Про що:
Коли ви обираєте інтернет-провайдера для свого бізнесу, важливо детально оцінити, який із них найкраще відповідає вашим вимогам. Перелік нижче допоможе визначитись з оптимальним варіантом для вашої компанії. Розповідаємо про 7 нюансів, які треба врахувати.
Зміст
Швидкість інтернету
Розташування бізнесу та масштабованість
Стабільність роботи
Безпека даних
Додаткові послуги
Вартість
Умови призупинення договору
Технічна підтримка
Швидкість інтернету
Обирати швидкість інтернету необхідно, спираючись на об’єм робочих завдань, бізнес-процесів та офісного обладнання. Потрібно впевнитись, що інтернет має достатню пропускну здатність.
Наприклад, для компанії, у якій працюють до 5 співробітників, підійде інтернет зі швидкістю до 100 Мбіт/с. Так працівники зможуть швидко завантажувати вебсторінки, спілкуватися електронною поштою з колегами, клієнтами та партнерами, проводити відеоконференції. Якщо підприємство має від 5 працівників та займається електронною комерцією, то можна обрати оптимальну швидкість до 200 Мбіт/с.
Якщо ви використовуєте декілька хмарних додатків та служб, резервні копії, а також потребуєте одночасного завантаження великих файлів для понад 20 пристроїв, вам може знадобитися швидкість від 1 Гігабайта, щоб ефективно підтримувати робоче навантаження. Це приблизні підрахунки. Тому кожна компанія може проконсультуватися зі спеціалістом інтернет-провайдера, щоб більш точно оцінити необхідність певної швидкості саме для свого напрямку.
Наприклад, при підключенні корпоративного інтернету від Київстар можна самостійно обирати швидкість каналу передачі даних від 1 Мбіт/с до 10 Гбіт/с. Це допомагає одночасно вмикатися багатьом користувачам без втрати якості з’єднання. А, скажімо, фіксований оптичний інтернет від Київстар забезпечує передачу даних на швидкості до 100 Мбіт/с.
Інтернет для бізнесу
Інтернет в окремих будівлях
Інтернет з гарантованою швидкістю для бізнесу в ТРЦ, бізнес-центрах, дата-центрах та інших офісних або промислових будівлях. Підключайте зі знижкою до 50% на перші пів року.
Розташування бізнесу та масштабованість
Для будь-якого малого, середнього чи великого бізнесу важливо, щоб інтернет-провайдер пропонував кілька варіантів підключення інтернету та мав доступні персоналізовані рішення, коли компанія розвиватиметься. Наприклад, якщо зараз у вас невелика організація, яка орендує офіс у багатоквартирному житловому будинку, можна підключити альтернативу локальним провайдерам — оптичний фіксований інтернет для малого та середнього бізнесу (FTTB). Це, скажімо, можуть бути кав’ярні, аптеки, салони краси, магазини тощо.
Коли компанія масштабується та матиме змогу орендувати окрему будівлю, то можна під’єднати корпоративний фіксований інтернет для офісу. До речі, Київстар може налаштувати такий інтернет майже у будь-якому куточку України, де є така технічна можливість.
Стабільність роботи
Щоб забезпечити безперебійну роботу мережі, інтернет-провайдер має пропонувати створення резервних каналів зв’язку. Це допомагає компанії безперебійно працювати з доступом до інтернету попри будь-які непередбачувані збої. Наприклад, резервування корпоративного фіксованого інтернету для офісу від Київстар пропонується як на рівні обладнання, так і на рівні каналів зв’язку.
Інтернет для бізнесу
Інтернет у багатоквартирних будинках
Підключення до наявної мережі за кілька днів. Інтернет зі швидкістю до 100 Мбіт/с підходить для аптек, кав'ярень, перукарень та інших бізнесів у багатоквартирних будинках.
Безпека даних
Оскільки кількість кіберзагроз і атак на бізнес зростає щодня, важливо, щоб ваш інтернет-провайдер мав певні процедури для захисту. Незалежно від розміру кожна компанія має певну конфіденційну інформацію. Саме тому необхідно перевірити рівень безпеки постачальника послуги, щоб переконатися, що всі дані організації будуть захищені та їх не буде зламано.
Для прикладу, захист мережі доступу до інтернету від Київстар гарантований та підтверджений атестатом відповідності Держспецзв’язку України. Ба більше, як додаткову послугу у корпоративному інтернеті можна замовити захист від DDOS-атак.
Сервіс AntiDDos надає багаторівневий захист IT-інфраструктури бізнесу від відомих і невідомих атак 3, 4 та 7 рівнів. Це рішення містить комплексні інструменти, щоб аналізувати вхідний трафік та автоматично складати звіти про можливі загрози. AntiDDos побудовано на основі рішення FortiDDoS від Fortinet. Тож, завдяки цьому Київстар пропонує окремий канал зв’язку для кожної компанії з високим рівнем захисту.
Додаткові послуги
Важливо також дізнатися, чи пропонує ваш інтернет-провайдер інші послуги, які органічно взаємодіють з інтернетом. Ця інформація допоможе зручно отримувати декілька сервісів від одного постачальника. Наприклад, можна придбати чи взяти в оренду обладнання — сервери, комутатори, маршрутизатори та ін. Також підключити додаткові IP-адреси, зареєструвати та підтримувати доменні імена, отримати послуги дата-центру тощо.
Також якісний фіксований інтернет потрібен для IP-телефонії, хмарної АТС та створення корпоративної мережі передачі даних (VPLS, IP VPN). Об’єднання різних послуг з одним провайдером може дозволити бізнесу скоротити витрати та підвищити продуктивність.
Вартість
Добре, коли інтернет-провайдер підтримує баланс між швидкістю та ціною. Наприклад, якщо ви маєте невеликий бізнес, то за виділену оптоволоконну лінію оптимальним рішення буде середня ціна у 100-200 грн на місяць, швидкість 50 або 100 Мб/c, а також безлімітний обсяг трафіку та безплатне підключення. А для середніх та великих компаній переважно вартість розраховується індивідуально, оскільки провайдеру, щоб запропонувати найкращі умови, треба зрозуміти потреби бізнесу та технічні особливості.
Умови призупинення договору
Дізнайтеся про умови, на яких здійснюється тимчасове призупинення послуги, якщо у певний проміжок часу вам не потрібен доступ до інтернету. Тобто ви за певних причин вирішили призупинити бізнес, проте згодом плануєте відновити.
Якщо таку послугу провайдер не надає, то необхідно або ж сплачувати за інтернет, коли ви їм не користуєтеся, або розірвати договір, а потім знов витрачати час на підключення. Наприклад, в Київстар є опція без додаткової оплати «Тимчасове призупинення». Ви можете призупинити дію угоди максимум на рік, але пам’ятайте, що паузу можна брати не частіше одного разу на місяць.
Технічна підтримка
Надійність є найважливішим фактором, особливо для бізнесів, де не можна ризикувати перебоями в роботі інтернету. Тому доцільно розглянути варіант провайдера, який пропонує угоду про рівень обслуговування Service Level Agreement (SLA). Це контракти на надання послуг, у яких детально зазначено, наскільки надійним має бути з’єднання.
Якісне обслуговування клієнтів є показником того, наскільки швидко провайдер може допомогти вам відновити роботу. Більшість підприємств не можуть чекати кілька днів, поки їм буде відправлено нове обладнання. Вони потребують найвищого рівня сервісу, і хороший постачальник послуг це розуміє. Для прикладу, Київстар під час підключення інтернету пропонує укласти SLA.
Обов’язково необхідно дізнатися, яку технічну підтримку пропонує провайдер. Адже від цього залежить надійне підключення до інтернету. Скажімо, підтримка бізнес-клієнтів, які увімкнули інтернет від Київстар, відбувається 24/7, 365 днів на рік. При чому як на етапі підключення інтернету, так і під час користування послугою.
Маючи під рукою цей перелік, ви зможете обрати інтернет-провайдера, який найкраще відповідатиме потребам компанії. Швидке та надійне з’єднання є важливою інвестицією для вашого бізнесу та вашого спокою. Співпрацюйте з найкращими провайдерами. Для налаштування фіксованого оптоволоконного інтернету від Київстар телефонуйте за номером [(067) 130-95-95](tel:(067) 130-95-95) або замовляйте консультацію спеціаліста на сайті.
Додайте коментар