4 головні зміни у співпраці з командою у 2023 — дослідження McKinsey
23 травня 2023 10 хв. читання

4 головні зміни у співпраці з командою у 2023 — дослідження McKinsey

Аналітика та дослідження#Azure#MicrosoftAzure#Microsoft365#Офіс365#ШтучнийІнтелект#ATC

Про що:

У 2023 році співробітники компаній очікують, що вони зможуть працювати у гідридному форматі, а також отримуватимуть підтримку психологічного здоров’я. Це не тільки впливає на плинність кадрів, але й на фінансову успішність компаній та її продуктивність.

Про такі тенденції говорить дослідження основних змін в організації роботи від консалтингової компанії McKinsey. Аналітики опитали понад 2,5 тисячі лідерів організацій по всьому світу. Розповідаємо коротко про головні інсайти.

Зміст

Постійні кризи вимагають ще більшої стійкості

Пошук балансу між роботою в офісі та дистанційкою

Штучний інтелект в управлінні персоналом

Інвестиції у психологічне здоров’я працівників

Постійні кризи вимагають ще більшої стійкості

Як показує досвід, кризи у світі виникатимуть і надалі, а отже бізнес буде щоразу проходити через нові та нові виклики. Щоб виживати у таких мінливих умовах, компанії мусять бути гнучкими та вміти адаптовуватися до змін. Натомість дослідження McKinsey показує, що більшість організацій втілюють лише точкові рішення. Скажімо, вони зосереджуються на тому, щоб передбачити лише гострі проблеми та розв’язати їх. Такий підхід не дозволяє врахувати усі можливі ризики, а тому потрібно впроваджувати цілісний підхід до побудови стійкості компанії.

Так, 60% респондентів опитування McKinsey вважають, що стійкість та гнучкість в майбутньому стануть ще важливішими для успіху бізнесу. Натомість у своїх компаніях вони бачать проблеми: лише 14% респондентів стверджують, що їхні організації прийняли повністю гнучку операційну модель. Інші мають простір для вдосконалення та спрощення робочих процесів.

Тож, щоб підвищити свою стійкість до криз, McKinsey радить:

  1. Пришвидшіть роботу всередині організацій: скасуйте непотрібні зустрічі, події та дозвольте людям сфокусуватися дійсно на важливих речах.
  2. Стимулюйте взаємодію між департаментами, організовуючи невеликі міжфункціональні команди, де можна обмінюватися досвідом та ідеями.
  3. Заохочуйте співробітників до ініціативності та відповідальності.
  4. Створіть атмосферу безперервного навчання. Більш кваліфіковані працівники, як правило, швидше адаптуються до змін та знаходять виходи з негараздів.

  Водночас гнучко керувати ресурсами компанії допомагають хмарні технології. Наприклад, завдяки сервісам від Microsoft Azure можна легко впроваджувати інновації, пришвидшувати розробку продуктів та захистити компанію від втрати даних. Більше про можливості Microsoft Azure для бізнесу читайте у цьому матеріалі.

Хмари та зберігання даних

Хмари та зберігання даних

Microsoft Azure від Київстар

Глобальна хмарна платформа для безпечного розгортання IT-інфраструктури. Розробляйте нові продукти, тестуйте, налагоджуйте внутрішні бізнес-процеси без утримання фізичних серверів.

Пошук балансу між роботою в офісі та дистанційкою

До початку пандемії COVID-19 більшість компаній очікували, що 80% свого часу співробітники проводитимуть в офісі. Натомість зараз лише 10% працює повністю офлайн, а решта 90% використовують гібридні моделі роботи, які дозволяють виконувати задачі практично звідусіль.

Така гнучкість працівникам подобається:

  • 4 з 5 співробітників, хто працював у гібридному режимі впродовж останніх 2 років, хочуть його зберегти.
  • 53% опитаних вважає, що дистанційної роботи ставатиме все більше.
  • 71% з прихильників гібридного формату готові змінювати роботу, якщо їхня компанія відмовиться від цієї моделі та повертатиме людей в офіс.

  Водночас 58% керівників стверджують, що продуктивність окремих співробітників збільшилася завдяки гібридному режиму роботи. Так само багато компаній відзначили зростання ефективності співпраці команд та рівня задоволеності клієнтів.

Попри такі позитивні відгуки у моделі залишаються проблеми. Наприклад, 54% менеджерів некомфортно керувати гібридними командами. Вони мають менше особистої взаємодії з працівниками, а тому можуть виникати непорозуміння. Також співробітники можуть почувати себе недооціненими, адже в офісі їхній внесок помічали вже за однією присутністю на роботі, а в дистанційному форматі оцінюється виключно результат.

То як компаніям вдосконалити гібридний режим? Ось кілька порад:

  1. Перегляньте очікування щодо продуктивності. Наприклад, наголошуйте на результатах роботи, а не на фіксації часу, який працівник за нею проводить.
  2. Створіть чіткі правила, коли і за яких умов люди можуть працювати віддалено. Зробіть їх прозорими для всіх працівників.
  3. Заохочуйте людей працювати в офісі, створюючи додаткову цінність. Наприклад, стимулюйте розвиток спільноти всередині організації. Більше про це читайте в статті «Майбутнє офісів та коворкінгів. Як змінюється робочий простір у 2023 році?».
  4. Використовуйте сучасні технології. Дозвольте командам ефективно працювати віддалено завдяки сучасним офісним програмам, наприклад, Microsoft Office 365. У цьому пакеті інструментів є корпоративна пошта, багатофункціональний месенджер Teams, Sharepoint для обміну файлами, 1 ТБ у сховищі OneDrive тощо.
Командна робота

Командна робота

Microsoft 365 від Київстар

Набір ліцензійних додатків та сервісів для роботи вашої команди: Word, Excel, Powerpoint, бізнес-месенджер Teams, корпоративна пошта Outlook, 1 ТБ хмарного сховища та інше.

Штучний інтелект в управлінні персоналом

У глобальному опитуванні McKinsey більш ніж половина респондентів вказала, що вони вже впровадили штучний інтелект в одному зі своїх підрозділів. Ще майже 2/3 вважають, що інвестиції їхніх компаній в ШІ збільшаться впродовж наступних кількох років.

Здебільшого інвестиції в ШІ спрямовані на те, щоб масштабувати та пришвидшити бізнес-діяльність компанії, проте штучний інтелект допомагає і краще керувати організаційною структурою:

  • Завдяки ШІ рекрутери швидше знаходять нових працівників. Штучний інтелект зіставляє вимоги до позицій з досвідом людей, які потенційно можуть підійти на посаду. Також він допомагає адаптувати опис вакансій та рекламувати їх для потрібних кандидатів. Зокрема, знайти нових фахівців допомагають персоналізовані розсилки пропозицій роботи, що надсилаються за певною геолокацією. Їх компаніям допомагає здійснювати Київстар. Більше про таку можливість читайте у цій статті.
  • ШІ допомагає оптимізувати структуру компанії. Скажімо, система аналізує кадрові дані та показує, як встановити баланс між управлінськими ролями, як усунути дублювання обов’язків та як найкраще перерозподілити діяльність між працівниками.
  • Деякі компанії використовують ШІ для організації робочого середовища. Штучний інтелект планує зустрічі команд, відстежує їхню тривалість, складає бюджет, та навіть замовляє обіди для працівників, щойно вони приходять до офісу.

  Тож, згідно з дослідженням McKinsey, організації, які активно використовують аналітику для роботи з персоналом, зазначають, що ефективність найму нових працівників зростає на 80%, ефективність робочих процесів зростає на 25%, а водночас співробітники звільняються на 50% рідше.

Водночас компанії під час впровадження штучного інтелекту стикаються з двома головними проблемами. Це опір змінам від працівників, а водночас нестача фахівців, які можуть опанувати нову технологію. Тому ключовим для бізнесу зараз є розбудова культури постійного навчання для усього персоналу без виключення. Компанії, які звітують про найбільшу вигоду від ШІ, також втричі частіше за інших запускають різноманітні програми для розвитку потенціалів.

Інвестиції у психологічне здоров’я працівників

60% опитаних у дослідженні стверджують, що стикалися щонайменше з однією проблемою психічного здоров’я у своєму житті. Про це заявляли респонденти незалежно від країни, галузі, віку, посади чи статі. Тому у 2023 році 4 з 5 керівників HR-відділів у всьому світі називають психічне здоров’я співробітників одним з пріоритетів для їхніх організацій.

За оцінками Всесвітньої організації здоров’я, 15% дорослих працездатного віку живуть із психічними розладами. Тож, щорічно через депресію та тривогу втрачається 12 мільярдів робочих днів, що коштує компаніям одного трильйону доларів на рік через втрату продуктивності.

Щоб підтримувати персонал, компанії впроваджують різноманітні оздоровчі програми: семінари з управління часом та увагою, заняття з йоги, платні підписки на додатки з медитаціями та додаткові вихідні у разі психологічного виснаження. Однак багато працівників продовжують відчувати себе пригніченими. І часто це відбувається через те, що компанії зосереджені більше на лікуванні симптомів поганого психічного здоров’я, а не усуненні його головних причин.

Аналітики McKinsey рекомендують підійти комплексно до питання. Вивчивши найкращі практики серед бізнесу, вони побудували таку кореляцію між зусиллями організацій та потребами працівників:

  • 75 зі 100 співробітників потребують підтримки для зміцнення психологічного здоров’я. Сюди входить навчання з управління стресом, фізично-оздоровчі програми, політика зменшення виснаження на роботі.
  • 24 зі 100 співробітників потребують підтримки в усуненні помірних проблем у психічному здоров’ї. Для цієї групи варто впровадити оплату психотерапії, а також запуск психологічних груп підтримки. Наприклад, для колег-однолітків, сімей з дітьми тощо.
  • 1 зі 100 співробітників може потребувати інтенсивної психіатричної допомоги або лікування. У такому разі важливо започаткувати страхування, яке покриватиме стаціонарне лікування та ліки при психічних розладах. Також варто організувати підтримку співробітників, що повертаються до роботи з відпустки за інвалідністю, та запустити механізм для негайної кризової підтримки. Наприклад, можна швидко розгорнути гарячу лінію за допомогою Віртуальної мобільної АТС.

  Запуск успішних програм з психологічного здоров’я напряму впливає на довгострокові бізнес-результати компанії. Тому до роботи в ініціативах цього напрямку мають бути залучені також керівники. Наприклад, в одній з компаній, які згадують у дослідженні McKinsey, менеджери зобов’язані щотижня проводити зустрічі з працівниками віч-на-віч, а 10% часу відводити на неробочі теми, включно з самопочуттям.

Читайте також «5 головних трендів у організації роботи у 2023»

Аналітика та дослідження#Azure#MicrosoftAzure#Microsoft365#Офіс365#ШтучнийІнтелект#ATC

Додайте коментар

Усі коментарі публікуються після модерації. Будь ласка, пишіть українською, без спаму та нецензурних слів.

Схожі статті

#Бізнес#Клієнт#ПортретКлієнта#Look-alike#Омніканальність#AI#ШІ#ШтучнийІнтелект#Тенденції#Тренд#БігДата#BigData
#Тренд#ШтучнийІнтелект#Тарифи#AI#ШІ#Microsoft365#Офіс365
#Дослідження
#Київстар#Робота
#ВійнавУкраїні#Microsoft365
#ПортретКлієнта#Look-alike
#ВійнавУкраїні#Рішення
#ADWISOR#BigData#MicrosoftAzure#IOT#ATC#ОфісТамДеВи#ФінансовийСкоринг#Star.Docs#ЕДО#ЕлектроннийДокументообіг#Бізнес

Підпишіться на новини Kyivstar Business Hub до 15 серпня і отримайте доступ до Київстар ТБПідпишіться на розсилку