Про що:
Замислюєтеся про стартап чи вже працюєте над ідеєю? Для початку корисно дізнатися про досвід інших підприємців, які запускали свої бізнеси. Ці історії допоможуть вдосконалити стратегії та уникнути поширених помилок. Пропонуємо 5 книжок про стартапи — з них дізнаєтесь, як почати реалізовувати ідею, знаходити клієнтів і партнерів, більше продавати й вимірювати ефективність бізнесу.
Зміст
«Священна книга стартапера»
«20 стартапів. Історії успіху»
«Міряй важливе. OKR: простий метод вирости вдесятеро»
«Продавай більше і швидше. Стратегія крутого стартапу»
«Стартап. Скейлап. Скрюап»
«Священна книга стартапера»
Стів Бленк, Боб Дорф
Розглядати стартап як зменшену версію великої компанії — шлях до занепаду. Бо насправді стартап — це унікальна форма бізнесу, яка вимагає специфічних підходів до проєктування та запуску продуктів. Про це у своїй книзі пишуть бізнес-експерт Стів Бланк і підприємець Боб Дорф.
Вони створили мануал, в якому стартапер знайде відповідь на безліч питань:
- чим стартап відрізняється від великої компанії та як відбувається перехід між цими формами
- як перевірити, чи запрацює ваша ідея
- як шукати потенційних споживачів і пропонувати їм продукти
- як тестувати продукти-рішення
- коли варто змінювати курс чи масштабуватися
Книжка містить практичні поради, детальні інструкції та чеклісти, як перетворити ідею стартапу на прибутковий бізнес.
«20 стартапів. Історії успіху»
Український фонд стартапів
Українські стартапи вже змінюють світ і посідають непересічні позиції на міжнародному ринку. Все частіше вони отримують визначні нагороди та інвестиції від знаних фондів. Як їм це вдається? Дізнавайтесь в книжці про 20 українських компаній: Grammarly, Reface, MacPaw, BetterMe, Jooble, Petcube, Allset і не тільки.
Кожна розповідь глибокого занурює в історію стартапу — від передумов створення до визнання:
- як з'явилася ідея бізнесу
- якими були перші кроки на шляху реалізації задуму
- для чого потрібен конкретний стартап і яку проблему він вирішує
- на чому заробляє стартап і як залучає інвестиції
- як формувалася команда і яким чином розподілені ролі в стартапі
Ця книжка стане корисним джерелом практичного досвіду та бізнес-кейсів для тих, хто замислюється над стартапом.
Хочете більше історій про заснування бізнесів? Читайте в книжках з нашої добірки про становлення всесвітньо відомих компаній.
«Міряй важливе. OKR: простий метод вирости вдесятеро»
Джон Дор
Ефективне управління — суперскіл, який потрібен кожному підприємцю для успіху його справи. Як його опанувати? Читайте в книзі венчурного капіталіста Джона Дора — одного з перших інвесторів Google. Він зіграв важливу роль в управлінській ефективності цієї компанії, яка на той момент була ще стартапом. Дор розповідає, як працює метод об’єктивного вимірювання цілей і результатів OKR — objectives and key results.
Мета автора — допомогти новому поколінню лідерів навчитися системі OKR, щоб вони могли ефективніше досягати бізнес-цілей. Для цього він розкриває чотири суперздібності OKR:
- зосередженість і відданість пріоритетам
- скерованість у командній роботі
- відстеження підзвітності
- досягнення амбітних результатів
Дор понад 30 років допомагає підприємцям будувати проривні компанії. Тому ця книжка — не просто збірка теоретичних засад, а поєднання порад, тематичних досліджень, реальних історій з бізнесу та досвіду підприємців.
Детальніше ознайомитися з книжкою пропонуємо в огляді від Києво-Могилянської бізнес-школи.
Міряй важливе. OKR. Проста ідея зростання вдесятеро
Про книгу«Продавай більше і швидше. Стратегія крутого стартапу»
Амос Шварцфарб
Стартапи зазнають невдачі, коли не продають свій продукт. Вони можуть підлаштовувати пропозицію під потреби ринку, чекати на сприятливі умови та намагатися знайти фінансування, але не мати успіху. Бо ігнорують три ключові запитання:
- кому ви продаєте?
- що вони купують?
- чому вони купують?
Ці питання є критично важливими для побудови стартапу — так у своїй книзі пише Амос Шварцфарб, інвестор і керівний директор американського акселератора Techstars. Знайдете тут перевірені на практиці методи залучення клієнтів і підвищення продажів. Дізнаєтесь, як шукати споживачів, розробляти стратегію ціноутворення, знаходити інвесторів, збільшувати фінансування, а головне — як наймати людей, які вміють продавати. Автор розповідає, як створити диверсифіковану команду з продажів, що дійсно приноситиме результат.
«Стартап. Скейлап. Скрюап»
Юрген Аппело
Підприємцям краще пробувати тисячу підходів, з яких спрацюють десятки, ніж взагалі не намагатися роботи нічого — з такої поради починає свою книжку бізнесмен і експерт з лідерства Юрген Аппело. Автор дає кілька десятків методів й інструментів для розвитку компанії, базуючись на власному досвіді управління стартапами та серії інтерв'ю з підприємцями з різних країн Європи.
Аппело описує принципи та практики, які активно використовують у Lean- та Agile-спільнотах. З книжки ви дізнаєтесь про те, як:
- надихнути команду, клієнтів та інвесторів баченням продукту
- пропрацьовувати дорожню карту продукту
- краще зрозуміти цільових споживачів
- створити колесо ціннісної пропозиції
- організовувати agile-ретроспективи з командою
- використовувати «воронку наймання» при пошуку нових працівників
Автор підсилює поради аналізом реальних кейсів та коментарями інших менеджерів і підприємців.
Вас також може зацікавити:
З чого почати бізнес у 2024 році: чекліст для майбутніх підприємців
Додайте коментар