Як підвищити конверсію онлайн-магазину: 7 технік від Shopify

15 квітня 2024

4 хв.

Як підвищити конверсію онлайн-магазину: 7 технік від Shopify

Про що:

Щоб покращити онлайн-продажі, бізнес повинен працювати над збільшенням конверсії. Тобто підвищувати відсоток відвідувачів, які здійснюють покупку. За даними платформи для e-commerce Shopify, середній коефіцієнт конверсії становить 2.5-3%, залежно від галузі. Але навіть якщо ви потрапляєте в цей діапазон, завжди є резон вдосконалювати показники. Бо це дає вашому бізнесу більші доходи. 

Що робити для покращення конверсії? Ділимося у цьому матеріалі техніками від Shopify.

Зміст

№1. Поговоріть зі своїми клієнтами

№2. Проаналізуйте дані свого сайту

№3. Надсилайте листи про покинутий кошик

№4. Запропонуйте заохочення

№5. Перевіряйте ціннісну пропозицію

№6. Додайте відгуки про продукт

№7. Допоможіть клієнтам у пошуках

№1. Поговоріть зі своїми клієнтами

Про що запитувати:

  • Чому вони купують ваш продукт? 
  • Яку особливість під час покупок вони відмітили? 
  • Чи були у них якісь сумніви або проблеми при покупці? 

Від спілкування з клієнтами можна отримати багато цінної інформації, наприклад: 

  • Опис продукту, якого не вистачає на сайті. Якщо йдеться про харчові продукти, відвідувачів можуть цікавити умови їх зберігання. Потрібно буде додати відповідь на сторінці з описом товарів або до FAQ. 
  • Інсайт про вашу ціннісну пропозицію. Припустимо, ви фокусуєтеся на користі продукту. Але дізнаєтеся, що насправді клієнти купують його, тому що він дешевший, ніж у конкурентів. Відповідно вам потрібно змінювати комунікацію про продукт. 

Як говорити з клієнтами? Наприклад, зробивши коротке опитування. Для цього можна використовувати Microsoft Forms. Інструмент доступний на всіх платформах і в усіх браузерах, тому користувачам буде зручно залишати свої відгуки.

Командна робота

Командна робота

Forms у Microsoft 365

Форми для самостійного створення опитувань у наборі ліцензійних додатків і сервісів Microsoft 365 від Київстар.

№2. Проаналізуйте дані свого сайту

Найкращий спосіб отримати уявлення про коефіцієнт конверсії — сегментувати та порівняти його за сторінками і каналами трафіку. Найпопулярнішим інструментом для цього є Google Analytics. 

Є два способи сегментації та порівняння даних: 

  • Сторінки. Допомагає виявити, які з них працюють найкраще. Вивчаючи ймовірність конверсії після відвідування сторінки продукту, можна дізнатися, як структурувати навігацію сайту, щоб спрямувати відвідувачів на потрібний шлях. 
  • Канали трафіку. Допомагають зрозуміти, який тип вебтрафіку є найбільш ймовірним для конверсії. Наприклад, ви можете виявити, що Google Ads конвертує більше, ніж Instagram Ads.

№3. Надсилайте листи про покинутий кошик

Понад дві третини покупців залишають кошики інтернет-магазинів ще до того, як дійдуть до оплати. Однак це не означає, що вони ніколи не зроблять покупки. 

Надсилайте листи про покинутий кошик, щоб нагадати відвідувачам, що саме їм сподобалося у ваших товарах, і заохотити повернутися та завершити покупку. Ви можете збільшити шанси на конверсію, надіславши розширений опис переваг продукту або запропонувавши знижку як стимул повернутися.

№4. Запропонуйте заохочення

Понад 60% покупців не розглядають можливість покупки у продавця, який не пропонує безоплатну доставку. Хоча ви не зможете практикувати цю опцію постійно, можна запропонувати безоплатну доставку за певних умов. Наприклад: 

  • при першій покупці
  • коли клієнт досягне певної суми кошика
  • якщо клієнт купує товар протягом акційного періоду 

Якщо хочете залучити більше покупців, які роблять покупки вперше, можете запропонувати код на знижку на їхню дебютну покупку. 

До речі, інформувати аудиторію про такі спеціальні пропозиції можна за допомогою SMS-розсилок. Наприклад, на платформі ADWISOR. Детальніше про розсилки читайте у нашій статті або звертайтесь до фахівців Київстар.

Комунікація з клієнтами

Комунікація з клієнтами

Viber-розсилки на власну базу клієнтів

Спілкуйтеся зі своїми клієнтами в зручному для них месенджері Viber. Можна використовувати альфа-ім'я та логотип вашої компанії.

Спробувати

№5. Перевіряйте ціннісну пропозицію

Ціннісна пропозиція сайту є одним з найважливіших факторів конверсії. А найкращий спосіб зрозуміти, чи можете ви покращити свою ціннісну пропозицію — проведення A/B-тесту.

Якщо плануєте нову рекламну кампанію, можна протестувати різні версії слоганів у рекламному тексті, а потім використати найкращу версію на сайті. Також можна використати Google Optimize, щоб протестувати зміни в тексті безпосередньо на сайті, щоб побачити, яка версія приносить більше конверсій.

№6. Додайте відгуки про продукт

Майже половина опитаних споживачів довіряють відгукам клієнтів як рекомендаціям друзів. 

Ось кілька способів додати відгуки на свій сайт: 

  • Додайте добірку релевантних відгуків на кожну сторінку товару. 
  • Заохочуйте клієнтів ділитися відеооглядами ваших продуктів, щоб посилити вплив і забезпечити додатковий рівень довіри. 
  • Створіть окрему сторінку, яка буде присвячена відгукам.

№7. Допоможіть клієнтам у пошуках

Клієнти не будуть годинами шукати те, що їм потрібно, особливо якщо вони вже готові купити. 69% покупців відразу переходять до рядка пошуку, а 80% — покинуть ваш сайт, якщо пошук виявиться невдалим.  

Підвищити конверсію допоможе й додавання певних функцій пошуку на сайті. Ви можете експериментувати з різноманітними опціями. Наприклад, пошук за зображеннями або рекомендація товарів і пропозицій, коли пошук не дає релевантних результатів. 

Більше ідея для покращення онлайн-продажів шукайте у статтях на Kyivstar Business Hub.

Зміст

№1. Поговоріть зі своїми клієнтами

№2. Проаналізуйте дані свого сайту

№3. Надсилайте листи про покинутий кошик

№4. Запропонуйте заохочення

№5. Перевіряйте ціннісну пропозицію

№6. Додайте відгуки про продукт

№7. Допоможіть клієнтам у пошуках

Додайте коментар

Усі коментарі публікуються після модерації. Будь ласка, пишіть українською, без спаму та нецензурних слів.

Схожі статті