Що таке UGC, або Як залучити клієнтів до створення контенту?

1 вересня 2023

7 хв.

Що таке UGC, або Як залучити клієнтів до створення контенту?

Про що:

UGC-контент допомагає брендам удосконалювати маркетингові кампанії й зробити їх набагато ефективнішими. Розповідаємо, що це таке та що потрібно знати про цей напрямок.

Зміст

Що таке UGC

Переваги UGC для бізнесу

Як залучити аудиторію до створення UGC

Як використовувати контент, створений користувачами

Що таке UGC

UGC (user-generated content, користувацький контент) — це будь-який контент, створений і розповсюджений клієнтами, а не самим брендом, в інтернеті. Існує багато типів користувацького контенту, і серед них такі:

  • відео;
  • фото та зображення;
  • відгуки;
  • дописи;
  • коментарі;
  • аудіо та подкасти.

UGC-контент працює доволі ефективно. Адже, скажімо, публікація у Facebook від власника смартфона з оглядом про свій новий гаджет більше впливатиме на потенційну аудиторію, ніж допис про смартфон в профілі компанії. Переважно користувацькі дописи не сприймаються іншими, як рекламні.

Це доводять й дослідження. Так, 79% користувачів кажуть, що створений іншими людьми контент таки впливає на їхні рішення про покупку. Тож, UGC для просування товарів та послуг вартий уваги, бо саме він додає достовірності в очах потенційних клієнтів, зокрема, серед покоління міленіалів та зумерів.

Переваги UGC для бізнесу

Окрім підвищення лояльності клієнтів, користувацький контент пропонує більше переваг для компаній:

  • Економія рекламного бюджету та часу. Маркетологи не витрачають бюджет компанії та свій робочий час на створення контенту.

Наприклад: на своєму вебсайті та в соціальних мережах магазин одягу Monsoon пропонував покупцям ділитися фотографіями своїх товарів із хештегом #MyMonsoon. Ці зображення завантажувалися компанією в галерею на сайті, що дозволяло споживачам краще ознайомлюватися з товарами та купувати їх. Коли Monsoon почав використовувати UGC у своїх кампаніях, і їхній дохід зріс на 3%.

Що таке UGC, або Як залучити клієнтів до створення контенту?

Також використовуйте UGC-фото у Viber-розсилках своїм клієнтам. Покрокову інструкцію, як зробити розсилку у Viber, можна подивитися тут.

  • Своєчасне удосконалення товарів та послуг. Заохочуючи клієнтів до створення контенту про бренд, компанії можуть отримати правдиві відгуки про свої продукти та вчасно усунути можливі недоліки, не витрачаючи на це жодної копійки.
  • Збільшення продажів. Використання UGC-контенту може значно підвищити органічний трафік сайту та покращити SEO-показники (на 78% більше кліків, на 29% більше вебконверсій).
  • Покращення реклами. Реклама з UGC-контентом запам’ятовується краще, ніж традиційна реклама.

Наприклад, бренд товарів для дому Parachute, використовуючи хештег #MyParachuteHome, заохочує клієнтів завантажувати фотографії своїх домівок, після того, як їх прикрашають товарами бренду. Компанія не лише публікує ці фото у своїх соцмережах, але й застосовує у традиційних рекламних кампаніях. Фотографії клієнтів були представлені на листівках, які додавали до замовлень клієнтів, у цифрових рекламних кампаніях тощо. Це призвело до підвищення рейтингу кліків на 35%, а також до 60% зниження витрат на рекламу.

Що таке UGC, або Як залучити клієнтів до створення контенту?

Як залучити аудиторію до створення UGC

Надамо декілька порад:

  1. Визначте цілі компанії, тобто навіщо вам UGC-контент і як ви його плануєте використовувати. Наприклад, для підвищення кількості заявок, впізнаваності бренду тощо.
  2. Придумайте унікальний хештег, власні гіфки, маски або шаблони для історій в соцмережах. Наприклад, створення хештегів допомагає не тільки швидко знаходити бренд, а й розвивати спільноту навколо маркетингових тем, про які ваші користувачі готові говорити. Періодично нагадуйте клієнтам про існування цих елементів UGC.
  3. Активно спонукайте клієнтів ділитися власним дописом, відео, відгуками та іншим контентом про товар або послугу. Для цього можна надати аудиторії стимул робити це органічно, тобто самостійно. Конкурси та розіграші є потенційно ефективними підходами. Винагороджуйте клієнтів за контент.
  4. Не клієнтами єдиними. Авторами UGC-контенту можуть бути ваші працівники. Зрештою, ніхто не знає продукт краще, ніж люди, які щодня з ним безпосередньо працюють. Weber Shandwick виявив, що 33% співробітників публікуватимуть повідомлення, фотографії чи відео про свого роботодавця без жодного заохочення з боку своєї компанії. А якщо знайти мотивацію, це число збільшиться до 50%. Працівники можуть ділитися контентом про їхній робочий день або про те, що відбувається в процесі створення продукту. Звісно, не всі теми є публічними. Наприклад, авторські технології, комерційна інформація тощо. Заохочуючи працівників до користувацького контенту, краще наперед зазначити, що можна публікувати, я від якого контенту краще утриматися.

Соціальні мережі, такі як TikTok, Instagram і Facebook, є звичайними місцями для пошуку UGC, але такі дописи можуть з’являтися й на інших платформах: на сайті, лендінгах, форумах тощо.

Як використовувати контент, створений користувачами

Найважливіше у користувацькому контенті не те, що він існує — люди завжди говоритимуть про продукти, які їм подобаються. Важливо, як саме ви вирішите використати це для вашого бренду. До речі, цей тип вмісту використовують для розвитку бізнесу 86% організацій.

Замість того, щоб робити лише репости або повторно публікувати дописи клієнтів, зробіть крок далі. Попросіть їхнього дозволу на повторне використання такого контенту для ваших маркетингових заходів. Завжди пам’ятайте про авторське право та вказуйте дані автора контенту. Надаючи свій контент, клієнт має погодитися з безоплатним його використанням компанією

Способи повторного використання UGC охоплюють:

  • Оголошення. Використовуйте користувацький контент клієнтів, щоб зробити вашу рекламу релевантною, незалежно від того, створюєте ви оголошення для соціальних мереж або для пошукової системи. Можливо, вам не завжди потрібні зображення чи відео — іноді достатнім доказом є коментар клієнта, який хвалить ваш бренд.
  • Вебсайт. Працюйте з фотографіями клієнтів за межами соціальних мереж, розмістивши їх на своєму сайті у галереї. Також подумайте про використання контенту, наприклад, на пакуванні продукту, щоб показати, як товар виглядає, коли ним користується «справжня» людина.
  • Електронна пошта. Email-розсилки можуть надати ще одну можливість представити створений користувачами вміст і залучити ваших підписників.

35% зумерів прогнозують, що в наступні 35 років користувацький контент матиме більше довіри, ніж контент, створений компанією. Якщо ви докладете зусиль, щоб запропонувати цінні товари та послуги для своєї аудиторії, клієнтам буде приємно рекомендувати ваш бренд іншим.

Додайте коментар

Усі коментарі публікуються після модерації. Будь ласка, пишіть українською, без спаму та нецензурних слів.

Схожі статті