Головна / Новини / Бізнес рішення / Які можливості надає номер 0-800 для організацій?

Які можливості надає номер 0-800 для організацій?

Які можливості надає номер 0-800 для організацій?, автор Київстар | Kyivstar Business Hub, зображення №1
Київстар
Київстар Бізнес – надійний партнер бізнесу та держави, який допомагає у виконанні щоденних задач та оптимізації внутрішніх процесів. Ми маємо велику експертизу в сфері великих даних, хмарних рішень, інтернету речей та М2М. Cеред інструментів, які пропонуємо: рішення для працівників, аналітики, комунікації з клієнтами, побудови надійної ІТ-інфраструктури, безпеки, ІоТ рішення для бізнесу та держави. Своїми знаннями […]
17 Січня 2023
Бізнес рішення

Підключення номера 0-800 є вигідним для багатьох компаній. Він надає нові можливості для розвитку бізнесу та роботи з клієнтом. Особливо це стосується підприємств, які мають філії по всій країні або якщо їхня діяльність безпосередньо пов’язана зі швидким реагуванням чи необхідністю бути з клієнтом на постійному зв’язку. Розповідаємо, що таке номер 0-800, як його підключати, а також які переваги отримає організація після його налаштування.

 

Що таке 0-800

Номери, дзвінок на який безплатний для того, хто телефонує, — світовий стандарт, що з’явився у США наприкінці 60-х років. За кордоном він називається toll-free або green number та може змінюватись залежно від країни. Наприклад, в Україні це 0-800, а в інших — 1-800, 808, 877, 866, 844, 855, 833 тощо. Вони різні, але суть однакова — за виклик платить той, хто його приймає.

Номер 0-800-30Х-ХХХ є багатоканальною телефонною лінією, яка дозволяє приймати необмежену кількість одночасних дзвінків від клієнтів компанії. Цей номер доступний тільки у межах нашої країни та не призначений для викликів з-за кордону. Іншими словами на 0-800 ваша цільова аудиторія може безплатно телефонувати з будь-якого мобільного чи міського номера по Україні.

Зв’язок за номером 0-800 здійснюється через інтернет, а саме за допомогою SIP-телефонії. З багатоканального номера налаштовується переадресація на один з номерів компанії. Залежно від кількості номерів (ліній) приймається певна кількість одночасних викликів на 0-800. Так, якщо кол-центр працює з 10 лініями, то оператори зможуть обробити одночасно 10 викликів.

Яким організаціям підходить номер 0-800

Номер 0-800 підходить майже усім компаніям, які прагнуть розвитку, прибутків, зростання, а також здійснюють консультації або продажі у телефонному режимі. Це такі індустрії, як медицина, юриспруденція, туризм, ІТ-сектор, реклама тощо.

Тож, 0-800 стане у пригоді для:

  • служби підтримки клієнтів;
  • інформаційно-довідкової служби;
  • контакт-центру;
  • гарячої лінії;
  • каналу маркетингових досліджень;
  • зв’язку з кількома офісами у різних регіонах країни.

Наприклад, інтернет-магазин взуття та одягу Zappos завжди піклується про ефективне обслуговування клієнтів у телефонному режимі попри те, що, за їхніми підрахунками, лише 5% продажів вони здійснювали за допомогою кол-центру. Чому так? У компанії з’ясували, що у середньому клієнти телефонують їм принаймні один раз у певний потрібний момент, щоб швидко отримати консультацію або зробити замовлення. Якщо оператори добре оброблять цей один дзвінок, то є можливість створити приємний емоційний вплив на клієнта, що буде запорукою підвищення лояльності, повторних покупок та рекомендацій.

Сьогодні багато уваги приділяється соціальним мережам. Втім, у компанії переконані, що комунікація телефоном є одним із найкращих інструментів для бренду. Адже протягом кількох хвилин ви отримуєте безперебійну увагу клієнта. Головне, правильно взаємодіяти зі споживачем.

 
За статистикою, 94% клієнтів стверджують, що позитивний досвід обслуговування у кол-центрі підвищує ймовірність того, що вони зроблять покупку знову. Натомість 48% споживачів звертаються до іншої компанії, якщо обслуговування на їхню думку було поганим.

Також номер 0-800 часто підключають громадські асоціації та благодійні фонди. Київстар налаштував гарячу лінію для кількох таких українських організацій. Завдяки цьому люди, які постраждали від воєнної агресії рф на території України, можуть зателефонувати та отримати консультаційну або психологічну допомогу.

 

Переваги 0-800 для компаній

  1. Підвищує кількість звернень від клієнтів, завдяки тому, що це зручний єдиний номер для ваших клієнтів. Його важливо розміщувати у помітному місці на вебресурсі компанії або в інших рекламних матеріалах замість багатьох різних номерів.

У Zappos припускають, що орієнтованість на клієнта помітно одразу на сайті компанії. Так, на багатьох ресурсах, які аналізував онлайн-магазин, контактна інформація підприємства була захована. Тобто для того, щоб клієнту знайти дані організації, треба зробити щонайменше п’ять кроків вебсторінками. І коли він нарешті їх знаходить, цими контактами може виявитися лише адреса електронної пошти.

Тож, клієнти можуть відчути, що ці компанії просто не бажають їх чути та консультувати телефоном. Саме тому в інтернет-магазині Zappos використовують протилежний підхід та розміщують безкоштовний номер цілодобового кол-центру у верхній частині кожної окремої сторінки вебсайту у вкладці «Обслуговування клієнтів».

90% клієнтів кажуть, що негайна відповідь компанії дуже важлива, коли вони мають питання щодо товару або послуги. Тому радимо розміщувати номер телефону там, де аудиторії легко його побачити. До речі, на сайті Київстар бізнес-клієнти теж можуть знайти номер контакт-центру 0 800 300 466 у нижній частині кожної сторінки.

  1. Забезпечує доступність для вашої наявної та потенційної аудиторії. Клієнти зможуть зателефонувати до компанії з будь-якого українського номера, навіть коли немає коштів на їхньому рахунку. Це демонструє, що компанія піклується про споживачів та позбавляє їх зайвих витрат. Людина може не хвилюватися, що за кожну хвилину розмови з менеджером з неї списуються гроші або хвилини. Щоб спонукати клієнтів до дзвінка, додатково вказуйте у рекламі інформацію великим шрифтом про те, що він безкоштовний.
  2. Дозволяє розподіляти вхідні дзвінки між співробітниками, операторами, менеджерами або офісами залежно від цілей та встановлених компанією алгоритмів. Наприклад, на номер 0-800 надходить багато одночасних викликів від клієнтів. Вони слухають голосове меню, обирають тему звернення, а система переадресовує та підключає їх на мобільні чи стаціонарні номери менеджерів.
  3. Дозволяє встановити індивідуальний та гнучкий режим роботи телефонної лінії, завдяки чому компанія зможе приймати дзвінки у певний час або навіть цілодобово. Можна також увімкнути голосове меню. Проте зверніть увагу, що 44% людей відчувають роздратування, коли їх тримають у режимі очікування понад 5 хвилин.
  4. Значно розширює потенційну аудиторію. Адже, наприклад, під час консультації з оператором клієнт може вирішити придбати товар та одразу його замовити.
  5. Формує позитивний імідж компанії. Наприклад, іноді клієнти відмовляються від дзвінка до компанії, якщо бачать на сайті номер іншого міста. Так, у споживача може скластися враження, що підприємство веде діяльність тільки там. Застосовуючи багатоканальний номер 0-800, ваші клієнти бачитимуть, що компанія обслуговує та продає товари чи послуги у масштабах всієї країни.
  6. Формує довіру клієнта ще до початку співпраці, адже такий номер мають можливість підключити тільки організації й не можуть отримати фізичні особи. Крім того, для оформлення номера 0-800 необхідно надавати документи.
  7. Номер 0-800 зберігається при зміні фізичної адреси компанії. Тобто куди б ви не переїхали, контакт з клієнтом залишається.

Як увімкнути 0-800 для свого бізнесу

У цьому вам допоможе Київстар та послуга підключення багатоканального номера 0-800. Необхідно замовити консультацію спеціалістів на сайті, адже тільки після визначення деталей роботи, мети, бюджету та можливостей компанії фахівець зможе підібрати для вашої організації пропозицію та розказати про подальші кроки. Крім того, номер 0-800 можна приєднати до інших послуг від Київстар, а саме до хмарної технології Віртуальної мобільної АТС або до альтернативи стаціонарному телефонному зв’язку — IP-телефонії.

Теги
Підписатись на розсилку