Про що:

Франчайзинг демонструє стійкість завдяки перевіреним бізнес-моделям, надійним брендам і швидкому запуску. Проте у порівнянні з іншими країнами франчайзинговий ринок в Україні поки залишається не перенасичений. Тож, у підприємців, які хочуть його підкорити, є усі шанси стати успішними. Якщо ви розмірковуєте про бізнес через франшизу — ця стаття для вас. Тут про тенденції, кілька прикладів компаній, які надають франшизи, та про корисні інструменти для бізнесу.

Зміст

Популярні напрямки франшиз в України

Приклад франшиз, на які можна орієнтуватися

Корисні бізнес-інструменти для франчайзингу

Популярні напрямки франшиз в України

Торік для багатьох компаній франчайзинг став ключовим напрямом для масштабування бізнесу. 2024-й — не виняток. Співзасновниця консалтингової компанії MOST Franchising Катерина Бенівська зазначає, що у цьому році франчайзинг розвиватиметься і надалі. Зокрема й на прифронтових територіях, адже цей бізнес можна запустити доволі швидко й почати відновлювати економіку міст.

Зараз на ринку спостерігається лідерство серед таких напрямків, як вендинг, послуги та ритейл. Також вражає різноманітність франшиз — від кав’ярень і фаст-фуду до агробізнесу та освіти. 

Міжнародна консалтингова компанія Franchise Capital склала рейтинг 10 топових франшиз за серпень 2024 року. Серед основних українських тенденцій за напрямками:

  • Швидке харчування і концептуальні ресторани
  • Освіта і розвиток дітей
  • Нерухомість
  • Сфера краси 
  • Дизайнерський одяг

Цей рейтинг можна вважати своєрідним барометром бізнес-настроїв в Україні у напрямку франшиз. Підприємці, які планують увійти у світ франчайзингу, мають звертати увагу на ці тренди для вибору найбільш перспективних ніш.

Приклад франшиз, на які можна орієнтуватися

Підібрали кілька франшиз, на які можна звернути увагу:

Франшиза «Мама, ну купи» — продаж дитячих іграшок через ведингові автомати

Команда «Мама, ну купи» постійно слідкує за трендами на ринку і забезпечує автомати найновішими та сучасними іграшками. Партнери отримують усі необхідні ресурси: обладнання, консультаційну підтримку, покрокові відеоуроки та чек-листи. 

Вартість відкриття одного автомата «Мама, ну купи» становить близько $12 тис. доларів. За оренду площі для автомата треба викласти від 2 тис. до 6 тис. грн на місяць. Окупність —  10-15 місяців. Один з успішних кейсів — вединговий автомат в Respublika Park за перший місяць заробив 51 200 грн, продав 292 іграшок, а чистий дохід склав 28 220 грн.

Франшиза Pizza Day — виготовлення піци навинос

Pizza Day має понад 200 піцерій по всій Україні та готує піцу за кілька хвилин. Партнери отримують доступ до франч-буку з описом бізнес-процесів, сайту та мобільного додатку для замовлень, системи обліку та аналізу продажів, технічної та маркетингової підтримки.

Що по фінансах? Вступний внесок — $10 тис., загальні інвестиції — $30 600, роялті — 7%, але не менше 8 тис. грн на місяць. Окупність — до 24 місяців.

Прогнозований прибуток:

  • 1 рік — 72 тис. грн/міс.
  • 2 рік — 109 тис. грн/міс.
  • 3 рік — 143 тис. грн/міс.

Франшиза Sheriff — надання послуг з безпеки

Франшиза Sheriff має п’ять форматів, тож ви зможете вибрати варіант, що найкраще підходить для вашого міста, від малих населених пунктів до мегаполісів. Є різноманітні послуги безпеки, включаючи охорону житла, офісів, а також особисту охорону.

Компанія пропонує не лише бренд, а й повний пакет підтримки для своїх франчайзі. Ви отримаєте доступ до рекламних кампаній, централізованого пульта відеонагляду з цілодобовою підтримкою, а також професійного навчання для ваших співробітників. 

  • Вступний внесок — від 1 400 $
  • Загальні інвестиції — від 17 000 $
  • Роялті — від 135 $
  • Окупність — від 11 до 19 місяців
  • ROI — понад 60%.

Перелік компаній, які пропонують франшизи в Україні й закордоном, доволі великий. Є навіть цілі каталоги. Пошукайте та виберіть для себе оптимальний варіант.

Корисні бізнес-інструменти для франчайзингу

Ось перелік інструментів, які будуть корисними при відкритті будь-якого бізнесу по франшизі:

  1. Геоаналітика — для аналізу цільової аудиторії на вибраній території або пошуку місць, де ваша цільова сконцентрована. Геоаналітика дає змогу визначати, який трафік переважає на локації — пішохідний чи транспортний. Можна побачити, яка саме аудиторія там перебуває (вік, стать, інтереси тощо). Це дасть можливість точно оцінити потенціал вибраного місця для бізнесу.
  2. Таргетовані та тригерні розсилки — фахівці формують цільову аудиторію і налаштовують розсилку з вашою пропозицією у визначений час або ж розсилка відбуватиметься автоматично, коли спрацює тригер.
  3. Інтернет речей — для відстеження роботи ваших пристроїв, датчиків, сенсорів та керування ними через мобільну мережу завдяки спеціальним IoT SIM-карткам.

Рішень для ведення бізнесу багато. Звертайтеся до спеціалістів Київстар за консультацією на сайті та отримайте детальну інформацію про ваші можливості.

*Київстар дотримується Законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних» і не передає та не продає персональні дані абонентів, в тому числі й записи розмов, тексти SMS/MMS та історію браузера третім особам. Усі аналітичні моделі з використанням Big data будуються на основі неперсоніфікованих та зашифрованих даних.

Додайте коментар

Усі коментарі публікуються після модерації. Будь ласка, пишіть українською, без спаму та нецензурних слів.

Схожі статті