Поняття, які має знати підприємець у 2023 році
14 квітня 2023 7 хвилин читання

Поняття, які має знати підприємець у 2023 році

Тренди та аналітика#IPтелефонія#Технології#FTTB

Про що:

Розуміння основних термінів та понять — це для підприємців як мапа, яка дозволяє не заблукати в лабіринті бізнес-процесів та зрозуміти їхній взаємозв’язок. Також треба пам’ятати, що у бізнес-середовищі конкуренція завжди висока. Тож, як каже футуролог Бернард Марр, допитливість і постійне навчання — це один з ключів до успіху. Пропонуємо почати цей шлях прямо зараз.

Зміст

Якщо ви скажете: «Навіщо це мені?»

Поняття ніндзя-маркетологів

Розуміння сучасних технологій інтернету

Сучасні хмари проти застарілих мідних дротів

Якщо ви скажете: «Навіщо це мені?»

Завдяки надшвидкому розвитку сучасних технологій з’явилася велика кількість, на перший погляд, незрозумілих понять, термінів, абревіатур та неологізмів. Скажімо, LTV, САС, MVP, SEO, CTR тощо. Можливо, здається, що MVP — це скорочення від «Максимально Важливий Підприємець», а SEO — це «Секретний Елемент Олів’є»? Звісно ж, ні.

Іноді поняття здаються складними, але вони допомагають більш ефективно спілкуватися з іншими фахівцями. Знаючи їх, немає потреби вигадувати тлумачення для «Інтернету речей», скажімо, коли партнер з бізнесу розповідає про свої останні досягнення в цьому напрямку. Ви можете одразу зрозуміти, про що мова. Тож, які поняття має знати підприємець у 2023 році? Ми розділили їх за темами.

Поняття ніндзя-маркетологів

  • LTV (англ. Lifetime Value)

LTV — це показник прибутку, який ваша компанія може отримати від одного клієнта за весь період взаємодії з ним. Також ви можете почути поняття CLV або CLTV (customer lifetime value), але це одне й теж саме. Тепер вас ніхто не заплутає, згодні?

LTV дозволяє оцінити, чи вартість залучення споживача часом не перевищує прибуток, отриманий від нього. Показник розраховується по-різному, адже є кілька типів формул — від простої:

LTV = (дохід від клієнта) – (витрати на залучення та утримання клієнта)

до складніших варіантів:

LTV = (середня вартість продажу) * (середнє число продажів на місяць) * (скільки місяців утримується клієнт)

  • CAC (англ. Customer Acquisition Cost)

CAC — це середня вартість залучення одного нового клієнта. Показник допомагає оцінити ефективність витрат на маркетинг, рекламу, пошукову оптимізацію продажів та навіть порахувати зарплати ваших співробітників, які причетні до маркетингових процесів. CAC дозволяє відстежувати ефективність стратегії, покращувати рекламні кампанії й успішно розподіляти бюджет.

Для розрахунку потрібно зібрати усю інформацію про витрати саме вашого бізнесу та поділити на кількість нових клієнтів, залучених за той самий період часу. Необхідно також враховувати, що деякі канали реклами працюють у довгостроковій перспективі, хоча гроші ви на них витрачаєте вже зараз.

CAC = витрати на рекламу, маркетинг, зарплати та ін. / кількість залучених клієнтів

Також компаніям варто дивитися на співвідношення CAC та LTV. Це дозволить визначити якість клієнта, а саме дізнатися, чи залучення споживача окупається у майбутньому. Щоб розрахувати цей показник, необхідно поділити LTV на CAC. Вважається, що гарне співвідношення — це 3:1 та більше.

  • CRR (англ. Customer Retention Rate)

CRR — це показник, який визначає відсоток клієнтів, які залишаються з компанією на довготривалий період. Тобто наскільки вдало ваш бізнес вміє зберігати добрі відносини зі споживачами та утримувати їх. Високий CRR означає, що з цим в компанії все добре.

CRR розраховується за формулою:

CRR = ((CE – CN) / CS) x 100

Де: CE (Customer End) — кількість клієнтів на кінець періоду; CN (Customer New) — кількість нових залучених клієнтів протягом періоду; CS (Customer Start) — кількість клієнтів на початок періоду.

  • ROAS (англ. Return on Advertising Spend)

ROAS — поняття, яке використовується для вимірювання ефективності рекламної кампанії. Тобто ROAS показує ваш прибуток на кожну витрачену гривню на рекламу.

ROAS = (Прибуток від реклами / Витрати на рекламу) х 100

ROAS є корисним інструментом для розуміння, які рекламні канали та стратегії працюють найкраще для вашої компанії, та для прийняття обґрунтованих рішень щодо рекламного бюджету.

  • MVP (англ. Minimal Viable Product)

MVP (мінімально життєздатний продукт) — це стратегія розробки продукту, коли створюється початкова версія товару з обмеженим функціоналом. Такого прототипу достатньо, щоб задовольнити базові потреби користувачів. MVP дозволяє випробувати ідею на ринку, перевірити її потенціал, залучити перших клієнтів, отримати від них зворотний зв’язок та на базі цього удосконалити задум. Тобто компанії немає потреби витрачати багато ресурсів на розробку повноцінного продукту.

Розуміння сучасних технологій інтернету

  • FTTB (від англ. Fiber to the Building)

FTTB (оптоволокно до будівлі) — комунікаційна технологія, яка переважно надає доступ до мережі фіксованого інтернету через оптоволоконну лінію на швидкості від 50 до 100 Мбіт/с. Наразі оптоволокно — це найбільш надійний спосіб підключення багатоповерхового будинку до мережі інтернет.

Особливо це зручно для малих та середніх бізнесів, які розміщують свої офіси, магазини, кав’ярні тощо на перших поверхах цих будинків. Так компанії можуть користуватися стабільним дротовим інтернетом для роботи, не шукаючи локального провайдера. Зокрема, можна підключитися до швидкісного інтернет-каналу через виділену оптоволоконну лінію FTTB від Київстар.

[Дізнавайтеся більше про оптоволоконну технологію у нашій статті «Що таке технологія FTTB і які її переваги для бізнесу?»]

Зв'яток та інтернет темна

Звʼязок та інтернет

Інтернет для бізнесу в багатоквартирних будинках

Інтернет для бізнесу в багатоквартирних будинках, як-от аптеки, перукарні, кав’ярні тощо. Просте підключення до наявної мережі за кілька днів зі швидкістю до 100 Мбіт/с.

  • IP VPN (англ. Internet Protocol Virtual Private Network)

IP VPN (інтернет-протокол віртуальна приватна мережа) — технологія мережевого з’єднання, яка допомагає підключати два і більше територіально віддалених філіали у єдину захищену корпоративну мережу. Так можна спокійно обмінюватися важливими робочими даними, адже відбувається відповідне шифрування інформації та необхідна аутентифікація. IP VPN — це наче ваш таємний тунель в інтернеті, який захищає з’єднання між різними офісами, навіть якщо вони у розташовані різних містах.

[Читайте більше про приватну мережу у нашій статті «Що таке приватна мережа передачі даних та як вона допомагає працювати бізнесу?]

Сучасні хмари проти застарілих мідних дротів

  • IP-телефонія

IP-телефонія — це загальна назва телефонного та відеозв’язку через інтернет, яка відбувається завдяки протоколу IP (англ. Internet Protocol — «міжмережевий протокол»). Загалом IP є способом, через який дані надсилаються з одного комп’ютера на інший в інтернеті. Зараз айпі-телефонія досить поширена серед компаній, адже дозволяє відмовитися від стаціонарного телефонного зв’язку, який щороку застаріває. Наприклад, Великобританія до кінця 2025 року планує зовсім відмовитися від традиційних телефонних ліній.

До того ж перевагою IP-телефонії є легкість її налаштування. Необхідно мати інтернет, IP-телефон або відповідне програмне забезпечення на базі OC Android, iOS. Це рішення цікаве для бізнесу, адже надає йому можливість організувати багатоканальний зв’язок для клієнтів (як-от хмарну АТС або єдиний рекламний номер). Зручно, що можна переадресовувати дзвінки на мобільний номер менеджера, якщо він працює поза офісом. Є різні протоколи для реалізації IP-телефонії, наприклад, SIP.

  • SIP (англ. Session Initiation Protocol)

SIP — це протокол інтерактивних комунікацій, які відбуваються за допомогою інтернету. Саме SIP дозволяє IP-телефонії безперебійно працювати, щоб ви могли здійснювати голосові дзвінки, відеодзвінки, обмінюватися миттєвими повідомленнями тощо. Це ніби таємна мова, якою спілкуються гаджети, щоб обмінюватися інформацією. Детальніше про різницю між цими технологіями ми пояснювали у нашому матеріалі.

Це значення лише деяких понять, які має знати підприємець, щоб вдало вести свій бізнес. Їх досить багато, щоб умістити в один матеріал. Тому надалі ми будемо продовжувати шукати важливі для сьогодення терміни та пояснювати у своїх статтях. Тож, читайте Київстар Бізнес Хаб та навчайтесь.

Тренди та аналітика#IPтелефонія#Технології#FTTB

Додайте коментар

Усі коментарі публікуються після модерації. Будь ласка, пишіть українською, без спаму та нецензурних слів.

Схожі статті

#VoIP#Voip-телефонія#IPтелефонія#SIP#FTTB
#BigData#ATC#IPтелефонія#0-800
#Azure#MicrosoftAzure#Microsoft365#Офіс365
#IPтелефонія#VoIP#Voip-телефонія#SIP#0-800#ATC
Що таке SIP-телефонія та як вона працює4 січня 2023 6 хвилин читання

Що таке SIP-телефонія та як вона працює

#IPтелефонія#SIP#Рішення#4G#Wi-Fi
#Рішення#Технології#ХмарніСховища#ІнтернетДляБізнесу
#FTTB#Рішення#Технології#ІнтернетДляБізнесу
#IOT#ІнтернетРечей#Рішення#IPтелефонія#IOTISKYIVSTAR#Інтернет#ІнтернетДляБізнесу#КорпоративнийІнтернет#Тарифи

Підпишіться на щомісячну розсилку найцікавіших новинПідпишіться на розсилку