Про що:
68% опитаних компаній повідомляють, що популярність їхнього бренду чи продукту зросла після того, як вони опублікували один або кілька пресрелізів.
Більше про цей інструмент та те, як використовувати його для вашого бізнесу, читайте у матеріалі.
Зміст
Пресреліз: що це і для чого він потрібний
Кому підійде пресреліз та коли використовувати цей формат
Як написати пресреліз для бізнесу: правила та структура
Зразок пресрелізу для бізнесу
Де розмістити пресреліз
Для чого потрібні пресрелізи, якщо є соцмережі
Пресреліз: що це і для чого він потрібний
Пресреліз — це офіційна заява, яку бізнес розсилає в медіа, щоб проінформувати про зміни, новини, важливі події або досягнення.
Пресреліз — це також інструмент комунікації. З його допомогою бізнес вибирає та контролює, яку інформацію оприлюднювати та як це робити.
Кому підійде пресреліз та коли використовувати цей формат
Пресреліз стане у пригоді як великим корпораціям, так і меншим компаніям, а саме:
- Малому бізнесу — щоб оголосити про нові заходи чи торгову точку, послуги, досягнення та партнерства.
- Стартапам — допоможе голосно заявити про себе, залучити інвесторів та потенційних клієнтів.
- Неприбутковим організаціям — щоб проінформувати про благодійні події, звітувати про зібрані кошти та надану допомогу;
- Регіональним бізнесам — щоб привернути увагу місцевих медіа та спільнот.
Пресреліз допомагає малому бізнесу отримати охоплення на рівні з великими гравцями: залучити нову аудиторію, підвищити впізнаваність бренду, збільшити продажі, просувати сайт і соцмережі.
Великий бізнес використовує пресреліз, щоб зробити заяву, повідомити свої новини, фінансові звіти чи досягнення.
Пресреліз також може стати ефективним інструментом під час кризи або надзвичайної ситуації — за його допомогою компанія повідомляє свою офіційну позицію, щоб запобігти чуткам та мінімізувати негативні наслідки для репутації.
Наприклад:
У 2011 році хакери зламали онлайн-сервіс Sony Playstation Network і отримали доступ до понад 77 мільйонів акаунтів користувачів. Компанія активно використовувала пресрелізи у ЗМІ, щоб зменшити репутаційні втрати. Вона також впровадила програму Welcome Back, що включала безплатні ігри та підписку та наступний місяць. Sony вдалося повернути довіру користувачів і залучити три мільйони нових клієнтів у перші чотири місяці після інциденту.
Читайте більше:
6 гучних кібератак на бізнес: кейси Yahoo, GitHub і MarriottЯк написати пресреліз для бізнесу: правила та структура
Чи кожен текст компанії, який вона розміщує на власних та сторонніх майданчиках, є пресрелізом? Ні. Пресреліз пишеться за певними правилами та структурою:
- Заголовок — лаконічний, зрозумілий, розкриває суть тексту.
- У першому абзаці міститься основна інформація — що і коли сталося, хто бере участь, чому це важливо.
- Далі — опис деталей. Можуть бути приведені цитати, статистика, графіки, фінансові звіти.
- У кінці також boilerplate — короткий опис компанії та її досягнень.
- Після тексту — контактні дані, посилання на сайт та соцмережі.
Тон пресрелізу — офіційний та інформативний, не рекламний. Довжина найчастіше становить від 300 до 400 слів.
Зразок пресрелізу для бізнесу
Уявімо: компанія EcoBrand випустила екологічні хустки, виготовлені з переробленого матеріалу.
Ось текст, який вона могла б розмістити у своїх соцмережах:
Маємо для вас новину — випустили круті хустки з переробленого матеріалу в червоному, жовтому та синьому кольорах. Купуйте, щоб виділятися та допомогти природі 🙂
Цей текст не є пресрелізом — він короткий і рекламний.
Як би міг виглядати пресреліз на сайті компанії?
EcoBrand випустила нові хустки — 100% перероблених матеріалів
Компанія EcoBrand випустила хустки, що повністю виготовлені з переробленого матеріалу.
Чому це важливо: коли ми використовуємо текстиль повторно, ми знижуємо викиди парникових газів, зменшуємо кількість відходів та економимо енергію.
«Маю надію, що наша нова колекція позитивно вплине на майбутнє планети» — стверджує директор EcoBrand.
Нові хустки вийшли в трьох кольорах: червоному, жовтому та синьому. Придбати їх можна в шоурумах та на офіційному сайті компанії.
Про EcoBrand: компанія працює з 2006 року, має 2 фізичних магазини в Києві та Львові. У 2023 році отримала престижну нагороду «Екологічний бренд року».
Сайт: ecobrand.com
Номер телефона: 0-800-301-234
Цей текст має заголовок, опис події, інформацію про компанію та контакти, написаний за структурою пресрелізу.
Як можна його покращити? Додати більше фактів, цифр та інформації про продукт, прикріпити зображення та відео. Перевірити, як текст виглядатиме на сторінці медіа, в якому буде розміщений — можливо, варто його адаптувати. Якщо в пресрелізі є технічна інформація, яка зрозуміла тільки фахівцям — спростіть його.
Читайте також приклади реальних пресрелізів Київстар:
Де розмістити пресреліз
У 2022 році 76% всіх пресрелізів у світі були розміщені в онлайн-медіа, а у 2023 році — 90%. Очікується, що тенденція зберігатиметься і далі, тож при виборі платформи чи каналу варто надавати перевагу онлайну. А саме:
- Власний сайт компанії — якщо всі пресрелізи будуть збережені в розділі «блог» або «новини», клієнтам буде легко знайти актуальну інформацію;
Щоб повідомити наявним та потенційним клієнтам про акції, знижки та спеціальні пропозиції, також можна використовувати ADWISOR. Платформа дозволяє сегментувати аудиторію, зробити персоналізовані пропозиції, розширити аудиторію та ефективно розподілити маркетинговий бюджет. Доступний 30-денний тестовий період.
Комунікація з клієнтами
SMS-розсилки на власну базу клієнтів
Сповіщайте своїх клієнтів про оновлення асортименту, знижки та спеціальні пропозиції за допомогою SMS. Зареєструйтеся на платформі та отримайте 10 тестових повідомлень на 30 днів.
Спробувати- Соцмережі компанії — наприклад, в Instagram, Facebook чи Linkedin;
- Соцмережі, блоги та сайти інших компаній, що мають цільову аудиторію, схожу з вашою — наприклад, компанія, що продає дитячий одяг, може розмістити пресреліз на сайті іграшок;
- Новинні агенції, медіаплатформи, ділові видання та спеціалізовані платформи для публікації пресрелізів — українські або закордонні;
- Місцеві медіа — краще підходять для локальних бізнесів, наприклад, автомайстерень чи салонів краси;
- Бізнес-спільноти, IT-кластери чи асоціації підприємців.
Для чого потрібні пресрелізи, якщо є соцмережі
Соцмережі — це чудовий інструмент, що допомагає швидко залучити аудиторію та отримати миттєву реакцію, поширити фото та відеоконтент. Та при цьому формат має обмеження — як за кількістю символів, так і за можливість передати деталі.
Пресреліз — офіційний текст компанії, який може і має містити більше інформації. Він дозволяє детально висвітлити подію, додати інфографіку, статистику, важливі факти та коментарі.
Коли ви комбінуєте ці формати, то отримаєте переваги обох.
Цікавий кейс:
Компанія Vinat була створена двома сестрами — це маленький бізнес з продажу європейського вина в інтернеті. Одразу після запуску сайту, сестри опублікували пресреліз з інформацією про свій новий бренд на спеціалізованій платформі. Завдяки цьому пресрелізу, трафік сайту зріс на 220 відсотків за перший тиждень. Кілька видань у виноробній індустрії також опублікували пресреліз у себе і це привело Vinat перших клієнтів.
Додайте коментар