Головна / Новини / Тренди та аналітика

Тренди та аналітика

Smart metering: що це таке, навіщо та де застосовується

Сучасне місто — це комфортний та безпечний простір, в якому людина почувається як вдома. Створити таку атмосферу допомагають розумні технології. Вони дозволяють контролювати багато процесів, у тому числі постачання газу, води, електроенергії. Для городян це означає і зниження витрат, і підвищення ко

SMS, бюджет, таргетинг. Відповідаємо на питання маркетологів щодо Big Data

На українському ринку Київстар успішно продає свої Big Data-продукти для бізнесу. Це інструменти на основі великих даних для маркетингових кампаній, що дозволяють краще розуміти своїх клієнтів, знаходити нових покупців та ефективно з ними комунікувати.
Kyivstar Business Hub зібрав найпоширеніші пита

Теорія поколінь для маркетингу або як влучно спілкуватися з клієнтом

Чи знаєте ви, як ваші клієнти шукають товар? Як вони приймають рішення та які мають цінності? Розібратися у цьому допоможе теорія поколінь. Вперше сформульована майже століття тому, вона не втратила актуальності та допомагає зрозуміти вподобання та цінності людей різного віку. Що маркетологам потріб

Нові можливості для успішного бізнесу на прикладі Virgin Group, Amazon та Київстар

Сьогодні великі світові компанії намагаються розширюватися, впроваджуючи нові напрямки діяльності. Стрімка глобалізація змушує масштабувати бізнес та виходити на нові ринки. Це дозволяє компаніям не тільки створювати щось зовсім нове, але й захоплювати все більшу аудиторію.

Зміст

Як масштабувались

Як змінився споживач через пандемію і що з цим робити бізнесу

Пандемія змінила способи, у які люди жили, працювали, спілкувалися і, як наслідок, трансформувала споживацьку поведінку та очікування клієнтів. Багатьом компаніям довелося відповідати на нові виклики і цей процес ще триває. Які найголовніші зміни відбулися зі споживачами і як вони самі їх оцінюють?

Виклики ритейлу 2021: як змінюється споживацька поведінка

Постійними є лише зміни. Це помітно у тому, як бізнесу щоразу потрібно встигати за мінливою поведінкою споживачів. Придумати одну маркетингову стратегію й працювати за нею хоча б три-чотири роки вже не можна. Як змінюються уподобання ваших клієнтів та що робити бізнесу, щоб бути в тренді, читайте у

Креативний Агро. Розквіт AgroTech рішень і технологічних інновацій

Інформаційні технології – шлях до збільшення прибутків

Олена Малицька,
засновниця, СЕО
ISE Corporate Accelerator 

Євген Кугук,
засновник трьох успішних стартапів FieldBI
AutoBI и Agrotop 
•• Україна не відстає від світового тренду диджиталізації агробізнесу. Все більше малих, середніх та великих

Як економити і працювати ефективно, починаючи бізнес?

Уявіть, як складно вести бізнес під час пандемії — завдання не з легких, адже підприємцю необхідно дуже чітко розпланувати фінанси і бути готовим до падіння продажів. Але якщо правильно налаштувати комунікацію з клієнтами і всередині команди, то жодні карантинні обмеження не завадять компанії рости

Гібридний офіс — нова реальність бізнесу

Основний капітал будь-якої компанії — команда досвідчених співробітників і авантюрних сердець. Щоб стати власником такого колективу, потрібно постійно думати про мотивацію працівників, йти в ногу з часом і застосовувати на максимум прогресивні технології.

Зміст

Чому офіс став гібридним?
Чи є позит

Місто майбутнього: розумні технології в Сінгапурі

Технології поступово змінюють всі сфери нашого життя, зокрема дозволяють по-новому поглянути на організацію міст і почати вдосконалювати застарілу інфраструктуру вже зараз. Як це зробити? Давайте разом вирушимо у «віртуальну подорож» Сінгапуром і ознайомимося з місцевими нововведеннями. Досвід цього