Головна / Новини / Тренди та аналітика

Тренди та аналітика

Добірка безкоштовних онлайн-лекцій у жовтні

Продовжуємо ділитися корисними лекціями для бізнесу. Ми підготували добірку онлайн-лекцій від відомих світових експертів на жовтень, які організовані у межах проєкту року ReІnforceUA, ініційованого Бізнес-школою МІМ. Теми лекцій присвячені лідерству, інноваціям та вірі в майбутнє після війни.
5 жовт

Сила емоційного інтелекту у бізнесі

EQ (emotional quotient), тобто коефіцієнт емоційного інтелекту, на рівні з IQ (intelligence quotient) є одним з визначальних факторів у формуванні успіху окремих людей і компаній. Вважається, що EQ має сильний зв’язок із результатами діяльності людини в бізнесі та має вплив на те, як вона бачить себ

Що з бізнесом? Коротко про головні економічні зміни — вересень 2022

Економіка України у вересні вже поступово стабілізувалася, хоч і зазнає колосальних збитків від бойових дій. Водночас компанії адаптувалися до роботи під час війни, а українці навіть почали відкривати більше бізнесів, ніж закривати. Про головні економічні зміни останнього місяця — читайте у нашому к

Ціни та інфляція — тренди пошуку у світі. Як розуміти нові настрої клієнтів?

Війна рф проти України вплинула на весь світ та змінили пріоритети людей та їхню споживацьку поведінку. Так, у 2022 році компанія Google виявила новий глобальний тренд у пошукових запитах, який не був актуальним раніше. На фоні постійної нестабільності та змін громадяни різних країн та континентів п

Маркетинговий аналіз внутрішніх та зовнішніх факторів. Інструменти та поради

SWOT-аналіз — коли, кому і навіщо. У статті детально розглянемо цей інструмент для маркетингового аналізу, з‘ясуємо, з яких етапів він складається, та на прикладі реального бренду Amazon розберемо всі фактори SWOT-аналізу.
Сьогодні компаніям доводиться працювати у нестабільних умовах, коли економіка

5 історій українських стартапів. Хто залучає інвестиції під час війни?

Через війну в Україні світовий ринок венчурних інвестицій обвалився у другому кварталі 2022-го року до $120 млрд. Це стримує розвиток іноземних компаній, утім українські стартапи продовжують залучати кошти. Зокрема, фонди створюють цільові програми для підтримки саме команд з України. Наприклад, спе

Добірка корисних сервісів і мобільних додатків

Наше щоденне життя складно уявити без смартфону. І щороку їхніх користувачів більшає. Один із чинників, який активно впливає на проникнення смартфонів у наше життя — зручні й корисні мобільні додатки та сервіси. Сьогодні є мобільні застосунки майже для всього — від замовлення їжі, виклику служби так

Як технологія VoLTE допомагає покращити корпоративний зв’язок?

Все більше бізнесів по всьому світу та в Україні використовують у своїй роботі можливості віддаленого підключення працівників до завдань компанії. Подекуди на це впливають зовнішні обставини — пандемія COVID-19 чи повномасштабна війна рф проти України. Проте є й компанії, яким такий формат роботи зр

Ціна змін. Трансформація роздрібної торгівлі під час війни

Трансформація ритейлу

Максим Біроваш,
головний редактор журналу «ТОП-100. Рейтинги найбільших»
Український продуктовий ритейл ще не оговтався від кризи через пандемію COVID-19, а вже стикнувся з новими викликами повномасштабної війни. Продуктові мережі стійко долають труднощі, але паритет на ринк

Споживчі тренди та стратегія покупок. Що змінилось та як задовольнити потреби клієнтів?

Потреби та звички споживачів стрімко змінюються. На це впливають різні фактори — війна, пандемія, глобальне потепління, цифровізація, зміна особистих пріоритетів та життєвих ситуацій. Що змінилось серед споживчих уподобань останнім часом, на які тренди у 2023-му очікувати та як брендам залишатися ак