Про що:
Євгенія Близнюк, засновниця та директорка Gradus Research, поділилася своїми спостереженнями щодо основних тенденцій human capital. Вона зазначила, що деякі ключові зміни, які почали проявлятися у 2024 році, набудуть ще більшої актуальності у 2025-му. Детальніше — у статті.
Зміст
Тренд 1. Гіпервисокий рівень стресу
Тренд 2. Втрата бачення майбутнього
Тренд 3. Структурний геп на ринку праці
Тренд 4. Адаптація бізнесу через брак кадрів
Тренд 5. Відтік населення з України
Тренд 6. Нетипові мотивації співробітників
Тренд 1. Гіпервисокий рівень стресу
Стрес став серйозною перешкодою для лідерів, працівників та загалом для організацій. Оскільки команди не можуть працювати з тією ж ефективністю, що й до повномасштабного вторгнення, завдання виконуються повільніше. Для топменеджменту це великий виклик, адже знайти спосіб натхнення та мотивації співробітників стає все складніше. Управління стресом перетворилося на важливу потребу. Євгенія Близнюк прогнозує, що стрес тільки зростатиме у 2025 році, що також пов’язано з наступним трендом.
Тренд 2. Втрата бачення майбутнього
В умовах трирічної війни в Україні, яка триває і, ймовірно, триватиме довше, ніж очікувалося, українцям важко помічати перспективи та можливості для планування й розвитку. У суспільстві сформувалося розуміння «довгої війни». Це призводить до різних рішень: хтось виїжджає за кордон, хтось змінює професію. Такі особисті стратегії мають великий вплив на ринок праці, адже зменшується кількість кандидатів на вакансії.
Тренд 3. Структурний геп на ринку праці
З одного боку, є велика кількість людей, які шукають роботу, з іншого — компанії, що потребують кандидатів. Річ у тому, що часто ці дві групи не можуть знайти один одного через невідповідність навичок кандидатів вимогам роботодавців.
Хоча вакансій на ринку достатньо, бракує потрібних фахівців. Причина цього — масова міграція, яка значно звузила кандидатський пул. Це ускладнює пошук потрібних людей для роботи.
Одним з дієвих способів знайти кандидатів на вакансії є використання таргетованих розсилок. Підбирайте цільову аудиторію серед абонентів Київстар через Big Data-параметри: вік, стать, геолокація, тип транспорту, наявність дітей, інтереси, стиль життя тощо. Наші фахівці сформують цільову аудиторію та допоможуть з розсилкою. Замовляйте консультацію.

Реклама та пошук клієнтів
Розсилки повідомлень від аналітиків
Надсилайте пропозиції цільовій аудиторії з таргетованими розсилками. Наші аналітики підберуть аудиторію за 100+ Big Data-параметрами (вік, стать, інтереси, локація тощо.)
Стаття на тему:
Як таргетовані та тригерні розсилки повідомлень допомагають бізнесу знаходити працівниківТренд 4. Адаптація бізнесу через брак кадрів
Багато компаній зараз змушені переглядати свої бізнес-процеси, щоб знайти нові рішення, аби закрити вакансії. Вони шукають способи оптимізувати роботу та компенсувати відсутність працівників. Адаптація вимагає свідомого підходу, адже процеси, які до війни працювали стабільно, тепер потребують змін. Бізнеси мають бути гнучкими та готовими шукати нові шляхи для ефективної роботи попри нестачу кадрів.
Тренд 5. Відтік населення з України
Молодь активно виїжджає за кордон, щоб здобути освіту, а це впливає на демографічну структуру країни та посилює втрату людського капіталу. Така ситуація означає, що у найближчі 10 років на ринку праці може не вистачати кваліфікованих кадрів. Тож бізнесам стає важливо залучати нові категорії працівників, зокрема літніх людей, людей з інвалідністю та жінок.
Зокрема, перенавчання жінок на професії, які традиційно вважаються чоловічими, стає важливим трендом, особливо в аграрному та логістичному секторах. Основні бар’єри для жінок — це не лише фізичні обмеження, але й психологічні страхи. Для успішного переходу необхідно забезпечити підтримку та адаптацію.
Вам також буде цікаво:
Менеджмент для покоління Z: як залучати та утримувати молодих фахівцівТренд 6. Нетипові мотивації співробітників
Зараз мотивація кандидатів змінилася. На першому плані — комфортне психологічне середовище. Люди все частіше шукають стабільність у роботі, навіть якщо це означає працювати у невеликій компанії за меншу зарплату. І тут особливу роль у боротьбі за таланти набуває бренд роботодавця. Чим сильніший бренд, тим більше шансів залучити кандидатів. Компанії мають регулярно оцінювати свою репутацію, оскільки витрати на набір нових працівників збільшуються.
Додайте коментар