Добірка платформ для виходу українського бізнесу на ринок ЄС

8 липня 2022

6 хв.

Добірка платформ для виходу українського бізнесу на ринок ЄС

Про що:

П’ятий місяць поспіль наші Збройні сили України боронять військовий фронт, у той час, як бізнес налаштований рішуче — продовжує працювати та підтримувати країну. Щоб відновити роботу, підприємства не лише релокувалися у безпечніші регіони, але й планують знайти покупців за кордоном. Так, уже 83% серед українських компаній шукають виходи на зовнішні ринки, а 60% з них — прораховують можливість розширити бізнес саме на ринки ЄС.

За останніми даними ООН у справах біженців, близько 4,9 млн українців перебувають у 44 країнах ЄС. Переважна більшість зараз знайшли прихисток у Польщі (1 207 650), Німеччині (867 000) та Чехії (388 000). Тож саме ці країни стають потенційно цікавими для українських підприємців. У цій статті ми зібрали добірку платформ, які допомагають бізнесу почати свою роботу чи співпрацю з іншими країнами Європи та сервіси для пошуку нових клієнтів.

Зміст

Do Business With Ukrainians

Nazovni

EU-Ukraine Business Matchmaking

Дія.Бізнес у Варшаві

Каталог українських експортерів (е-каталог)

Сервіси для пошуку нових клієнтів

Do Business With Ukrainians

Ця платформа допомагає налагодити співпрацю між іноземними замовниками та представниками українського бізнесу, знаходити та успішно реалізовувати нові міжнародні контракти. Найбільше ця платформа стане у пригоді представникам середнього та малого бізнесів. Зараз на платформі вже верифіковано 240 українських підприємств та 71 консультанта, які відкриті до нових співпраць з партнерами з країн ЄС та Північної Америки.

Спеціалізація представлених компаній:

  • Розвиток бізнесу
  • Консалтингові послуги з розвитку бізнесу
  • Фарма та хімічне виробництво
  • Будівельні послуги
  • Ремісниче виробництво
  • ІТ та software
  • Освіта
  • Інженерно-конструкторські послуги
  • Управління фінансами
  • Виробництво меблів
  • Легка промисловість
  • Логістика
  • Маркетинг та реклама
  • Машинобудування та металообробка
  • Виробництво харчових продуктів
  • Роздрібна торгівля
  • Гуртова торгівля
  • Туризм
  • Організація заходів

Nazovni

Платформа допомагає українським підприємцям з експортом своїх товарів у інші країни. Принцип роботи простий — необхідно заповнити анкету, вказати країну, у яку планується експорт, додати презентацію та необхідні документи. Далі представники платформи перевіряють компанії на готовність до експортування, надають рекомендації щодо наступних кроків, а представники посольства України — контакти зацікавлених іноземних партнерів у пропонованих товарах.

EU-Ukraine Business Matchmaking

Платформа від Єврокомісії допомагає налаштувати співпрацю між українським бізнесом та компаніями з Європейського Союзу у сфері сільського господарства. Мета проєкту — підтримати український експорт, знайти логістичних партнерів для експорту товарів та міжнародної торгівлі, налаштувати нові зв’язки з європейським бізнесом, який спеціалізується на транспортних перевезеннях, зберіганні товарів, щоб організувати нові логістичні ланцюги. EU-Ukraine Business Matchmaking зосереджена на роботі з наступними галузями:

  • логістика: збут, закупівля, перевезення, зберігання;
  • виробництво та переробка;
  • експорт та імпорт сільськогосподарської продукції, а саме пшениці, кукурудзи, ячменю, соняшнику, цукрових буряків, бобових,
  • плодоовочевих культур тощо;
  • експорт та імпорт харчових продуктів, а саме рослинної олії, м’яса, молочних продуктів, цукру, борошна, напоїв, хлібобулочних та кондитерських виробів тощо;
  • експорт та імпорт сировини — деревини, металу, деревини, мінеральних добрив, палива (бензин, дизель) тощо.

Функціонал платформи дає змогу:

  1. Зареєструватись на сайті бізнес-профіль компанії, у якому можна описати вид діяльності, товар, який пропонується партнерам для експорту, та кого саме шукаєте.
  2. Шукати профілі інших учасників та партнерів і відстежувати їх.
  3. Надсилати запити на зустріч та обговорення деталей угод представникам компаній, які вас зацікавили.
  4. Взяти участь у матчмейкінг-зустрічі тривалістю у 20 хвилин. Ознайомитись з переліком зустрічей та розкладом можна у розділах My Agenda чи Meetings.
  5. Зареєструвати свій профіль можна до 27 травня 2023 року.

Дія.Бізнес у Варшаві

Отримати консультації щодо відкриття бізнесу в Польщі можна у міжнародному центрі Дія.Бізнес у Варшаві від Міністерства цифрової трансформації України. Там українці зможуть легалізувати своє перебування в країні, розв’язати проблеми з працевлаштуванням та релокацією бізнесу, а також отримати план дій для відкриття власної справи. Фахівці центру нададуть необхідну інформацію щодо законодавчих норм Польщі, а саме щодо:

  • податкового навантаження;
  • спрощеної реєстраційної системи;
  • необхідних ресурсів для ведення підприємницької діяльності.

Каталог українських експортерів (е-каталог)

Безкоштовний онлайн-сервіс для пошуку нових бізнес-контактів між українськими виробниками та іноземними компаніями, який працює за підтримки Офісу з розвитку підприємництва та експорту України. Доєднатися до Каталогу може бізнес будь-якого розміру та сфери, головними вимогами є:

  • мінімізація репутаційних ризиків компанії (відсутність судових справ тощо);
  • відсутність зв’язків з росією та білоруссю (бізнес-відносини, представництва у цих країнах, громадянство цих країн у бенефіціарів чи власників компанії);
  • наявність англомовної версії сайту.

Зареєстрований профіль в е-каталозі автоматично потрапляє до переліку всіх вітчизняних експортерів та надає компанії додаткові можливості для просування своїх товарів та послуг за кордоном. Офіс з розвитку підприємництва та експорту часто промотує цей Каталог під час міжнародних торговельних заходів (місії, виставки, форуми, B2B-зустрічі) а також додає до розсилки для імпортерів тощо.

Сервіси для пошуку нових клієнтів

Sales Navigator Linkedin — платне рішення LinkedIn для продажів, яке допомагає торговим представникам ефективніше використовувати мережу LinkedIn, знаходити потрібних потенційних клієнтів та збільшити кількість угод. На платформі можна застосувати функції пошуку та фільтрації за наступними критеріями: місцеперебування, галузь, розмір компанії, посада тощо. На основі цих налаштувань LinkedIn рекомендуватиме вам потенційно цікаві профілі людей та компаній. Наступним кроком є комунікація — автоматизована або ручна, у якій можна розповісти про свою пропозицію, знижки, інше та залучити клієнтів. Цей сервіс підійде для В2В-співпраці, адже тут зосереджена бізнес-аудиторія.

RocketReach — агрегатор, який допомагає у простий та швидкий спосіб знайти контакти потенційних клієнтів.

Сервіс має розширений набір фільтрів, які можуть охоплювати місцеперебування, сферу діяльності, інформацію щодо доходу тощо. До того ж для зручності RocketReach можна додати як розширення для браузера, завдяки чому можна швидко додавати майбутні продажі чи потенційних клієнтів у свої списки.

Завдяки цьому сервісу також можна доповнювати даними вже наявний список потенційних клієнтів. Для цього достатньо завантажити його у систему, після чого відбудеться синхронізація та автоматично підвантажаться актуальні електронні пошти, телефони, посади та інше.

RocketReach дозволяє інтеграції з різними CRM-системами, наприклад, Salesforce, HubSpot та багатьма іншими. Сервіс підійде як для маркетингу, бізнесу, продажів, так і для рекрутингу — пошуку нових співробітників.

Amazon — найбільший маркетплейс у світі, на якому серед популярних категорій це — електроніка, одяг, прикраси, товари для дому. Цей майданчик підійде для бізнесу з налагодженим виробництвом, асортимент якого налічує понад 10 позицій та відрізняється від пропозицій китайських продавців. Для початку роботи слід зареєструвати профіль, додати продукцію та мати стартові інвестиції на транспортування товару на склад Amazon.

Joom — маркетплейс для недорогих товарів, яким користуються понад 350 мільйонів людей в усьому світі. Українські продавці можуть розмістити тут свою продукцію для клієнтів з Європи, США чи Ізраїлю. Перевагою цього майданчика є те, що товар можна розмістити українською, а платформа автоматично перекладає опис на 21 мову. Водночас продавцю немає потреби спілкуватися напряму з покупцями, адже з цим допомагають понад 500 менеджерів зі служби підтримки. Якщо ж ви продаєте з України, то для відправки можна скористатися службою Укрпошта. Для початку роботи на маркетплейсі достатньо розмістити товар у каталозі.

Додайте коментар

Усі коментарі публікуються після модерації. Будь ласка, пишіть українською, без спаму та нецензурних слів.

Схожі статті