Як обрати АТС: чотири важливі критерії

icon
172

Що таке віртуальна АТС

Хмарна, або віртуальна, АТС – це технологія, яка дає можливість об’єднати всі телефонні номери вашої компанії, зокрема фіксовані та мобільні, в єдину корпоративну мережу для ефективного й комфортного спілкування з клієнтами, колегами та партнерами.

Ця послуга допоможе:

  • автоматично розподіляти вхідні дзвінки між співробітниками;
  • здійснювати безліч одночасних викликів з одного мобільного номера;
  • вести статистику дзвінків;
  • записувати розмови для їх подальшого аналізу та поліпшення роботи з клієнтами;
  • переводити вхідні виклики на інші номери без роз’єднання зв’язку;
  • контролювати витрати компанії на телефонний зв’язок;
  • інтегрувати корпоративну телефонну мережу в CRM-системи, наприклад у Bitrix24 або Terrasoft.

Як працює віртуальна АТС

Принцип роботи віртуальної мобільної АТС полягає в тому, що клієнт використовує для своїх потреб IP-АТС, яка фізично знаходиться у провайдера. Це важлива перевага, оскільки вам не доведеться купувати та встановлювати дорогу цифрову міні-АТС у своєму офісі. Всі необхідні послуги доступні через інтернет.

Користувач може керувати створеною телефонною мережею через простий, інтуїтивно зрозумілий веб-портал. Все, що для цього потрібно – доступ до комп’ютера та Інтернету. Налаштовуйте необхідні функції, масштабуйте мережу, підключайте і відключайте користувачів – віртуальна АТС не поступається аналоговій.

Про те, як налаштувати IVR, паралельний виклик і пошук вільного абонента в групі, включити функцію заборони вихідних викликів і перехоплення дзвінків, створити чорні та білі списки, а також коротку нумерацію – дивіться у відеоінструкціях, розміщених на сайті Київстар.

Як віртуальна АТС допоможе бізнесу

Послуга дозволяє зробити бізнес більш ефективним і клієнтоорієнтованим.

  • Автоматичний перерозподіл викликів допоможе швидше знайти вільного оператора й відповісти на дзвінок. Продавайте більше та вирішуйте питання ваших клієнтів оперативніше! А щоб відповідати на дзвінки за єдиним міським номером у будь-якому місці, де є мобільний інтернет, скористайтеся IP-телефонією від Київстар.
  • Прослуховування записів дає можливість краще зрозуміти, чого хочуть ваші клієнти та які принципи роботи з ними найбільш ефективні.
  • Віртуальна АТС спрощує спілкування не тільки з клієнтами, але й зі співробітниками різних відділів, підрядниками та партнерами компанії.
  • Інтегруйте телефонну мережу у використовувану CRM-систему та максимально автоматизуйте процеси передачі інформації про виклики, складання статистики дзвінків з мобільних або стаціонарних телефонів, а також телефонуйте за допомогою CRM.

Як і яку віртуальну АТС вибрати

Щоб бізнес працював ефективніше та приносив більше доходу, важлива чітка організація роботи всередині компанії та взаємодії з клієнтами (навіть якщо це маленький інтернет-магазин). Ми підготували невеличкий огляд послуг B2B, які допоможуть оптимізувати багато процесів. Давайте розберемося, що краще вибрати і яка різниця між віртуальною АТС, IP-телефонією та аналоговою АТС.

IP-телефонія – це хороший варіант заміни фіксованих телефонних номерів, що не вимагає великих вкладень в обладнання. Переваги технології: міський номер завжди з вами, голосовий зв’язок працює через інтернет, офісна мережа легко масштабується, можна скористатися набором додаткових послуг і підключити «Віртуальну мобільну АТС».

Офісна АТС (автоматична телефонна станція) допомагає оптимізувати навантаження на абонентські лінії, полегшує внутрішній зв’язок і спрощує роботу своїм користувачам. Аналогові АТС в порівнянні з віртуальними програють останнім за декількома пунктами:

  • обладнання: міні-АТС для офісу обійдеться в кругленьку суму, а для роботи хмарної станції дорога техніка не потрібна;
  • ремонт: цифрове обладнання для віртуальної АТС знаходиться у провайдера, тому вам не доведеться турбуватися про його сервісне обслуговування;
  • простота налаштування: керуйте створеною телефонною мережею через простий і зрозумілий веб-портал. Все, що для цього потрібно – доступ до комп’ютера та Інтернету.

Як вибрати хмарну АТС: 4 важливих критерії

Обмірковуючи питання, яку віртуальну АТС вибрати, враховуйте:

  1. Надійність провайдера. Наприклад, Київстар використовує устаткування та програмне забезпечення з Європи, якість якого перевірена багатьма клієнтами – вже понад 70 000 номерів мобільного та фіксованого зв’язку підключені до послуги «Віртуальна мобільна АТС».
  2. Захист інформації. Оператор, на серверах якого будуть зберігатися записи телефонних розмов, повинен забезпечити надійний захист даних. Для цього використовують відповідні сервіси ідентифікації та верифікації клієнтів.
  3. Функціональність. Хороша сучасна АТС вміє не тільки розподіляти вхідні дзвінки, але й здійснювати безліч дзвінків одночасно, вести статистику та запис розмов, переводити вхідні дзвінки без роз’єднання зв’язку, взаємодіяти з CRM-системами та багато іншого.
  4. Зручність використання. Технології мають робити життя простішим і комфортнішим. Тому важливо, щоб підключити віртуальну АТС було нескладно, і ви в будь-якому зручному для вас місці та в будь-який час могли налаштувати послугу або скористатися її перевагами, маючи під рукою лише доступ до мережі та ноутбук.
icon
172