Що таке тригерні розсилки та як їх надсилати клієнту у потрібний момент?

15 жовтня 2024

5 хв.

Що таке тригерні розсилки та як їх надсилати клієнту у потрібний момент?

Про що:

Якщо ви задумуєтеся, як підсилити ваші рекламні кампанії та комунікувати із зацікавленою аудиторією своєчасно, то зверніть увагу на такий інструмент як тригерні розсилки. Що це таке і як вони працюють — розповідаємо у статті.

Зміст

Що таке тригерна ​​розсилка

Які бувають види тригерних розсилок

Налаштовуємо тригерні розсилки по геолокації

Переваги тригерних розсилок для бізнесу

Що таке тригерна ​​розсилка

Тригерною розсилкою називають серію повідомлень або одне повідомлення, які надсилаються у відповідь на певну дію або бездіяльність клієнта (тригер). Тригер — це умова, яка використовується як привід для маркетингової активності. Суть тригерних розсилок у двох словах — вони відповідають алгоритму «якщо — то».

Наприклад, якщо клієнт поклав в онлайн-кошик товар, але не купив його. Цей тригер можна назвати класичним, його часто застосовують інтернет-магазини, аби повернути покупця на сайт. У цьому випадку можна надіслати повідомлення з добіркою подібних товарів зі знижками або промокод на придбання кинутого в кошику товару за нижчою ціною.

Які бувають види тригерних розсилок

Умовно всі типи таких повідомлень можна розділити на декілька великих груп:

  1. Інформаційні розсилки. Їхня головна мета — не продати продукцію або повернути клієнта на сайт, а підвищити його лояльність до бренду, сформувати довіру, щоб у майбутньому продавати більше товарів. Це можуть бути вітальні розсилки після покупки товару на сайті, подяки, які надсилаються після оформлення замовлення, нагадування про покупку тощо. Після покупки можна просити клієнтів залишити відгуки про товар, що підвищує залученість і довіру до бренду.
  2. Активаційні. Надсилаються, щоб залучити користувача та перетворити його на постійного покупця. Тут тригером є зацікавленість у конкретному товарі. Наприклад, людина кілька разів переглянула телевізори в каталозі або підписалася на ваші новини, додала його в закладки. Активаційні розсилки створюються з мінімальним використанням реклами, тому в них варто описати особливості продукту без прямих закликів його придбати. Якщо товар, який користувач переглядав, скоро закінчиться, можна надіслати йому сповіщення про це.
  3. Для утримання та повернення клієнтів. Мета — знову залучити неактивних користувачів, утримати клієнтів у магазині. Тут тригером виступатиме бездіяльність людини: давно не відкриває електронних листів (можливо, у неї змінилася пошта), не робить покупки на сайті, не відвідує офлайн-магазин тощо.

Окрім класичних тригерних розсилок, за допомогою Big Data можна налаштовувати тригерні кампанії через канал СМС за геолокацію. Тригером можуть бути й такі варіанти, коли клієнт перебуває поруч вашого закладу. Скажімо, якщо потенційний відвідувач регулярно буває біля вашого ресторану, то може отримати повідомлення з пропозицією відвідати заклад та скуштувати нові страви. 

Також можна ще детальніше підбирати аудиторію. Наприклад, до місцезнаходження додавати інші критерії й будувати цілі сегменти потенційних клієнтів, тим самим роблячи більш персоналізовану комунікацію і пропонуючи найрелевантніший товар тощо.

Налаштовуємо тригерні розсилки по геолокації

Є кілька варіантів, як можна налаштувати тригерну розсилку: або самостійно, або за допомогою наших фахівців. Це два різні процеси. Далі розповідаємо детальніше.

Як налаштувати тригерну розсилку власноруч

Ви можете створити тригерну розсилку власноруч через платформу ADWISOR. За допомогою цього інструмента запускаються автоматичні SMS-повідомлення вашим потенційним клієнтам, які, наприклад, опиняються на певних окреслених вами територіях. Вам необхідно лише намалювати на карті локації, на які потрібно надіслати SMS. Це може бути область, місто, район, мікрорайон тощо. Також потрібно буде написати текст SMS з пропозицією, вказати період, у який повідомлення відправлятимуться аудиторії. Все це можна надсилати з власного імені відправника (альфа ім’я), замовивши його прямо на платформі.

Уявіть, що у вас є мережа кав’ярень і вам необхідно залучити нових відвідувачів. На платформі ADWISOR ви можете вибрати мікрорайони, де розташовані ваші заклади, а потім створити тригерну розсилку на потенційних кавоманів, які проходять повз.

Реклама та пошук клієнтів

Створюйте розсилки для наявних чи нових клієнтів

Самостійно налаштовуйте різні типи розсилок для наявних чи потенційних клієнтів. Повідомляйте про акції та пропозиції. Інформуйте про нові торгові точки та графік роботи.

Спробувати

Як налаштувати тригерну розсилку через фахівців

Створити автоматичну тригерну розсилку можна за допомогою аналітиків Київстар. Вони налаштують певний тригер і коли він спрацьовуватиме, клієнти отримуватимуть повідомлення. Наприклад, є тригер «Геолокація», тобто аудиторія отримуватиме SMS, коли опинятиметься у зазначеному вами радіусі від певної точки.

Є тригер, коли аналізуються інтереси клієнтів в інтернеті. А ще — коли події налаштовуються індивідуально, залежно від вашого бізнес-запиту. Тут можна проаналізувати характеристики наявної або потенційної аудиторії, скласти портрет клієнта, враховуючи Big Data-параметри.

До речі, тригерними розсилками користуються в мережі аптек «Подорожник». Маркетологи так залучають клієнтів, які часто опиняються біля медичних закладів. Цій аудиторії в тригерному повідомленні пропонується знижка на товари від «Подорожника». Більше про це ми писали у статті.

Реклама та пошук клієнтів

Розсилки повідомлень від аналітиків

Відправляйте пропозиції клієнтам з тригерними розсилками. Аналітики налаштують кампанії за попередньо визначеними подіями. Коли спрацює певний тригер, надішлеться SMS.

Нагадуємо, Київстар дотримується Законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних» і не передає та не продає персональні дані абонентів, в тому числі й записи розмов, тексти SMS/MMS та історію браузера третім особам. Усі аналітичні моделі з використанням Big Data будуються на основі неперсоніфікованих та зашифрованих даних.

Переваги тригерних розсилок для бізнесу

Ось кілька переваг:

  • Допомагають шукати нових клієнтів — тут також можуть бути використані таргетовані розсилки, тому аналітики Київстар вивчають продукт вашої компанії та ситуацію на ринку, щоб підібрати варіант, який максимально підходить.

  • Розсилки повністю автоматизовані — потрібно лише сформувати сегменти клієнтів, налаштувати для них тригери та запустити розсилку, повідомлення будуть надсилатися самі.

  • З їхньою допомогою користувач починає лояльніше ставитися до вашого бренду. Головне — правильно створити відповідний до кожної події вид повідомлення. 

  • Перед компанією відкриваються нові можливості для збільшення та розвитку бізнесу. Завдяки тригерним розсилкам можна перетворити потенційного покупця на реального клієнта, а вже дійсних — мотивувати на нові покупки.

Дізнатися більше інформації можна на сайті Київстар Бізнес.

Додайте коментар

Усі коментарі публікуються після модерації. Будь ласка, пишіть українською, без спаму та нецензурних слів.

Схожі статті