Про що:
Українські компанії переважно оптимістичні щодо свого відновлення у найближчі пів року. Утім, розвитку перешкоджають логістичні труднощі, брак палива та зростання цін. Найбільше ж опитані підприємці для своєї стабільної роботи (90%) чекають на завершення війни. Поки ЗСУ успішно захищає Україну, пропонуємо дбати про її економіку.
Ми підготували добірку корисних сервісів та платформ, які допоможуть підприємствам ефективніше працювати та наближати перемогу.
Зміст
Сервіс для діагностики бізнесу
Сервіс для перевірки та реєстрації торгових марок
Інструмент для перевірки реєстраційних даних
Система електронного документообігу
Платформа для релокації бізнесу
Сервіс для створення СМС-розсилок
Сервіс для діагностики бізнесу
MEREZHA.Focus — платформа для діагностики бізнесу, розроблена на основі однієї з найкращих у світі методології управління — Теорії обмежень Голдратта. Сервіс допоможе структурувати процеси компанії та виявити ключові напрямки для зростання. Потрібно вказати тип бізнесу і труднощі, які на думку підприємця затримують розвиток компанії. Інструмент покаже, наскільки розв’язання вказаних проблем допоможе швидше розвиватися, та порадить, на яких задачах варто фокусуватися найперше. У звіти підприємці отримають персоналізовані рекомендації експертів, практичні матеріали, запрошення до менторських програм. Діагностику бізнесу пропонують проходити раз на 3 місяці та аналізувати зміни.
Сервіс для перевірки та реєстрації торгових марок
IdeaBox — мобільний додаток від компанії Profitmark для перевірки та онлайн-реєстрації торгових марок (ТМ). Встановивши додаток, ви можете безкоштовно перевірити ТМ в Україні та за кордоном, подати заявку на реєстрацію ТМ, контролювати процес реєстрації за допомогою спеціального трекера в смартфоні. Існує як безкоштовний пошук торгових марок, так і професійна перевірка спеціалістом. Продовж восьми днів ви отримаєте звіт про відсутність ризиків і зможете зареєструвати ТМ. У іншому випадку — отримаєте рекомендації щодо коригування заявки.
Інструмент для перевірки реєстраційних даних
Опендатабот — зручний сервіс, який надає доступ до державних даних для громадян та бізнесу. Інструмент корисний для моніторингу реєстраційних даних українських підприємств, судового реєстру, для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів. Цей сервіс збирає інформацію з відкритих державних реєстрів й інших джерел, і оперативно надсилає користувачам повідомлення про зміни до месенджерів Telegram, Facebook Messenger або Skype. Наприклад, ви додаєте у контакт-лист бота, набираєте назву контрагента або код ЄДРПОУ, і отримуєте інформацію про те, що змінилось за останній проміжок часу:
- чи є у судовому реєстрі рішення щодо вказаного підприємства;
- чи є ця компанія в місцях масової реєстрації;
- наскільки ваш майбутній контрагент законно працює.
Крім того, підписавшись на зміни своєї компанії, зможете отримати повідомлення у разі несанкціонованої зміни директора й оперативно відреагувати на ситуацію.
Система електронного документообігу
Star.Docs — система електронного документообігу (ЕДО), яка дозволяє створювати, узгоджувати та підписувати документи в цифровому форматі. Система має гарантовану персоналізовану кібербезпеку корпоративних файлів. Е-документ з кваліфікованим електронним підписом (КЕП) має таку ж юридичну силу, як його паперовий екземпляр, підписаний від руки.
З Star.Docs від Київстар є можливість:
- працювати з е-документами у хмарі на ПК або у смартфоні з мобільними додатками для ОС Android та iOS;
- створювати шаблони е-примірників та завдяки цьому економити робочий час;
- працювати з командою в єдиному онлайн-середовищі та контролювати дії користувачів, які працюють з документами, щоб уникнути ризику втрати робочих файлів;
- заощаджувати бюджет підприємства, адже на період воєнного стану Star.Docs доступний без додаткових оплат.
Платформа для релокації бізнесу
Прозорро.Продажі — це офіційна онлайн-платформа для аукціонів з продажу та здачі в оренду майна, яка належить Мінекономіки України. З початком повномасштабної війни «Прозорро.Продажі» також приймають заявки на державну програму з релокації для підприємств. Зокрема, тут можна розмістити пропозиції для допомоги бізнесу, який переїжджає. Користування платформою безоплатне. Якщо ви хочете релокувати своє виробництво, зареєструйтесь в особистому кабінеті та заповніть форму. Заявку підприємства розглядає Мінекономіки, а відстежувати статус запиту можна через особистий кабінет. Коли рішення ухвалено, держава допомагає:
- з місцем розташування потужностей бізнесу;
- з перевезенням устаткування;
- з розселенням наявних співробітників та пошуком нових;
- з відновленням логістики, закупівлі сировини та пошуку ринків збуту.
Крім того, ми розробили покроковий гайд з переліком сервісів, які допоможуть швидко відновити роботу після релокації бізнесу.
Сервіс для створення СМС-розсилок
ADWISOR — інтелектуальна платформа для самостійного створення проморозсилок. Сервіс дозволяє надсилати повідомлення як клієнтам з напрацьованої бази підприємства, так і налаштовувати розсилку для нових потенційних споживачів, які можуть зацікавитися пропозицією компанії.
ADWISOR допомагає легко управляти повним циклом запуску промокампаній –– від створення тексту повідомлення до вибору аудиторії за допомогою смарт-фільтрів, а також визначення дати, часу та запланованого бюджету промокампанії.
СМС-розсилка для нових клієнтів створюється за допомогою доступних на платформі Біг Дата-фільтрів (вік, стать, тип гаджета, наявність дітей — усього понад 40 параметрів). Потрібно вказати критерії, які притаманні потенційній аудиторії, вибрати територію для розсилки (наприклад, там, де розташована торгова точка). Ця розсилка здійснюється на базу абонентів Київстар, які надали згоду на отримання рекламних повідомлень за програмою «Мої знижки». Для розсилки SMS або Viber-повідомлень на свою базу клієнтів просто завантажте їхні контакти до платформи ADWISOR. Потім додайте текст, вкажіть час відправки повідомлення. Згодом ви отримаєте статистику, щоб мати можливість проаналізувати ефективність промокампанії. Крім цього, щоб одержувачі легко зрозуміли, хто саме надіслав їм повідомлення, можна вказати власне альфа-ім’я компанії.
Додайте коментар