Як залучити клієнтів в кафе та ресторан
15 квітня 2020 3 хвилини читання

Як залучити клієнтів в кафе та ресторан

Бізнес-рішення#BigData#ПортретКлієнта#Теплокарта#Look-alike#Heatmap#БігДата#ТаргетованіРозсилки

Про що:

Плануєте відкриття нової кав’ярні або ресторану й досі в пошуках вигідною локації? Хочете знайти цільову аудиторію та підняти відвідуваність вже наявного закладу? Не знаєте, як залучити клієнтів у кафе та ресторан? Інструменти й рішення Big Data від Київстар допоможуть знайти відповідь на ці питання.

Зміст

Де краще відкрити нове кафе, а де — новий ресторан

Способи, як залучити нових клієнтів у кафе та ресторан

Чому BigData від Київстар

Де краще відкрити нове кафе, а де — новий ресторан

Правильне розташування – один із секретів успіху. Адже навіть якщо у вашому закладі подаватимуть найсмачніші в місті страви, але він буде знаходитися далеко від популярних місць, офісів і транспортних розв’язок, навряд чи у вас буде багато гостей.

Вибрати оптимальну локацію для відкриття затишного кафе або дорогого ресторану допоможуть Heatmap і геоаналітика. Ці інструменти працюють з урахуванням агрегованих і неперсоніфікованих великих даних накопичених в базах телеком-операторів. Аналітичні моделі, побудовані на великих даних, дають можливість визначити звички й поведінку споживачів мобільного та інтернет-трафіку. Таким чином можна:

  • Визначити місця, де часто буває цільова аудиторія в будні або вихідні, а значить її легше буде залучити.
  • Провести аналіз конкурентів поблизу, які можуть знизити відвідуваність закладу.
  • Розробити ефективну рекламну кампанію з урахуванням місцевості й особливостей аудиторії та зрозуміти, як залучити клієнтів у кафе та ресторан.
  • Зробити прогноз щодо прибутку й територіального охоплення закладу.
Дані та аналітика темна

Дані та аналітика

Геоаналітика та теплові карти

Рішення, щоб дізнатися популярні місця серед цільової аудиторії та визначити, де відкрити нові заклади. Аналітика формується на основі технічних даних з обладнання Київстар.

Способи, як залучити нових клієнтів у кафе та ресторан

Пошук або якась взаємодія з цільовою аудиторією варто починати з визначення портрета клієнта.

Аналітичні сервіси Big Data дозволяють вивчити основні характеристики відвідувачів вашого закладу й весь спектр споживчих звичок з дуже великою точністю. Завдяки цим даним можна побудувати персоналізовану комунікацію з ЦА, підвищити лояльність, розробити популярні продукти та пропозиції, а також знайти нових клієнтів.

Які джерела інформації використовують:

  • опитування гостей;
  • анкети для отримання знижкових або накопичувальних карт лояльності, розіграшах і акціях;
  • аналіз взаємодії клієнтів з розсилкою.

Ще один корисний інструмент для пошуку нових відвідувачів — Look-alike. Він дозволяє відшукати ЦА, яка схожа на поточну за низкою параметрів. Наприклад, це можуть бути користувачі конкретних соцмереж, люди з одним рівнем доходу або схожими звичками.

Дані та аналітика темна

Дані та аналітика

Big Data для аналітики клієнтів

Портрет клієнта дозволяє дізнатися актуальні потреби аудиторії та адаптувати пропозицію для неї. А розширити наявну базу клієнтів та визначити нову допомагає look-alike модель.

Ще одна популярна послуга для бізнес-сегмента пов’язана з геолокацією користувачів. Ця інформація допомагає бізнесу приймати стратегічно важливі рішення або реагувати, коли потенційний клієнт знаходиться поруч із закладом.

Як це працює? Наприклад, ви хочете привернути відвідувачів у кав’ярню, яка нещодавно відкрилася. Можна «зазивати» людей листівками, але при цьому неможливо проконтролювати або проаналізувати ефект від проведення такої активності. Зате таргетована SMS-розсилка дозволить не лише повідомити відповідній за віком, географії та іншими параметрами цільовій аудиторії про відкриття або знижки, але й отримати зворотний зв’язок. А саме: прорахувати ефективність і конверсію, а також оцінити, чи варто далі продовжувати рекламну кампанію або необхідно вносити корективи в стратегію.

Дані та аналітика темна

Дані та аналітика

Big Data рішення для бізнесу

Набір інструментів для аналізу великих масивів даних під різні потреби бізнесу - аналіз та пошук аудиторії, геоаналітика, налаштування персоналізованної комунікації тощо.

Чому BigData від Київстар

По-перше, одне з головних переваг Київстар — масштаб. Це один з найбільших в Україні телеком-операторів, чия база складає 26 млн абонентів. Big Data аналітика будується на агрегованій і неперсоніфікованій інформації. Київстар дотримується законів України «Про інформацію», «Про захист персональних даних» і не передає третім особам персональну інформацію про абонентів.

По-друге, досвід і можливість запропонувати не тільки індивідуальні рішення, як залучити клієнтів у кафе та ресторан, але й стандартизовані інструменти для малого та середнього бізнесу. Наприклад, автоматизована платформа ADWISOR допомагає рестораторам або менеджерам самостійно розсилати рекламу цільовій аудиторії за допомогою SMS. Повідомлення отримає вибірка абонентів, які відповідають портрету ЦА закладу й заздалегідь погодилися на отримання таких повідомлень.

Рекламні інструменти темна

Рекламні інструменти

Платформа ADWISOR для SMS-розсилок

Знаходьте нових клієнтів, застосовуючи понад 40 Big Data-фільтрів (вік, стать, тип та ОС гаджета, інтереси тощо) та налаштовуйте SMS-комунікацію з потенційною аудиторією.

Спробувати
Бізнес-рішення#BigData#ПортретКлієнта#Теплокарта#Look-alike#Heatmap#БігДата#ТаргетованіРозсилки

Додайте коментар

Усі коментарі публікуються після модерації. Будь ласка, пишіть українською, без спаму та нецензурних слів.

Підпишіться на щомісячну розсилку найцікавіших новинПідпишіться на розсилку