Про що:
90% людей, опитаних HubSpot, стверджують — важливо, щоб компанія могла миттєво відповісти на їхній дзвінок та розв’язати будь-яке питання максимум за 10 хвилин.
Як зробити так, щоб клієнту не довелося довго чекати на лінії? Читайте у матеріалі.
Зміст
Єдиний номер 0-800: що це таке
Переваги для бізнесу: чому варто підключити 0-800
Інтернет-магазинам та сервісним центрам: кому підійде єдиний номер
Сучасна офісна телефонія: 0-800 і не тільки
Єдиний номер 0-800: що це таке
Номер, який починається на 0-800 — це багатоканальна телефонна лінія, що дозволяє приймати необмежену кількість вхідних дзвінків та швидко розподіляти їх на вільні офіси чи операторів.
Дзвінки на 0-800 безкоштовні для всіх наявних та майбутніх клієнтів компанії, що телефонують з мобільних та міських номерів України.
Як це працює: зв’язок встановлюється через інтернет, за допомогою SIP-телефонії. Кількість дзвінків, які компанія може прийняти одночасно, залежить від кількості номерів (ліній). Наприклад, контакт-центр працює з 10 лініями, отже він може прийняти 10 викликів одночасно.
Такий номер можна використовувати для:
- продажів — дзвінків на холодну та гарячу аудиторію;
- відповідей на запитання клієнтів та сервісної підтримки;
- збору відгуків та пропозицій у тих, хто вже купив ваш товар чи послугу;
- безкоштовних консультацій — наприклад, в медичному центрі чи юридичній фірмі.
Переваги для бізнесу: чому варто підключити 0-800
Єдиний номер 0-800:
- Легко запам’ятати — чим менше часу клієнти витратять на те, щоб згадати як з вами зв’язатися, тим менше часу пройде між роздумами та покупкою.
- Зручно вказувати — на сайті та в соцмережах, на буклетах та візитках компанія може розмістити один номер замість кількох.
- Формує позитивний імідж компанії — щоб зареєструвати єдиний номер, потрібно надавати документи. Отже, клієнти можуть бути впевнені — перед ними організація, а не фізична особа.
- Підвищує лояльність клієнтів — вони можуть зателефонувати в компанію, навіть якщо не мають грошей на рахунку.
Також із номером 0-800 ви можете:
- Розподіляти дзвінки на операторів, відповідно до алгоритмів, які ви налаштуєте.
- Встановити індивідуальний та гнучкий режим роботи телефонної лінії. Компанія може приймати дзвінки цілодобово або у визначений час, різний для вихідних та буднів.
- Додати голосове меню. Запитайте у клієнта, яка допомога йому потрібна, розкажіть про акції та новини компанії.
- Зберегти номер при переїзді, навіть якщо ви змінюватимете місто чи регіон.
Комунікація з клієнтами
Номер 0-800
Єдиний номер для одночасного прийому багатьох дзвінків. Безкоштовний для ваших клієнтів, які телефонують з мобільного чи міського номера по Україні.
Єдиний номер виглядає так: 0-800-30X-XXX, де XXXX — цифри, які ви можете вибрати та закріпити за своєю організацією. Вартість номера залежить від категорії — того, як цифри поєднуються між собою.
Інтернет-магазинам та сервісним центрам: кому підійде єдиний номер
Номер 0-800 можна підключити для інтернет-магазина, служби підтримки клієнтів, каналу маркетингових досліджень та будь-якої іншої компанії, що надає консультації, сервісну та інформаційну підтримку.
Американська компанія Unitel Voice опитала бізнеси зі списку Fortune 500, куди входять найбільші корпорації США. Виявилося, що 74,8% з них використовують безкоштовний номер.
Номер 0-800 також підключають неприбуткові громадські організації та благодійні фонди. Київстар налаштував гарячу лінію для кількох таких українських компаній. Завдяки цьому люди, що постраждали від воєнної агресії рф в Україні, можуть безкоштовно зателефонувати до консультанта й отримати підтримку чи бути скерованими до спеціаліста.
Читайте більше:
5 прикладів використання номера 0-800А як ці номери виглядають в інших країнах? Перші кілька цифр можуть відрізнятися — наприклад, в Австралії це 1800 та 1300, а в Канаді — 1-800, 1-888 та 1-877. Номери, дзвінки на які безкоштовні для тих, хто телефонує — світовий стандарт, започаткований наприкінці 1960-х років. Англійською вони називаються toll-free number, freephone number або green number.
Сучасна офісна телефонія: 0-800 і не тільки
За допомогою номера 0-800 ви можете налаштувати контакт-центр. А як щодо офісної телефонії?
IP-телефонія — це альтернатива стаціонарному телефонному зв’язку, що працює через інтернет. Вона дає можливість підключити багатоканальний зв’язок, переадресувати дзвінок на мобільний номер працівника, додати автовідповідач та голосове меню.
IP-телефонію можна підключити швидко — для цього потрібен тільки інтернет та IP-телефон або відповідне програмне забезпечення.
Комунікація з клієнтами
Телефонія для бізнесу від Київстар
З нею працівники залишатимуться на зв’язку з клієнтами як в офісі, так і дистанційно. Налаштовуйте багатоканальний зв’язок, переадресацію викликів, голосове меню тощо.
Віртуальна мобільна ATC — хмарна технологія, що об’єднує номери компанії в єдину мережу. До АТС можна підключити будь-які мобільні та міські номери і єдиний номер 0-800. Вона допоможе: оперативно реагувати на дзвінки та приймати їх будь-де, аналізувати записані розмови та контролювати витрати, керувати мережею онлайн та інтегрувати ATC із CRM.
Читайте також:
Як налаштувати сучасну офісну телефонію для бізнесу?
Додайте коментар