Про що:
Завершився 12-й Міжнародний фестиваль «Книжковий Арсенал», до якого видавництва традиційно приготували чимало новодруків різних жанрів. Не стала виключенням й категорія нон-фікшн про бізнес і роботу. Пропонуємо 7 новинок, які вийшли наприкінці весни — знайдете тут книжки про реалізацію великих проєктів, маркетинг, пошук фахівців і навіть секрети розважального бізнесу.
Зміст
«Хто. Як наймати найкращих»
«Як робити великі справи. Несподівані фактори в долі проєктів від побутового до космічного масштабу»
«Джефф Безос: винайди і віднайди. Вибрані тексти засновника Amazon»
«Блокбастери. Як ризикувати і створювати світові хіти»
«Це маркетинг»
«Ризик-менеджмент»
«Lean UX: Створення класних продуктів із командами Agile»
«Хто. Як наймати найкращих»
Джефф Смарт, Ренді Стріт
Зростання компанії залежить не тільки від того, що вона робить, а й хто в ній працює на всіх рівнях. Бізнес часто зосереджується винятково на стратегіях, процесах і продуктах. І залишає на другому плані питання, хто буде ухвалювати ці стратегії, керувати процесами та обирати, виробляти чи продавати продукти. Такий підхід є ключовою перешкодою для розвитку компанії.
Як піти іншим шляхом і наймати найкращих спеціалістів? Саме про це у своїй книжці пишуть Джефф Смарт і Ренді Стріт. Перший — засновник консалтингової компанії з питань лідерства ghSMART, а другий — її керівний партнер. Від авторів ви дізнаєтесь дієві кроки, як знаходити та залучати до компанії найкращих фахівців:
- які запитання ставити на співбесіді
- як зрозуміти потреби кандидатів
- чим привертати увагу топових спеціалістів
- яким чином домовлятися з кандидатами
Смарт і Стріт провели інтерв'ю з більш ніж 20 мільярдерами та 300 гендиректорами, щоб знайти ефективні рішення для найму.
«Як робити великі справи. Несподівані фактори в долі проєктів від побутового до космічного масштабу»
Бент Флівб’єрґ, Ден Ґарднер
Амбітні проєкти не завжди стають тріумфальною реальністю — нерідко вони поповнюють історію великих провалів. Але є і хороша новина: можна навчитися вдало реалізовувати ідеї будь-якого масштабу в різних галузях. Про це у своїй книзі розповідають професор Оксфордського університету Бент Флівб’єрґ і письменник Ден Ґарднер.
До невдач у проєктах призводять помилки в судженнях і прийнятті рішень. Автори книжки не тільки дають інструменти, як їх уникати, але й поєднують поради з практикою. Ось кілька принципів, про які йдеться в книжці:
- Зрозумійте свої шанси. Якщо ви їх не знаєте, ви не виграєте.
- Плануйте повільно, дійте швидко. Планування — це безпечно та дешево, а виконання — дорого та ризиковано.
- Будуйте як у Lego. Велике завжди треба починати з малого.
- Дивіться назовні. Майже всі проєкти мають якісь спільні риси з іншими ініціативами. Збирайте інформацію та вчиться на прикладах подібних проєктів.
Флівб’єрґ і Ґарднер підкріплюють принципи досвідом світових компаній: Amazon, Pixar, Apple, Tesla, Facebook.
Більше про книжку читайте в огляді від Києво-Могилянської бізнес-школи.
Як робити великі справи. Несподівані фактори в долі проєктів від побутового до космічного масштабу
Про книгу«Джефф Безос: винайди і віднайди. Вибрані тексти засновника Amazon»
Волтер Айзексон, Джефф Безос
Це збірка щорічних листів акціонерам Amazon за чверть століття, де Безос пояснює свою логіку ведення бізнесу. Разом вони складають історію становлення його найуспішніших проєктів — від зародження ідей до лідерських позицій на ринку.
У листах Безос розповідає про фінансові результати, тонкощі електронної комерції та логістики, а також з прикладами розкриває свої погляди на управління компаніями. Ви знайдете корисні інсайти про те, як:
- ухвалювати ризиковані рішення
- працювати на довгострокову перспективу
- розвивати винахідливість і запускати нові бізнеси
- формувати культуру великих стандартів
- бути готовим нести відповідальність за експерименти
Також у книжці зібрані записи інтерв’ю та публічних виступів Безоса, в яких він ділиться своїм світоглядом і життєвими цілями.
«Блокбастери. Як ризикувати і створювати світові хіти»
Аніта Ельберс
За якими правилами працює розважальний бізнес і що стоїть за успіхом найбільших компаній в цій сфері? Експертка Гарвардської бізнес-школи Аніта Ельберс вивчає ці питання вже понад десятиліття, і результатом її досліджень стала книжка про створення хітів в індустрії розваг.
Авторка не оцінює розважальні продукти, а пояснює, як функціонують ринки, й описує стратегії, що приваблюють мільйони споживачів і ведуть до комерційного успіху. Аніта Ельберс розкриває такі теми:
- які стратегії та тактики використовують компанії-лідери на телебаченні, у кіно, музиці, видавничій справі та спорті
- що стоїть за успіхом таких розважальних гігантів, як Warner Bros. і Marvel Entertainment
- як цифрові технології змінюють індустрію розваг
- як принципи та практики шоубізнесу поширюються на інші галузі, наприклад, на підхід Apple до продажу комп’ютерів і смартфонів
Книжка наповнена внутрішніми історіями про найуспішніші у світі розважальні бренди.
«Це маркетинг»
Сет Ґодін
Маркетинг змінюється швидше, ніж компанії та фахівці це помічають. Як встигати за трансформаціями та не втрачати зв'язок з сучасними споживачами ваших товарів і послуг? Радимо пошукати відповіді у книжці визнаного експерта з маркетингу Сета Ґодіна.
Він понад 30 років працює в цій сфері, написав десятки тематичних бестселерів і був включений до Зали слави маркетингу Американської асоціації маркетингу. Тепер одна з найвідоміших книжок Ґодіна доступна українською мовою. Ось кілька цікавих думок з неї:
- справжні маркетологи повинні використовувати маркетинг для розв'язання проблем інших людей
- тактика маркетологів має будуватися на емпатії та зв’язку, а не на надокучливій рекламі й спамі
- найбільш дієві способи просувати свій товар або послугу — через історії та досвід
- маркетинг має бути націлений на краще: кращий сервіс, спільноту та результати
Детальніше з книжкою ви можете ознайомитися в огляді від Києво-Могилянської бізнес-школи.
Це маркетинг. Вас не побачать, доки ви не навчитеся бачити
Про книгу«Ризик-менеджмент»
Володимир Савчук
У сучасних умовах ефективно управляти бізнесом означає керувати ризиками. Якщо ігнорувати це питання, компанія може піти на дно. Тому важливо розуміти основи ризик-менеджменту — саме про них дізнаєтесь з книжки професора фінансів і стратегії Міжнародного інституту бізнесу Володимира Савчука. У минулому — консультанта Світового банку та викладача програм МВА в Києво-Могилянській бізнес-школі.
Книжка розкриває широке коло фундаментальних питань:
- класифікація стратегічних ризиків
- етапи розвитку кризи
- системна логіка ризик-менеджменту
- різні підходи аналізу ризиків
- методи управління ризиками
- помилки побудови систем ризик-менеджменту
Основні стратегічні та тактичні концепції автор пояснює на практичних прикладах.
«Lean UX: Створення класних продуктів із командами Agile»
Джефф Ґотельф, Джош Сейден
Розробка продуктів вимагає від команд гнучкості та швидких реакцій на зміни. Вони повинні інтегрувати дизайн, експерименти та безперервне навчання у свій Agile-процес. Досягти цього допомагає новий підхід до дизайну взаємодії — Lean UX. Про те, як його використовувати, у книзі розповідають експерти з дизайну Джефф Ґотельф і Джош Сейден.
Книжка складається з трьох частин:
- Огляд основ Lean UX: чим відрізняється від традиційного UX, які його базові принципи та чому важлива еволюція UX-дизайну.
- Розбір кожного кроку циклу Lean UX з теоретичними деталями та реальними прикладами.
- Техніки для інтеграції Lean UX в компанію — які зміни в командах мають відбутися, щоб метод запрацював у конкретному середовищі розробки.
Автори зазначають, що ця книжка для UX-дизайнерів, менеджерів продуктів, розробників і лідів UX-команд.
Якщо цих новинок для вас замало, радимо зазирнути в наші минулі добірки книжок:
На чужому досвіді: 7 книжок про історії компаній
9 нон-фікшн книжок, в яких знайдете інсайти для продуктивної роботи у 2024
Додайте коментар