Про що:
Регулярно надсилаєте клієнтам повідомлення, намагаєтеся бути яскравими та актуальними, а бажаних результатів розсилок усе одно немає? Подивіться на свою аудиторію під іншим кутом — віковим.
Час поділив населення планети на покоління, а середовище, у якому вони росли, нагородило їх характерним сприйняттям, цінностями та вподобаннями. І хай як не просто дослідити групи з мільйонів людей і знайти в них спільне, саме на цьому базується підхід маркетингу поколінь. Спробуйте використати його в комунікації з клієнтами, і результат не змусить себе чекати.
Зміст
Що треба знати про покоління Х?
Що треба знати про покоління Y?
Що треба знати про покоління Z?
Що треба знати про покоління Х?
Народилися у 1965–1980-х роках. Вони незалежні, високоморальні та відкриті до різноманітності матеріалісти.
Фінансово стабільні
Зараз вони на піку кар’єри та отримують найбільший дохід. Звідси — купівельна спроможність. А ще — це покоління, яке вміє відкладати гроші: для них це необхідність. Колись вони збирали на сімейний відпочинок, тепер — на навчання дітей і допомогу стареньким батькам.
- День народження, ювілей чи свято — гарний привід для бренду нагадати про себе і, наприклад, про відкладені в Улюблене товари.
Лояльні до брендів
Загалом скептичне, покоління Х лояльне до своїх брендів-фаворитів. Тому важливо зосередитися на якості продуктів, клієнтському обслуговуванні та бути справжніми й актуальними, але не настирливими.
- Не зловживайте рекламними повідомленнями. Використовуйте SMS як канал для обслуговування або комунікації про вже оформлене замовлення.
Люблять заощаджувати
Купувати з купоном чи промокодом — їхня таємна пристрасть. Вони активно шукають їх в інтернеті й охоче користуються, коли отримують такі від брендів. Однак, варто враховувати, що представники цього покоління не люблять робити зайві рухи й переходити в соцмережі чи додатки, щоб отримати пропозицію.
- Додавайте в текст повідомлення промокоди чи спеціальні пропозиції, якими легко скористатися.
- Пропонуйте вступати до програм лояльності.
- Швидко створити розсилку можна на платформі ADWISOR.
Комунікація з клієнтами
Viber-розсилки на власну базу клієнтів
Спілкуйтеся зі своїми клієнтами в зручному для них месенджері Viber. Можна використовувати альфа-ім'я та логотип вашої компанії.
СпробуватиЩо треба знати про покоління Y?
Народилися у 1981–1996-х роках. Освічені, технічно підковані, соціально відповідальні. Прагнуть, щоб їх сприймали як особистостей, а не як загал.
Купують досвід, а не товар
Міленіали в пошуку емоцій та захопливих історій, тому й перевагу віддають саме таким брендам. Приміром, «фен із десятьма температурними режимами» — звучить серйозно, але сильніше на них вплине історія, як цьому фену вдалося замінити похід до дорогого салону.
- Визначте, які проблеми вирішують ваші послуга чи продукт, як вони полегшать чи доповнять життя клієнтів покоління Y. Комунікуйте у коротких текстах та естетичних зображеннях, щоб чітко сформувати уявлення про майбутній досвід.
Довіряють відгукам
Найімовірніше, вони придбають продукт чи скористуються послугою, які хтось порадив, аніж тими, які просто побачили в рекламі чи соцмережі. Міленіали й самі охоче діляться відгуками та коментарями та цінують, коли до них дослухаються.
- Дайте клієнтам-міленіалам можливість поділитися думками про ваш бренд — так ви зможете вибудувати міцний емоційний зв’язок.
- Збирати відгуки можна й через Google Форми. Посилання на неї додавайте у кнопку.
Цінують вчасність
І йдеться не лише про миттєву відповідь на їхнє запитання у соцмережі чи на сайті — це, звісно, важливо, а й про SMS-маркетинг на випередження. За підрахунками, 60 % міленіалів люблять спілкуватися з бізнесом за допомогою текстових повідомлень, тож ваші завчасні пропозиції чи рекомендації зіграють на руку вам обом.
- Налаштовуйте таргетинг відповідно до актуальної інформації. Уявімо, що ви — магазин верхнього одягу, а у Полтавській області на наступному тижні прогнозують дощ. Уже сьогодні проінформуйте полтавців про свій асортимент дощовиків або тренчів у SMS-повідомленні.
Що треба знати про покоління Z?
Народилися у 1997–2012 роках. Креативні та сміливі. Вибирають бренди, які мають чіткі цінності та сильну інтернет-спільноту, є інклюзивними.
Завжди зі смартфоном
83 % опитаних представників покоління Z позитивно ставляться до спілкування із брендами через текстові повідомлення. Це й не дивно: вони перевіряють сповіщення до трьох разів на годину, а ще — відчувають контроль над ситуацією: можуть прочитати чи відповісти тоді, коли їм зручно.
- Налаштовуйте розсилки в різних каналах комунікації, але пам’ятайте: інформуйте в міру — часті рекламні повідомлення можуть тиснути й відбивати цікавість. Також пишіть коротко — вони не люблять читати довгі тексти.
Самовиражаються через споживання
Покоління Z шукає бренди, які мають такі ж цінності, що й у них: тільки так вони зможуть підкреслити свою ідентичність. І це стосується усього: від аксесуарів до харчових продуктів. За це вони навіть готові переплачувати.
- Ваша ідентичність повинна однаково прослідковуватися не тільки у самих продуктах чи послугах, а й у текстовій та візуальній частині комунікації. Для цього визначте tone of voice та редполітику бренду.
Переймаються майбутнім планети
Покоління Z розуміє, що відбувається у світі, його екологічні, політичні та соціально-економічні проблеми. З цієї причини зазвичай вибирають бренди, які є соціально відповідальними та турбуються про екологію.
- Проаналізуйте свій бренд і визначте, як би ви могли, хай не глобально, але допомогти планеті. Комунікуйте про це — покоління Z оцінить.
- У ADWISOR можна використовувати транслітерацію. Але зважайте на довжину повідомлень.
Дотримуватися маркетингу поколінь — вибір, а не ультиматум. Попри це він дає можливість краще зрозуміти аудиторію вашого бренду, а отже, будувати ефективну комунікацію.
Додайте коментар