Головна / Новини / Бізнес рішення / Як в умовах воєнного часу залучати нових клієнтів?

Як в умовах воєнного часу залучати нових клієнтів?

Як в умовах воєнного часу залучати нових клієнтів?, автор Київстар | Kyivstar Business Hub, зображення №1
Київстар
Київстар Бізнес – надійний партнер бізнесу та держави, який допомагає у виконанні щоденних задач та оптимізації внутрішніх процесів. Ми маємо велику експертизу в сфері великих даних, хмарних рішень, інтернету речей та М2М. Cеред інструментів, які пропонуємо: рішення для працівників, аналітики, комунікації з клієнтами, побудови надійної ІТ-інфраструктури, безпеки, ІоТ рішення для бізнесу та держави. Своїми знаннями […]
09 Червня 2022
Бізнес рішення

Понад 60% малого та середнього бізнесу в Україні у 2022-2023 роках шукатимуть клієнтів та нові канали продажів, про що говорить опитування Advanter Group. Через міграцію населення під час війни багато компаній втратили своїх постійних покупців, а тому сьогодні вони вимушені бути винахідливими та випробовувати нові інструменти для маркетингових комунікацій.

Тож Kyivstar Business Hub ділиться підбіркою рішень, завдяки яким можна утримувати наявних клієнтів та знаходити нових покупців для товарів та послуг.

 

Знаходьте нових клієнтів за допомогою SMS-розсилок ADWISOR

ADWISOR — автоматизована платформа для проведення проморозсилок. З нею можна самостійно налаштовувати рекламну або інформаційну розсилку та сповіщати клієнтів про актуальні новини компанії: акції, спеціальні пропозиції, зміни в режимі роботи, відкриття нових магазинів або поповнення асортименту товарів. ADWISOR допомагає створити 2 типи розсилок:

  1. Відправка SMS та Viber-повідомлень на свою базу клієнтів. Платформа дозволяє встановлювати альфа-ім’я компанії, вилучати небажані номери абонентів, завантажувати власну базу контактів до сервісу з Excel, CSV та TXT файлів.
  2. Розсилка СМС на базу абонентів Київстар, які погодились отримувати рекламні повідомлення за програмою «Мої знижки». Підібрати цільову аудиторію для розсилки можна за допомогою смартфільтрів. Це більш ніж 40 критеріїв, які створені на основі аналізу Big Data: вік, стать, наявність дітей, тип мобільного пристрою, поїздки за кордон, наявність авто, користування транспортом та інші.

Персоналізоване повідомлення приверне увагу потенційного клієнта, підвищить його лояльність до компанії та допоможе збільшити кількість замовлень. Наприклад, якщо треба сповістити наявних клієнтів про відновлення роботи інтернет-магазину — надсилайте їм SMS-повідомлення про готовність приймати замовлення.

Або вам необхідно розширити базу клієнтів після відкриття кав’ярні. У цьому випадку налаштуйте фільтр за геолокацією та відправляйте повідомлення тим мешканцям міста, які живуть поряд з вашим закладом. Якщо ж вам треба знайти нових клієнтів для салону краси, то обирайте аудиторію за допомогою смарт-фільтрів віку або статі. Наприклад, зробіть розсилку лише для жінок 25-40 років.

Нагадуємо, що Київстар дотримується Законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних», не передає і не продає персональні дані абонентів третім особам. Усі аналітичні моделі з використанням великих даних будуються на основі неперсоніфікованих та зашифрованих даних.

Платформа ADWISOR дозволяє:

  • гнучко управляти розсилками через вебінтерфейс;
  • створювати текст SMS та зберігати шаблони аудиторії для швидкого відправлення повідомлень під час наступних розсилок;
  • встановлювати дату і час відправки повідомлень;
  • коригувати бюджет на розсилку та контролювати витрати на рекламні кампанії;
  • переглядати статистику розсилок та аналізувати їхню ефективність.

Підключіть корпоративний тариф та залишайтесь на зв’язку з клієнтами

Швидкий інтернет та стабільний мобільний зв’язок грають важливу роль для кожної компанії, зокрема для бізнесу, який працює віддалено. Усе це можна отримати завдяки корпоративним тарифам від Київстар. Вони допоможуть залишатися зв’язку не тільки з клієнтами, а й з колегами та партнерами.

Завдяки корпоративним тарифам «ВАШ» компанія отримає:

  • Безлімітні дзвінки в мережі Київстар.
  • Швидкий мобільний інтернет 4G.
  • Додаткові хвилини для дзвінків на номери інших операторів, міські номери та за кордон: Польща, Італія, Німеччина, Чехія, Узбекистан, Ізраїль, США, Канада, Китай та Індія.
  • Певну кількість SMS по Україні залежно від тарифного плану.

До того ж корпоративні тарифи місять 2 послуги, якими можна користуватись без додаткових оплат — Суперсили:

  1. Персональний інтернет — це перша Суперсила, яка вже включена до тарифних планів. Вона дозволяє використовувати дротовий інтернет зі швидкістю до 100 Мбіт/с для роботи з дому.
  2. Віртуальна АТС, Київстар ТБ, додаткова SIM для планшета або для другого телефона, додаткові хвилини, сервіс «Відео на ходу» — Суперсили на вибір, одну з яких можна обрати самостійно та змінювати щомісяця в залежності від бізнес-потреб компанії.

Важливо, що корпоративні тарифи лінійки «Ваш» діють не лише в межах України. Київстар надав своїм абонентам можливість користуватися усіма послугами й за кордоном, сплачуючи за них як в Україні із тимчасовою безкоштовною пропозицією «Роумінг як вдома»: 15 Гб мобільного інтернету, безлімітний мобільний зв’язок на вхідні дзвінки, 50 SMS, 500 хвилин для вихідних дзвінків на українські номери та номери в країні перебування. Все це доступно у 16 країнах Європи: Польща, Словаччина, Румунія, Угорщина, Молдова, Німеччина, Італія, Литва, Чехія, Франція, Болгарія, Іспанія, Естонія, Латвія, Австрія, Нідерланди.

З детальним оглядом корпоративних тарифів та цінами на тарифні плани ви можете ознайомитись у цій статті.

Консультуйте клієнтів дистанційно з Віртуальною мобільною АТС

Call-центри — критично важлива частина будь-якого онлайн-магазину. Навіть під час воєнного стану можна забезпечити роботу кол-центрів, підтримувати спілкування з клієнтами, обробляти замовлення. Процес реалізується за допомогою Віртуальної мобільної АТС. Ця хмарна технологія об’єднує в єдину корпоративну мережу мобільні й стаціонарні телефонні номери компанії та дозволяє менеджерам контакт-центрів приймати дзвінки з будь-якого місця, де б вони не перебували.

На період воєнного стану діє вигідна пропозиція від Київстар — підключайте та використовуйте платформу протягом 60 днів з дати активації послуги без додаткових оплат.

Можливості Віртуальної мобільної АТС для бізнесу:

  • Багатоканальний номер дозволяє операторам одночасно приймати велику кількість вхідних дзвінків: система автоматично розподіляє їх на вільного менеджера. У такий спосіб бізнес зможе не пропустити жодного замовлення клієнта.
  • Щоб збільшити кількість замовлень, створюйте персоналізовані пропозиції кожному клієнту. В цьому допоможе інтеграція хмарної АТС з певними CRM-системами. Фіксація детальної історії звернень у системі дозволить проаналізувати потреби та побажання клієнта.
  • Забезпечте клієнту комфортне очікування на лінії та вибір потрібного фахівця за допомогою інтерактивного голосового меню (IVR).
  • Ведіть статистику розмов, аналізуйте роботу менеджерів, контролюйте та підвищуйте ступінь клієнтського сервісу з функцією «Запис дзвінків».

Підключення єдиного номера 0-800 допоможе менеджерам інтернет-магазину, кол-центру або гарячої лінії обробляти ще більше звернень від клієнтів, адже дзвінки на 0-800 з усіх міських і мобільних номерів для абонентів безкоштовні. Їх оплачує власник номера.

Покращуйте обробку дзвінків від клієнтів з можливостями IP-телефонії

IP-телефонія — це рішення на базі сучасної цифрової технології, яке є ефективною альтернативою фіксованому телефонному зв’язку. Під час війни звичайний телефонний кабель може бути фізично пошкоджений. Натомість IP-телефонія функціонує за допомогою виділених каналів зв’язку Київстар або іншого телекомоператора та не залежить від місця знаходження менеджерів компанії. Якщо IP-телефонію інтегрувати до Віртуальної мобільної АТС, то це допоможе підприємству швидко організувати віддалену роботу працівників та оперативно обробляти дзвінки клієнтів.

Переваги IP-телефонії:

  • Не потрібно володіти спеціальними технічними навичками, щоб швидко налаштувати сервіс.
  • Відсутність додаткового устаткування економить бюджет компанії: для організації IP-телефонії достатньо мати інтернет, IP-телефон та гарнітуру.
  • Спілкуйтеся з клієнтами та приймайте замовлення незалежно від якості мережі зв’язку.
  • IP-телефонія дозволяє менеджерам компанії обробляти дзвінки від клієнтів як з дому, так і в офісі.
  • Легка адаптація до сервісу, адже правила набору й нумерація в IP-телефонії не відрізняються від звичайної міської лінії.
  • Контролюйте якість обслуговування клієнтів з функцією «Запис дзвінків».
  • Айпі-телефонія містить голосову пошту, автовідповідач та багато інших функцій.

Ці рішення від Київстару допоможуть українському бізнесу адаптуватися до нових умов, утримувати наявних клієнтів та залучати нових. Для налаштування будь-якого з цих сервісів зверніться до фахівців Київстар.

Теги
Підписатись на розсилку