Головна / Новини / Тренди та аналітика

Тренди та аналітика

Як вибудовувати лідерську стійкість

Лідер компанії часто виступає прикладом для працівників. Саме від того, як він поводитиметься під час криз та складних часів, здебільшого залежить стійкість бізнесу. Отже, йому самому необхідно бути стійким, іншими словами, резильєнтним. Як розвинути у собі цю навичку?
Матеріал підготовлений за уч

Бізнес-ідеї в Україні. Який малий бізнес найприбутковіший?

Коли підприємець шукає ідею для бізнесу, то безперечно одним з головних критеріїв буде прибутковість майбутньої власної справи. Вона залежить від багатьох факторів, таких як локація, наявність конкуренції, попит на ринку тощо. Зокрема, різні бізнес-моделі матимуть успіх у великих та малих містах. 

Що з бізнесом? Коротко про стан та потреби бізнесу у квітні 2023

Стан українського бізнесу у квітні 2023 року — найбільш оптимістичний з початку повномасштабної війни. Дослідження показують, що поступово відновлюється ринок праці, а підприємці вже більш позитивно оцінюють власний розвиток та більш впевнено дивляться на ситуацію в країні. Водночас викликів перед б

Майбутнє штучних інтелектів та ринку праці. Чи замінить ШІ людину?

Чи варто людям боятися, що у майбутньому їх витіснить з роботи штучний інтелект? Проривний розвиток генеративного ШІ відчутно сколихнув суспільство: лише ChatGPT від OpenAI перевернув уявлення про те, на що здатні технології. Так, нові розробки у галузі вже зараз демонструють неабиякі можливості, як

Теплові карти вебсайтів та територій: у чому різниця та які можливості для бізнесу?

Теплові карти можуть бути корисним інструментом для підприємців, але важливо розуміти, що існує кілька типів теплових карт: для вебсайтів та для територій. Ці два різних поняття іноді плутають. Тож, далі у статті пояснюємо простими словами, у чому різниця між ними, та як їх можна використовувати у б

Що таке партизанський маркетинг? Пояснюємо на прикладах

У сучасному гіперконкурентному бізнес-середовищі компаніям стає дедалі важче виділитися з натовпу. Традиційні маркетингові канали, такі як телевізійна та друкована реклама, білборди та соціальні мережі, можуть бути дорогими і часто не дають бажаних результатів. Саме тут на допомогу приходить партиза

Чи залишаться контакт-центри у майбутньому?

Компанія Gartner зробила досить невтішний прогноз для бізнесу. За її даними, до 2025 року 60% клієнтів у світі перш ніж звертатися до контакт-центру, щоб знайти відповідь на своє питання, шукатимуть інформацію про товар або послугу у сторонніх джерелах. Зокрема, йдеться про покоління міленіалів та з