Про що:
Електронний документообіг (ЕДО) — це ефективний інструмент для організації бізнес-процесів. Він спрощує взаємодію з клієнтами, постачальниками та механізми роботи всередині компанії, прискорює пошук, створення та обробку документів. Це далеко не всі плюси, які ЕДО забезпечує бізнесу. Отже, яку користь приносить сучасним компаніям цифровий документообіг в цілому і сервіс Star.Docs від Київстар зокрема?
Зміст
Що таке електронний документообіг: короткий нарис
Як організувати електронний документообіг
Star.Docs від Київстар — сучасний і функціональний сервіс ЕДО
Переваги та можливості Star.Docs
Що таке електронний документообіг: короткий нарис
Диджиталізація бізнес-процесів — світовий тренд, який продовжує набирати обертів. Все більше компаній впроваджують сучасні технології, адже для розвитку бізнесу необхідно оперативно адаптуватися до нових умов і відповідати вимогам клієнтів.
Електронний документообіг, або ЕДО — це механізм роботи з цифровими документами, який реалізує концепцію безпаперового діловодства. ЕДО — відмінна альтернатива використанню паперових носіїв: електронний архів не буде займати місце в офісі, а робота з документами скоротиться до декількох хвилин.
Документообіг в електронному вигляді не лише зручний, але й вигідний: не потрібно витрачати гроші компанії та час співробітників на зустрічі й підписання договорів, їхати на таксі в інший кінець міста, надсилати папери поштою або кур’єром.
ЕДО можна використовувати як у маленьких, так і у великих компаніях, незалежно від чисельності співробітників і форми власності. Обмінюватися можна будь-якими документами:
- договорами;
- звітними відомостями;
- наказами;
- розпорядженнями;
- таблицями;
- прейскурантами;
- важливими листами;
- заявами.
Для того щоб документи отримали юридичну значимість, необхідна наявність обов’язкових реквізитів і електронний підпис, виданий кваліфікованим постачальником електронних довірчих послуг відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги».
Як організувати електронний документообіг
Заведено розрізняти два види електронного документообігу:
- внутрішній обмін, який відбувається між відділами, командами або співробітниками однієї компанії;
- зовнішній — документообіг між партнерами, підрядниками, контрагентами.
Щоб організувати внутрішній обмін, наприклад, автоматизацію документообігу на підприємстві, необхідно вибрати провайдера і сервіс ЕДО. Далі потрібно встановити програмне забезпечення на корпоративний сервер, робочі комп’ютери співробітників або використовувати хмарну версію сервісу — все залежить від особливостей інфраструктури компанії. Також необхідно подбати про те, щоб співробітники, які будуть працювати з документами, отримали електронний підпис, необхідні рівні доступу і пройшли навчання.
Для переходу на електронний документообіг з контрагентами, потрібно домовитися з компанією-партнером про використання єдиного інструменту для створення і підписання документації.
Star.Docs від Київстар — сучасний і функціональний сервіс ЕДО
У 2018 році Київстар запустив сервіс електронного документообігу Star.Docs. Це сучасний сервіс ЕДО, який дозволяє замінити паперові документи на електронні. Він створений у партнерстві з консорціумом Intecracy Group.
Ключові особливості Star.Docs від Київстар:
- Швидка підготовка, узгодження, відправка й отримання документів.
- Можливість працювати над документами віддалено, спільно з колегами, коментувати й обговорювати їх онлайн.
- Файли зберігаються в безпечному місці — в хмарному сховищі або на цифровому носії. Доступ до них відкритий 24/7.
- Можна переглядати документи в режимі онлайн і підписувати з допомогою КЕП в будь-який зручний час на різних пристроях, зокрема зі смартфона або планшета на базі iOS і Android.
Працювати зі Star.Docs можна в хмарі або встановити сервіс на фізичний чи віртуальний сервер організації. Для мобільних пристроїв потрібно завантажити спеціальний додаток в App Store або Google Play (залежно від ОС), встановити його й авторизуватися.
Командна робота
Star.Docs від Київстар
Сервіс для швидкого переведення документообігу в онлайн. Створюйте, узгоджуйте чи підписуйте документи в цифровому форматі. 50 підписів безкоштовно.
Переваги та можливості Star.Docs
Основні завдання, які допомагає вирішити цифровий документообіг:
- Швидкий пошук і доступ до документів. Співробітники будуть витрачати менше часу на ці рутинні завдання.
- Зниження фінансових витрат на документообіг. Дослідження Gartner (США) показало, що використання паперу в офісі обходиться компаніям у 13-31 разів дорожче, ніж коштує сам матеріал. У разі переходу на ЕДО також зникає необхідність робити роздруківки, купувати поштові марки, конверти та папки й регулярно оплачувати послуги доставки.
- Зберігання файлів у зручному місці — в хмарному сховищі або на цифровому носії.
- Обмін документами триває кілька секунд: більше не потрібно витрачати час на дорогу і зустрічі для підписання договорів.
- Скорочення часових витрат на обробку документації. Автоматизоване діловодство допомагає оптимізувати щоденні завдання, що своєю чергою підвищує продуктивність співробітників.
- Організація єдиної платформи електронного документообігу для роботи з документами. Це дозволяє прискорити узгодження документів і прийняття рішень.
- Раціональне використання простору в офісі. Цифровізація паперових архівів дозволяє звільнити квадратні метри, зайняті меблями для зберігання паперів.
- Безпека документів. Керування доступом, шифрування і створення резервних копій мінімізує ризик витоку даних і втрати важливих файлів.
Крім усього перерахованого вище, перехід на онлайн-роботу з документами — це чудова екоініціатива, яка сприяє поліпшенню іміджу компанії.
Паперовий документообіг завдає значної шкоди навколишньому середовищу: згідно з даними Statista, щорічно у світі споживають близько 420 тонн паперу. Для виробництва 1 кг паперу потрібно 2-3 кг деревини, не кажучи про використання великих обсягів води, електроенергії та інших ресурсів. Також масово споживаються супутні витратні матеріали: фарби для принтерів, картриджі, ручки та інші канцелярські приналежності.
Отже, впровадження сервісу електронного документообігу дає можливість підвищити ефективність співробітників, зменшити час роботи з документацією, скоротити витрати на друк, логістику і зберігання архіву, мінімізувати кількість спожитого паперу і подбати про екологію.
Хочете дізнатися більше про підключення Star.Docs або актуальні тарифи? Залиште заявку на сайті або напишіть на пошту Star.Docs@kyivstar.net.
Додайте коментар