділяє уваги органічному маркетингу. Це зрозуміло, адже таке залучення аудиторії більш привабливе: ви лише платите за рекламу, а клієнт клацає на неї та купує ваші товари. Це миттєвий дохід. Утім, уявіть, що можна отримати трафік на сайт безкоштовно. Це варто ваших зусиль.

За статистикою, 70% кліків спрямовуються на результати органічного пошуку Google. Лише на першій сторінці перші п’ять органічних результатів отримують понад 67% усіх кліків.

Для того, щоб розвивати цей напрямок, можна проаналізувати описи продуктів на сайті, створити, наприклад, корпоративний блог, та побудувати стратегію контент-маркетингу навколо потреб вашого ідеального клієнта, а не навколо характеристик продукту. Ідеї, як зробити ваш корпоративний блог цікавим, ми наводили у статті.

Не оптимізувати бізнес-процеси

Іноді власники малого бізнесу, коли його запускають, роблять все самостійно. Вони налаштовують вебсайт, спілкуються з постачальниками, завантажують товари на сайт, створюють описи продуктів, роблять рекламні розсилки та багато іншого. Проблема тут у тому, що вести діяльність власноруч — це не ефективно. Тому потрібно деякі процеси або автоматизувати, або віддати на аутсорс чи своїм працівникам. У вивільнений час можна займатися розробкою нових ідей, налагоджувати ділові стосунки або спілкуватися із сім’єю та друзями.

Наприклад, якщо говорити, про рекламні розсилки, то цей процес автоматизується Так, можна запустити промо-розсилку SMS на власну базу клієнтів на платформі ADWISOR. Це зручний інструмент для того, щоб оперативно сповіщати клієнтів або партнерів про новий графік роботи, асортимент та інші новини. Крім того, можна автоматично надсилати сервісні повідомлення про стан замовлення, платежу, рахунку, доставки товару.

Щоб подивитись, які процеси ще можна автоматизувати, зверніться до спеціалістів. Наприклад, заповніть форму на сайті Київстар, щоб більше дізнатися про інструменти для бізнесу, які допоможуть оптимально налаштувати ваші робочі процеси.

Рекламні інструменти

Рекламні інструменти

Платформа ADWISOR для SMS та Viber розсилок

Сповіщайте своїх клієнтів про оновлення асортименту, знижки та спеціальні пропозиції за допомогою SMS. Самостійно налаштовуйте промокампанію на платформі ADWISOR.

Спробувати

Не аналізувати рівень задоволеності клієнтів

У вирії бізнес-процесів підприємцям іноді не вистачає часу на те, щоб аналізувати рівень задоволеності клієнтів. Втім, це той напрямок, метрики якого необхідно відстежувати регулярно. Завдяки цьому можна підвищити лояльність аудиторії до компанії, покращити рівень обслуговування та спілкування з клієнтами, відокремити себе від конкурентів, адаптувати товар чи послугу до запиту клієнта, отримати більше можливостей для розвитку бізнесу тощо. Інструментами, які допомагають визначити рівень задоволеності та лояльності ваших клієнтів, ми ділилися у цій статті. Зокрема, розповіли, які є метрики для аналізу і покроково розписали, як можна опитувати клієнтів.

Перед тим, як створювати новий бізнес, радимо також дослухатися до порад, які були дані під час онлайн-лекції «Поведінка споживача» від Київстар та викладача Бізнес-школи МІМ Максима Короленко. Ви дізнаєтеся, як краще зрозуміти вашого покупця. Адже досі існує помилкова думка, що ціна є ключовим фактором впливу на його поведінку. Але це не зовсім так.

Як зрозуміти поведінку споживача: інструменти, поради, тренди ринку

Тож, варто бути готовим до того, що навіть коли малий бізнес розвивається й досягає успіху, помилки все одно можуть бути. Змінюється лише ваше ставлення до них та можливість їх подолати. Розуміючи це, ви швидше зможете впоратися з проблемами, які постають перед вашим бізнесом.

Тренди та аналітика#ADWISOR#BigData#SMS

Зміст

Відсутність бізнес-моделі та бізнес-плану

Незнання своєї цільової аудиторії

Фокус тільки на платному маркетингу

Не оптимізувати бізнес-процеси

Не аналізувати рівень задоволеності клієнтів

Додайте коментар

Усі коментарі публікуються після модерації. Будь ласка, пишіть українською, без спаму та нецензурних слів.

Схожі статті

#ІдеїДляБізнесу#BigData#Microsoft365#Офіс365#БігДата#Тарифи#СмсРозсилка#SMS#ТаргетованіРозсилки#ІнтернетДляБізнесу
#FTTB#Бізнес#ІнтернетДляБізнесу#Тарифи#Франшиза
#BigData#Геоаналітика#ПортретКлієнта
#ПортретКлієнта#ТаргетованіРозсилки#Look-alike
#BigData#ІдеїДляБізнесу#Геоаналітика#БігДата#ПортретКлієнта#Look-alike#ТригерніРозсилки#ТаргетованіРозсилки
#ПортретКлієнта#BigData#Look-alike#SMS#СмсРозсилка#Бізнес#ТаргетованіРозсилки#ADWISOR
#Бізнес#Рішення#ВійнавУкраїні#Stoprussia#FTTB#ТаргетованіРозсилки#ПортретКлієнта
#BigData#Look-alike#СмсРозсилка#Microsoft365

Підпишіться на щомісячну розсилку найцікавіших новинПідпишіться на розсилку