3 способи підтримати робочу продуктивність влітку
21 липня 2023 6 хвилин читання

3 способи підтримати робочу продуктивність влітку

Тренди та аналітика#Робота#Рішення#Microsoft365#Продуктивність

Про що:

Літній період зазвичай характеризується спадом продуктивності працівників. А в людей, які працюють в Україні, він додатково супроводжується станом емоційного напруження через події, пов’язані із повномасштабною війною рф проти нашої країни. За таких умов важливо знати, як підтримати свою продуктивність. Розповідаємо про це далі у статті.

Зміст

Спосіб 1. Візьміть відпустку

Спосіб 2. Спробуйте «колективне уповільнення»

Спосіб 3. Сфокусуйтеся на головному

Спосіб 1. Візьміть відпустку

Зазвичай перше, що спадає на думку працівників при слові «літо», — це відпустка. І не даремно, адже відновлення після довгого сконцентрованого періоду роботи є важливим для забезпечення здоров’я та продуктивності. Настав вже екватор літа, а деякі українці не використали своє право на відпочинок, бо вважають відпустку під час війни недоречною. Проте настрої щодо цього поступово змінюються. За даними опитування Work.ua, порівняно з 2022 роком процент людей, які так думають, зменшився. Зараз їх 22% проти тогорічного показника у 52%.

Натомість майже 78% респондентів у 2023 році все ж таки підтримують ідею літнього відпочинку. Фахівці Work.ua вважають, що такі тенденції — це надія на те, що українці більше піклуватимуться про себе. Не обов’язково для цього кудись виїжджати, 72% людей цього літа відпочиватимуть вдома.

Ми вже писали, що дбати про своє психологічне здоров’я — важливо, щоб не опинитися у категорії людей, які ризикують отримати психологічні розлади. Варто завжди пам’ятати, що відпустка — це не винагорода, а необхідність, особливо у світі, де зростає стрес та вигорання. Тож є ще час, щоб відновити свої сили на відпочинку. Використайте цю можливість.

Читайте також статтю: «Як управлінцю впоратись із вигоранням?»

Спосіб 2. Спробуйте «колективне уповільнення»

Американська психологічна асоціація під час свого дослідження виявила, що відпустка не завжди надає наснаги та не підвищує продуктивність працівника. Майже чверть опитаних (24%) повідомили, що позитивний ефект від відпустки зникає одразу після повернення на роботу. Адже часто людині потрібно швидко долучатися до проєктів на повну, що, своєю чергою, знов підвищує рівень стресу. Коли таке відбувається, це негативно позначається на результатах працівника та бізнесу загалом.

Директор з персоналу Vaco Трейсі Пауер радить компаніям за можливості влітку застосовувати «колективне сповільнення». Воно полягає у таких рішеннях:

  • скорочені робочі дні протягом літа;
  • гнучкий графік роботи;
  • чотириденний робочий тиждень;
  • гібридний формат співпраці, якщо співробітники компанії працюють лише в офісі;
  • можливість щодня виділити час для прогулянки на свіжому повітрі.

Трейсі Пауер вважає, що це допоможе зменшити стрес, відновити відчуття балансу між роботою та особистим життям. Уявіть, лише пів години прогулянки на вулиці під час робочого дня можуть підвищити вашу продуктивність на 45%.

Звичайно, найкраще рішення — спокійно прогулятися, вимкнувши усі робочі чати. Втім, бувають випадки, коли ви маєте бути на зв’язку попри все. Для таких ситуацій є інструменти Microsoft 365, а саме Teams, Word, Excel, PowerPoint, Outlook. Тож, не відкладайте прогулянку, адже з цими додатками ви і поза офісом зі свого смартфона можете вчасно відповісти на важливій голосовий дзвінок, перевірити пошту, відредагувати документ тощо.

Також, наприклад, генеральний директор Basecamp Джейсон Фрід у своїй компанії щороку з травня по вересень зменшує 40-годинний робочий тиждень до 32-годинного, щоб надати команді більше часу на відпочинок влітку.

Спосіб 3. Сфокусуйтеся на головному

Сфокусуйтеся на важливих завданнях у своїй роботі. Йдеться не тільки про проєкти, а й про наради (онлайн або офлайн), оскільки часто працівники вимушені бути присутніми на багатьох контрпродуктивних для них зустрічах.

Згідно з дослідженням Korn Ferry, 51% співробітників визнають, що багато телефонних розмов і нарад відволікають їх від сконцентрованої роботи, а 67% зазначають, що це впливає на якість роботи.

Багато завдань можна вирішити й без особистих зустрічей, наприклад, в електронній пошті або у чаті. Підтвердженням тому став експеримент корпорації TechSmith, коли вона на місяць скасувала всі онлайн-наради. Що з цього вийшло, читайте у нашій статті.

Крім того, негативно впливає на продуктивність і потреба бути завжди онлайн. Аби спілкуватися з колегами, коли вам зручно, застосовуйте метод асинхронної комунікації. Таке спілкування відбувається «не синхронізовано», а у найбільш продуктивний для вас час.

Стаття за темою: Асинхронна комунікація у гібридному форматі роботі: переваги та інструменти

Радимо звернути увагу на свій графік, особливо в літні місяці. Щотижня зосередьтеся на кількох пріоритетах, а коли отримуватимете запрошення на нову зустріч, запитайте її організатора:

  • Яка мета цієї зустрічі?
  • Чи точно потрібно вам бути там?
  • Чим ви зможете допомогти?

Для оцінки важливості зустрічі генеральний директор Amazon Джефф Безос використовує «правило двох піц». Це означає, що Безос не відвідуватиме нараду, якщо двома піцами не можна нагодувати усіх присутніх на ній колег. Суть такого підходу в тому, що за меншої кількості запрошених учасників зростає якість зустрічі та продуктивність співробітників. При цьому правило не вимагає обов’язкової наявності піци.

Про те, як проводити ефективні зустрічі, також у своїй відеолекції розповів Олександр Сударкін, бізнес-коуч, директор програм МВА та Pre-MBA Лідерство, викладач, керівник E-Learning Lab у Бізнес-школі МІМ.

Як проводити ефективні зустрічі

Експериментуйте, як ці способи працюють на вас та вашу продуктивність. Для кожного це буде свій набір рішень.

Тренди та аналітика#Робота#Рішення#Microsoft365#Продуктивність

Додайте коментар

Усі коментарі публікуються після модерації. Будь ласка, пишіть українською, без спаму та нецензурних слів.

Схожі статті

#Бізнес#Microsoft365#Офіс365
#Дослідження
#FTTB#Microsoft365#Інтернет#Офіс365
#ВійнавУкраїні#Microsoft365
#AI#ШІ#ШтучнийІнтелект#Microsoft365
#ВійнавУкраїні#ЩоЗБізнесом#Microsoft365#Офіс365#РосійськоУкраїнськаВійна#Тарифи
#Azure#MicrosoftAzure#Microsoft365#Офіс365#ШтучнийІнтелект#ATC
6 правил work-life-war balance для підприємців13 грудня 2022 11 хвилин читання

6 правил work-life-war balance для підприємців

#Офіс365#Microsoft365#Рішення#Робота#Тарифи#Роумінг

Підпишіться на щомісячну розсилку найцікавіших новинПідпишіться на розсилку