Головна / Новини / Тренди та аналітика / Святкові подорожі 2022. Як маркетологам залучити більше клієнтів у турагентство

Святкові подорожі 2022. Як маркетологам залучити більше клієнтів у турагентство

Святкові подорожі 2022. Як маркетологам залучити більше клієнтів у турагентство, автор Київстар | Kyivstar Business Hub, зображення №1
Київстар
Київстар Бізнес – надійний партнер бізнесу та держави, який допомагає у виконанні щоденних задач та оптимізації внутрішніх процесів. Ми маємо велику експертизу в сфері великих даних, хмарних рішень, інтернету речей та М2М. Cеред інструментів, які пропонуємо: рішення для працівників, аналітики, комунікації з клієнтами, побудови надійної ІТ-інфраструктури, безпеки, ІоТ рішення для бізнесу та держави. Своїми знаннями […]
09 Грудня 2021
Тренди та аналітика

З наближенням зимових свят українці знову збираються у подорожі. Зустріти новорічну ніч в Арабських Еміратах або ж потрапити на різдвяний ярмарок до Італії знову стало можливо: вакцинація дозволила країнам відкрити свої кордони для мандрівників з України. Утім, варто пам’ятати, що світовий туризм назавжди змінився з початком пандемії.

Розповідаємо, що треба знати бізнесу, щоб залучити більше клієнтів та мати успіх у цей святковий сезон.

 

Люди тепер бронюють одразу три тури. Навіщо?

Туристична галузь одна з перших постраждала від пандемії коронавірусу, і ймовірно, що вона одна з останніх вийде з цієї кризи. Навіть зараз, коли країни послаблюють свої карантинні обмеження, дослідження стверджують, що ринок туризму повністю не відновиться навіть до 2023-го року. А McKinsey прогнозує, що міжнародне авіасполучення повернеться до рівня 2019 року не раніше 2024-го.

Проте це не означає, що ніхто більше не подорожує: у середньому 36% людей у світі зараз знаходяться в певному виді мандрівки. Натомість зміни найбільше торкнулися того, як саме туристи обирають собі напрям для подорожі. На їхній вибір значно впливає глобальна невизначеність: будь-якої хвилини та чи інша держава може закрити свої кордони для іноземців. Наприклад, 28-го листопада Ізраїль обмежив в’їзд у країну на два тижні через поширення нового штаму коронавірусу Омікрон.

Цікаво, що ця невизначеність створила новий тренд у туристичній галузі «trip stacking». Його суть в тому, що люди бронюють дві або навіть три поїздки на один і той самий час. Якщо через коронавірус скасується одна з подорожей, вони просто поїдуть в іншу. Отже, відпустка не буде зіпсована.

Водночас туристи шукають пропозиції з гнучким бронюванням, а також з можливістю безоплатного скасування. Ці фактори є найважливішими для мандрівників після ціни та самої пропозиції, але наразі не всі туристичні агенції готові надати такі опції. Саме тому маркетологи можуть бути попереду конкурентів у цей зимовий період: зробіть гнучкість вашим пріоритетом під час новорічних свят. Це допоможе задовольнити попит та очікування потенційних клієнтів, які вже пакують валізи у нові подорожі.

Порада від Київстар: як дізнатися найпопулярніші туристичні напрямки?

Потужним інструментом для туристичної галузі є Big Data-рішення від Київстар. Наприклад, завдяки геоаналітиці турагенція може визначити, куди найчастіше подорожують її клієнти. Київстар аналізує телеком-поведінку своїх абонентів: дата-трафік, подорожі Україною та за кордон, інтереси тощо. Завдяки інструментам Big Data фахівці компанії можуть показати замовнику у графіках, якими напрямками цікавляться клієнти конкретної турагенції найбільше. З такою статистикою бізнес може створити найбажаніші тури на святковий період та надалі персоналізувати свою пропозицію конкретній цільовій аудиторії.

Важливо, що пропоновані сервіси та послуги на основі Big Data створені мобільним оператором. У роботі з даними Київстар дотримується Законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних» і не передає та не продає персональні дані абонентів, зокрема й записи розмов, тексти SMS/MMS та історію браузера, третім особам. Усі аналітичні моделі з використанням Big Data будуються на основі неперсоніфікованих і зашифрованих даних.

Внутрішній туризм: зростає попит на Citybreak

Оскільки глобальні карантинні обмеження не зникають, багато мандрівників по всьому світі вирішують не ризикувати зовсім й відпочивати ближче до свого дому. І це навряд зміниться найближчим часом. Відповідно до статистики Google, у середньому близько 40% туристів Європи та Північної Америки планують на свята подорож у межах своїх країн. Водночас половина з них не збирається виїжджати за межі своєї області.

Така світова статистика дуже подібна й до ситуації в Україні. Показовим є літо 2021 року, яке стало певним тестом для українського туристичного сектору. Якщо у 2020-му, коли міжнародні напрямки були переважно недоступними, багато українців вирішили відпочити на українських курортах, то цьогоріч цей попит зменшився майже вдвічі. Утім, зародився новий феномен для галузі — відпочинок у форматі «citybreak».

Святкові подорожі 2022. Як маркетологам залучити більше клієнтів у турагентство, автор Київстар | Kyivstar Business Hub, зображення №2

Citybreak — це короткі канікули, які проводять в іншому місті. Традиційно, найчастіше для такого відпочинку в Україні обирають Одесу та Львів: у 2021-му їх відвідало в шість разів більше українців, ніж у 2020-тому. Проте поступово й інші міста набувають популярності, чому сприяє розвиток туризму на місцях. Наприклад, місцеві пропонують туристам провести вихідні у незвичному житлі: у будинку на дереві, юрті, фермі, зрубі чи навіть у хатинці в селі, як у бабусі.

Ще один досить популярний напрям всередині країни — це лікувальний туризм. Упродовж останніх років у цьому сегменті є стабільне зростання. Наприклад, цього літа попит зріс на 73% відносно 2020-го року. Серед найпопулярніших санаторних курортів — Трускавець, Східниця, Моршин, Поляна і Шаян.

Порада від Київстар: як визначити свою цільову аудиторію?

Через появу дешевих авіаквитків вітчизняним курортам, ресторанам та готелям треба боротися за клієнтів уже на міжнародному ринку. І це не жарти, коли квитки з Києва до Італії коштують дешевше за потяг до Харкова чи Львова. Тому поки у світі ще вирує пандемія, варто подбати про якість свого сервісу, ремонт обладнання та рівень розваг.

Водночас завдяки Big Data-рішенням від Київстар ви можете швидко завоювати нових клієнтів. Спеціалісти оператора можуть побудувати для вашого бізнесу портрет клієнта на основі вашої бази контактів, а також знайти потенційну аудиторію, для якої ваша пропозиція буде найцікавішою — look-alike аудиторію.

Завдяки таргетованій SMS-розсилці від Київстар ви можете провести ефективну комунікацію з різними групами клієнтів. Наприклад, обирайте молодь, яка живе у столиці, щоб запропонувати їм провести новорічні свята гучною компанією в заміському будинку. Або запрошуйте батьків із дітьми відвідати резиденцію Святого Миколая у своєму місті. Спеціалісти Київстар готові працювати з індивідуальними запитами клієнтів та знаходити найкраще рішення для їхніх маркетингових цілей.

Безконтактний туризм із сім’єю

Ще одна ключова особливість цього зимового сезону — це причина подорожі. Різдвяні свята багато людей прагне провести зі своїми друзями або сім’єю, а тому вони шукають відповідні напрямки та пропозиції. І в цьому контексті для мандрівників з’являється ще один важливий аспект: подорожувати з родиною вони хочуть лише у безпеці. Тому перед поїздкою такі люди детально вивчають всі готелі, особливості розміщення та відгуки інших гостей.

Цей факт не можна ігнорувати: бізнесу варто подбати на практиці про здоров’я своїх клієнтів: розповідати про дотримання протиепідемічних заходів, оновлювати інформацію щодо ситуації з коронавірусом в обраному клієнтом напрямку, а також запропонувати вигідне медичне страхування на час поїздки.

Зокрема, за даними Google, 50% туристичних маркетологів очікують, що мандрівники нададуть перевагу соціально дистанційованим пропозиціям. Тобто попит на «безконтактний туризм» залишається актуальним — ваші клієнти радше уникнуть великих скупчень людей і нададуть перевагу більш приватному відпочинку.

Святкові подорожі 2022. Як маркетологам залучити більше клієнтів у турагентство, автор Київстар | Kyivstar Business Hub, зображення №2

Порада від Київстар: як персоналізувати пропозицію для клієнтів?

Ефективно комунікувати зі своїми клієнтами ви можете завдяки інтелектуальній платформі для самостійних розсилок ADWISOR. Її перевага у тому, що ви можете персоналізувати свою пропозицію для конкретної цільової аудиторії. Для цього завантажуйте свою базу контактів у систему та за допомогою Big Data-фільтрів оберіть, кому надсилатимете SMS-повідомлення. Відсортувати аудиторію ви можете за допомогою понад 40 параметрів, серед яких населений пункт, стать, вік, тип гаджета, операційна система гаджета, інтереси тощо.

SMS-розсилку також можна провести на абонентів Київстар, які підписані на партнерську програму «Мої знижки» та погодилися на отримання пропозицій від партнерів оператора. Зручно, що у сервісі для SMS-розсилок ADWISOR також доступні налаштування геотаргетингу: просто оберіть місто або окремий його район, щоб запустити промокампанію для людей саме в цій локації.

Наприклад, сформуйте пропозицію для чоловіків та жінок 20-39 років, які користуються айфоном та раз на рік подорожують за кордон. Запропонуйте їм втілити в життя мрії їхніх батьків та разом відсвяткувати Новий Рік на березі Середземного моря. Не забудьте акцентувати на безпечності подорожі.

Збільшити продажі турагенції може також тригерна смс-розсилка від Київстар. Разом з Big Data-спеціалістами оператора ви можете налаштувати розсилку за геолокацією (місцем розташування) або подією. Повідомлення надсилатимуться в потрібний момент: коли людина буде найбільш зацікавлена в покупці або знаходитиметься в певному місці в певний час. Наприклад, потенційний клієнт відвідував певний тематичний сайт, але не наважився щось купити. Ви згодом можете надіслати йому пропозицію з привабливою знижкою. Або ж ви можете налаштувати гіперлокальний таргетинг для вашого бізнесу: якщо людина, яка схожа за характеристиками на вашого потенційного клієнта, проходить повз офіс вашого туристичного агентства, то в цей час вона й отримає SMS з цікавою пропозицією від вас.

Теги