Про що:

Маркетинг ускладнюється, тому компаніям варто постійно оновлювати свої робочі інструменти для просування бренду. Персоналізувати комунікацію з клієнтами, оптимізувати контент, керувати акаунтами в соцмережах, запускати email-кампанії та SMS-розсилки — далеко не повний перелік задач, які важливі для розвитку бізнесу. Щоб ефективно їх виконувати, потрібні перевірені й дієві маркетингові інструменти — добірку таких пропонуємо далі.

Зміст

№1. Управління відносинами з клієнтами або CRM

№2. Маркетинг у соціальних мережах або SMM

№3. Портрет клієнта

№4. Контент-маркетинг

№5. Тригерні та таргетовані розсилки

№6. Email-маркетинг

№ 7. Пошукова оптимізація або SEO

№1. Управління відносинами з клієнтами або CRM

Довготривалі довірливі відносини з клієнтами — базова умова для збільшення продажів компанії. А запорука злагодженої взаємодії з покупцями — система CRM або Customer Relationship Management. Саме цей інструмент дозволяє бізнесу ефективно керувати відносинами з наявними та потенційними клієнтами. З ним компанія може автоматизувати бізнес-процеси, формувати клієнтську базу, контролювати історію комунікації зі споживачами й планувати майбутні активності. 

Обирайте CRM під масштаб і запити компанії. Наприклад:

  • Microsoft Dynamics 365 CRM — комплексне рішення, яке пропонує великий вибір інструментів для продажів, маркетингу та підтримки клієнтів. Його переваги: інтуїтивний інтерфейс, інтеграція з різними продуктами Microsoft, а також додаткові вбудовані інструменти, наприклад, LinkedIn Sales Navigator і Assistant. 
  • Salesforce — повністю хмарна CRM-система, яка максимально адаптується під потреби компанії: за її допомогою можна і базово управляти взаємодією з клієнтами, і розширено налаштовувати конвеєр продажу. Підходить для малих компаній та для бізнесу, що масштабується. 
  • SalesDrive — українська CRM-система для інтернет-магазинів. З нею компанія може: автоматизувати обробку замовлень, вести облік складу, фіксувати комунікації з клієнтом, аналізувати роботу менеджерів.

Вас також може зацікавити:

5 українських CRM для бізнесу

Українські компанії можуть інтегрувати CRM-системи з Віртуальною мобільною АТС від Київстар, щоб оперативно реагувати на дзвінки клієнтів, аналізувати ефективність розмов і покращувати рівень обслуговування.

Комунікація з клієнтами

Комунікація з клієнтами

Віртуальна мобільна АТС

Хмарна АТС для роботи кол-центру. Багатоканальний номер, щоб приймати дзвінки та автоматично розподіляти їх на менеджерів. Аналіз роботи відділу продажів, інтеграція з CRM тощо.

№2. Маркетинг у соціальних мережах або SMM

Складно уявити компанію, яка не використовує соцмережі для просування та комунікації з клієнтами. Отже, SMM або Social Media Marketing можна сміливо вважати обов'язковою частиною маркетингової стратегії будь-якого бізнесу.

Facebook, Instagram, X (Twitter), LinkedIn, TikTok — усі ці соцмережі допомагають залучати аудиторію та комунікувати з нею, збільшувати трафік на сайт, будувати репутацію бренду. І як результат — зміцнювати зв'язки з наявними клієнтами та знаходити нових, щоб підвищувати продажі.

Які сервіси можуть бути корисними для SMM:

  • Canva — для створення візуального контенту. Є багато готових професійних шаблонів для різних соцмереж, тому можна швидко та легко створювати дизайни й тестувати ідеї. 
  • Hootsuite — для об’єднання та управління акаунтами компанії в різних соціальних мережах. Тут можна керувати контентом і поширювати його на різних платформах.
  • Bitly — для роботи з посиланнями. Допомагає формувати короткі URL-лінки та генерувати QR-код, а потім моніторити статистику переходів за ними.

№3. Портрет клієнта

Щоб створити життєздатний продукт, який буде популярним на ринку, потрібно знати бажання та потреби цільової аудиторії. Це допоможе правильно позиціювати свої товари та послуги. Але як дізнатися, чого дійсно хочуть потенційні або наявні покупці? Відповідь дасть один з ключових маркетинг-інструментів — портрет клієнта

Що це: узагальнений неперсоніфікований образ споживача.

Як працює: фахівці сегментують цільову аудиторію за десятками критеріїв на основі аналізу Big Data із використанням алгоритмів машинного навчання. Можна схарактеризувати клієнтів за віком, статтю, наявністю дітей, типом девайса, операційною системою, інтересами тощо. 

Для чого: щоб докладно дізнатися про риси та уподобання клієнтів і зміну їхніх потреб, а потім — сегментувати цільову аудиторію та продумати релевантні й персоналізовані пропозиції для кожної категорії.

Big Data та аналітика

Big Data та аналітика

Big Data для аналітики

Побудова портрета наявної та визначення потенційної ЦА з використанням 100+ Big Data-параметрів. Допомагає зрозуміти реальні потреби клієнтів для подальшого розвитку бізнесу.

№4. Контент-маркетинг

Згідно з дослідженням HubSpot, у 2024 році майже третина маркетологів використовують контент-маркетинг, а 90% — у майбутньому збережуть або навіть збільшать інвестиції в цю стратегію.  Що не дивно, адже контент-маркетинг допомагає просувати продукти, будувати знання про компанію й формувати спільноту клієнтів навколо бренду. 

Суть інструменту — створювати цікавий та корисний для аудиторії контент: статті, блоги, відео, пости у соціальних мережах тощо. А щоб зробити його максимально дієвим, можна використовувати різні сервіси для роботи з контентом. Наприклад:

  • WordPress — конструктор сайтів, блогів та вебдодатків з різними плагінами, які адаптуються під потреби бізнесу. 
  • Google Trends — сервіс, який допомагає знаходити популярні слова та фрази у запитах користувачів Google. Він допоможе генерувати актуальні теми для контенту. 
  • LanguageTool — сервіс, який покращить якість текстів: граматику, стиль та орфографію.

№5. Тригерні та таргетовані розсилки

Орієнтуватися на потреби клієнтів та вчасно пропонувати актуальні для нього товари чи послуги — мета кожного бізнесу. Бо так компанія підвищує лояльність споживачів, розширює аудиторію та поліпшує продажі. А інструмент, який допоможе досягти цієї мети, — персоналізовані розсилки з використанням Big Data.

Які рішення доступні для бізнесу:

  • Таргетингові розсилки (від англ. target, ціль) за допомогою SMS. Аналітики Київстар сформують цільову аудиторію за обраними Big Data-параметрами. Наприклад, для зоомагазину будуть цікаві клієнти з домашніми тваринами. А потім фахівці налаштують рекламну кампанію з персоналізованими повідомленнями у визначений час. Також за вибраними параметрами таргетингу можна запустити рекламну кампанію на Facebook. 

  • Тригерні SMS-розсилки — налаштовуються за певними подіями. Наприклад, потенційний клієнт заходить на сайт конкретної тематики — і отримує релевантне своїм інтересам повідомлення.

Важливо: Київстар дотримується Законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних» і не передає та не продає персональні дані абонентів, в тому числі й записи розмов, тексти SMS/MMS та історію браузера третім особам. Усі аналітичні моделі з використанням Big Data будуються на основі неперсоніфікованих та зашифрованих даних.

Реклама та пошук клієнтів

SMS-розсилки від аналітиків Київстар

Знаходьте нових клієнтів завдяки тригерним та таргетованим розсилкам. Аудиторія для розсилки підбирається з використанням Big Data-аналізу.

Бізнес може самостійно організувати промокампанію за допомогою ADWISOR — платформи для розсилок від Київстар. Детальну інструкцію по роботі з сервісом знайдете тут.

Як самостійно знайти клієнтів за допомогою розсилки?

№6. Email-маркетинг

Розсилки електронною поштою — надійний інструмент прямого маркетингу, який забезпечує безпосередній контакт з цільовою аудиторією. Email-маркетинг дозволяє не тільки підвищувати лояльність наявних клієнтів, надаючи їм ексклюзивні пропозиції, але й знаходити нових. А також завдяки знижкам і акціям відновлювати взаємодію з тим, хто давно не робив у вас покупки. Крім того, комунікація електронною поштою допомагає підвищувати обізнаність про бренд — ви можете робити розсилки з новинами компанії, блогами, дайджестами та іншим пізнавальним контентом. 

Які сервіси стануть у пригоді для email-маркетингу:

  • HubSpot — дозволяє без дизайнерів і розробників створювати, персоналізувати та оптимізувати email-кампанію, яка буде релевантна інтересам цільової аудиторії. 
  • Mailchimp — сервіс з понад 100 дизайн-шаблонами для кампаній, A/B-тестуванням листів, можливістю створювати групи адресатів та іншими корисними функціями. 
  • Sendpulse — багатофункціональна платформа для маркетингу, яка дозволяє робити розсилки на підставі дій клієнта. Тут є кілька десятків адаптивних шаблонів листів і можливість отримати аналітику після email-кампанії.

№ 7. Пошукова оптимізація або SEO

Щоб ваш бізнес швидко знаходили серед інших в інтернеті, необхідно працювати над SEO або Search engine optimization. Це набір технік, за допомогою яких можна покращити видимість сайту компанії та його вмісту для пошукових систем.

Наприклад, візьмемо Google. Пошуковик має спеціальних ботів — вони сканують вміст як сайтів в цілому, так і окремих вебсторінок. Зібравши дані про ресурси, боти ранжують їх відповідно до набору вбудованих алгоритмів і надають кожній сторінці свій індекс. Саме від цього залежить, на якій позиції в результатах пошуку користувачів буде сайт. 

Щоб саме ваш сайт бачили серед перших, потрібні SEO-ключі, правильне структурування тексту та інші дії з контентом. Тут допоможуть спеціальні сервіси, на кшталт Ahrefs або Serpstat, про які ви можете прочитати у нашій минулій добірці.

Додайте коментар

Усі коментарі публікуються після модерації. Будь ласка, пишіть українською, без спаму та нецензурних слів.

Схожі статті