8 хв читати
Головна / Новини / Бізнес рішення / Київстар Бізнес підібрав сервіси для гнучкого формату роботи середнього та малого бізнесу

Київстар Бізнес підібрав сервіси для гнучкого формату роботи середнього та малого бізнесу

Київстар Бізнес підібрав сервіси для гнучкого формату роботи середнього та малого бізнесу, автор Київстар | Kyivstar Business Hub, зображення №1
Київстар
Київстар Бізнес – надійний партнер бізнесу та держави, який допомагає у виконанні щоденних задач та оптимізації внутрішніх процесів.
14 Грудня 2020
Бізнес рішення

У добірку сервісів на кожен день, що допомагають компаніям працювати незалежно від карантинних обмежень, увійшли найбільш зручні та вигідні пропозиції для зв’язку, комунікацій між працівниками та з клієнтами, автоматизації бізнес-процесів тощо.

В умовах, коли велика кількість компаній стикається з необхідністю призупиняти роботу через карантинні обмеження, Київстар рекомендує максимально впроваджувати у бізнес-процеси діджитал-інструменти. Їхнє застосування дозволяє гнучко управляти форматом роботи компанії та її працівників, працювати з будь-якого місця, у зручний час та саме так, як потрібно певному бізнесу. Більшість таких інструментів мають в основі інтернет- і хмарні технології, а також сервіси на основі Big Data.аснор

«Ми розуміємо, з яким викликом стикаються зараз компанії середнього та малого бізнесу. І бачимо, як швидко змінюється світ навколо нас, – прокоментував Костянтин Вечір, директор з розвитку бізнесу на корпоративному ринку Київстар. – Щоб продовжувати працювати за будь-яких умов, необхідно не лише дати інструменти для онлайн-роботи працівників, а й налаштувати комунікацію з партнерами та клієнтами так, щоб бути від них на відстані кліку в телефоні, адже це зараз – найкоротший шлях.  Якщо клієнт не може знайти вас в інтернеті чи повідомленнях на своєму мобільному – ваш бізнес програє конкурентам, які там є».

Інструменти, які рекомендує використовувати Київстар Бізнес, задовільняють більшість поширених на сьогодні запитів компаній: 

  1. Забезпечення працівників надійним зв`язком і доступом в інтернет.

Рішення: оптимальні тарифні плани з розширеними можливостями для бізнесу.

Переваги:

  • Максимально наповнені тарифні плани.
  • Включені хвилини для дзвінків по Україні на номери інших мобільних операторів, міські номери та за кордон.
  • Високошвидкісний мобільний інтернет, який можна використовувати як з основної, так і з додаткової SIM-карти.
  • Усі підключені номери належать компанії.
  • Контроль обсягу послуг, які використовують працівники компанії.
  • Вигідні акційні пропозиції — для нових бізнес-клієнтів знижка 50% на перші півроку.
  1. Автоматизація роботи та бізнес-процесів всередині компанії.

Рішення: Віртуальна Мобільна АТС, Microsoft Office 365, Star.Docs і Mobile ID, які дозволяють налаштувати онлайн та офлайн роботу контакт-центрів і відділів продажів, вести електронний документообіг та підписувати документи навіть зі смартфону, організувати віддалену роботу працівників.

Переваги:

  • Віртуальна мобільна АТС – хмарний сервіс. Не потрібно купувати чи орендувати дороговартісне обладнання. «Розумна» телефонія: поєднання усіх мобільних та фіксованих номерів компанії в єдину корпоративну мережу, одночасний прийом і розподіл будь-якої кількості дзвінків, запис розмов, власне голосове меню IVR на мобільному номері, інтеграція з CRM.
  • Ліцензії Microsoft Office 365: 1 ТБ хмарного сховища, Word, Excel, PowerPoint, Exchange, Teams.
  • Заощадливий електронний документообіг Star.Docs та підписання документів за допомогою кваліфікованого електронного підпису Mobile ID. Доступ до документів у будь-який час з будь-якого місця.
  1. Збільшення обсягу продажів і пошук нових клієнтів; комунікація з наявними клієнтами; інформування про товарні новинки, акції тощо.

Рішення: таргетовані та тригерні розсилки Київстар, інтелектуальна платформа для самостійних розсилок ADWISOR.

Переваги:

  • Точна комунікація з потрібною цільовою аудиторію – застосування BigData-фільтрів: віку, статі, інтересів та ін.
  • Самостійне управління бюджетом промокампаній;
  • Розсилка повідомлень існуючим клієнтам через Viber та SMS від власного альфа-імені компанії.

Отримати консультацію та більше дізнатися про діджитал-інструменти для ефективної роботи середнього та малого бізнесу можна на сайті Київстар.

Варто зауважити, що для всіх нових корпоративних клієнтів Київстар продовжує діяти акція «Бізнес-старт», яка передбачає вигідні умови користування бізнес-тарифами компанії: -50% на абонплату за обраним тарифним планом протягом півроку з моменту підключення.

Підписатись на розсилку