Про що:
Які зміни 2025 рік принесе сфері онлайн-продажів? Якщо коротко — кібербезпека буде пріоритетом, а персоналізовані продажі наявним клієнтам відкриють нові можливості для зростання. Водночас набирають популярності цифрові помічники, шопінг через соцмережі та доступність вебсайтів. Більше про тренди — читайте у нашій статті.
Зміст
Кібербезпека — всьому голова
Фокус на повторних онлайн-продажах наявним клієнтам
Безоплатна доставка та повернення товару
Шопінг через соцмережі
У тренді цифрові помічники
Онлайн-покупки через віртуальну та доповнену реальність
Простота і доступність вебсайтів
Кібербезпека — всьому голова
Кібербезпека залишається важливим фокусом для онлайн-магазинів, оскільки кібератаки стають дедалі складнішими. Захист даних зберігає довіру та лояльність покупців. Щоб бути на крок попереду кібершахраїв, компанії мають застосовувати проактивний підхід, а саме — багатофакторну автентифікацію, моніторинг на базі ШІ, регулярні оновлення ПЗ та навчання команди. Це дозволить не лише запобігти інцидентам, а й зміцнити довірчі відносини з клієнтами.
Важливо контролювати захист даних та регулярно створювати резервні копії, як це зробила французька компанія, що спеціалізується на продажу харчових продуктів та спорядження для занять спортом Lyophilise & Co після атаки програм-вимагачів. За одну ніч сайт зазнав кібератаки, яка заблокувала доступ до всіх даних. Їй вдалося відновити свій сайт за 4 дні.

Кібербезпека
Рішення для кібербезпеки бізнесу
Інструменти, які комплексно захистять IT-інфраструктуру, сервіси та хмарні рішення компанії від кіберзагроз різних типів.
Фокус на повторних онлайн-продажах наявним клієнтам
Цьогоріч бізнеси при онлайн-продажах все більше фокусуватимуться на утриманні наявних клієнтів, бо залучити нових покупців — дорожче. Акцент на повторних онлайн-продажах у 2025 році стане ключем до прибутковості компаній. Програми лояльності, персоналізовані пропозиції через sms та email допоможуть створювати довірливі відносини з клієнтами, а це, своєю чергою, призведе до їхніх повторних покупок. За дослідженням Statista, 45% міленіалів і зумерів бажають отримувати персоналізовані рекомендації продуктів під час покупок в інтернеті. Наприклад допомогти з персоналізацією можуть Big Data-рішення від Київстар.

Big Data та аналітика
Big Data-рішення для бізнесу
Набір інструментів для аналізу великих масивів даних під різні потреби бізнесу — аналіз та пошук аудиторії, геоаналітика, налаштування персоналізованної комунікації тощо.
Безоплатна доставка та повернення товару
У 2025 році покупці все більше купуватимуть в інтернет-магазинах, які пропонуватимуть безплатну доставку та у разі необхідності зручне повернення товарів. Це буде одним з важливих факторів при виборі продавця. Крім того, за словами Максима Качана, засновника вебстудії Linecore, після завершення війни Україна може стати лідером у доставці товарів дронами, що ще більше покращить досвід покупок для клієнтів.
такими елементами, щоб додати автентичності своїм пропозиціям та створити емоційний зв'язок з покупцями.
Шопінг через соцмережі
У 2025 році покупці все більше здійснюватимуть покупки через соцмережі, як-от Instagram або TikTok. Важливу роль у цьому відіграють інфлюенсери та користувацький контент (UGC), адже люди довіряють рекомендаціям інших. Важливо використовувати ефективні стратегії: залучати аудиторію до соцмереж з подальшими продажами або перенаправленням трафіку безпосередньо в онлайн-магазин.
Ігор Попов, СЕО Kalach Agency, радить звернути увагу на важливість змісту публікацій. Є дві основні стратегії: перша — це залучення нової аудиторії до соцмереж, прогрівання її та лише потім — продажі. Цей метод підходить для монобрендів, наприклад, магазинів хендмейд виробів. Друга стратегія полягає в тому, щоб направити трафік із соцмереж одразу в інтернет-магазин, минаючи групи в соцмережах. Це підходить для магазинів з великою кількістю товарів, зокрема тих, що працюють за моделлю дропшипінгу.
У тренді цифрові помічники
Цифрові помічники, засновані на розмовному штучному інтелекті (ШІ), стають важливим трендом в онлайн-продажах. Ці інтелектуальні системи можуть виконувати чверть завдань у сфері електронної комерції, допомагаючи клієнтам на кожному етапі покупки. Вони пропонують персоналізовані рекомендації, як у випадку з чат-ботом H&M, який підбирає стильні образи для користувачів на основі їхніх відповідей.
ШІ-помічники забезпечують розширену персоналізацію, задовольняючи очікування 73% клієнтів. Вони доступні 24/7, пропонують безперебійну підтримку через різні месенджери. Крім того, ці технології зменшують непорозуміння, спрощуючи шлях клієнта від ознайомлення з продуктом до завершення покупки.
Онлайн-покупки через віртуальну та доповнену реальність
У 2025 році кількість споживачів у всьому світі, які використовують доповнену реальність (AR), зросте до 4,3 млрд порівняно з 1,5 млрд у 2021 році. Завдяки доповненій реальності (AR) покупці можуть віртуально змінювати колір стін у кімнаті, побачити, як нові меблі або декор виглядатимуть у їхньому інтер’єрі, як шафа впишеться в конкретний куток кімнати тощо. Це значно полегшує процес вибору товарів для дому.
Крім того, AR відкриває нові можливості для покупок одягу, аксесуарів, макіяжу та навіть кольору волосся. Споживачі можуть віртуально приміряти одяг, перевіряти, як той чи інший колір або стиль виглядатиме на них, не виходячи з дому. Покупці можуть приміряти окуляри чи навіть макіяж, змінюючи кольори помад або тіней для повік, щоб побачити, що найкраще підходить.
Це значно спрощує процес покупки та знижує ймовірність розчарування після покупки, адже споживачі отримують можливість побачити товар «в реальності» до того, як зроблять покупку. Такий досвід підвищує задоволеність клієнтів.
Стаття за темою:
Віртуальна та доповнена реальність: VR у бізнесі та в життіПростота і доступність вебсайтів
Мінімалізм в UX продовжує набирати популярності. Чіткі лінії та обмежене використання кольорів допомагають користувачам швидше орієнтуватися на сайті. Темний фон залишатиметься трендом завдяки своєму візуальному контрасту, адже він полегшує сприйняття контенту. Власні ілюстрації товарів в інтернет-магазинах підкреслять унікальність і створять емоційний зв'язок з покупцем.
Не забувайте про інклюзивність: сайти мають бути доступними для людей з інвалідністю. Пропонуйте альтернативний текст для зображень, субтитри для відео та забезпечте достатній контраст для полегшення читання. усі ці фактори допоможуть створити більш привабливий, зручний і доступний досвід для кожного покупця, що стане важливим аспектом електронної комерції у 2025 році.
Додайте коментар