Про що:
Теплові карти можуть бути корисним інструментом для підприємців, але важливо розуміти, що існує кілька типів теплових карт: для вебсайтів та для територій. Ці два різних поняття іноді плутають. Тож, далі у статті пояснюємо простими словами, у чому різниця між ними, та як їх можна використовувати у бізнесі.
Зміст
Що таке теплова карта вебсайту?
Що таке теплова карта території?
Українські компанії вже користуються
Що таке теплова карта вебсайту?
Теплова карта сайту — це візуальний інструмент, що відображає інформацію про те, як користувачі взаємодіють з вашим онлайн-ресурсом та окремими його елементами. Тобто можна побачити, на які розділи, блоки, кнопки фактично натискають відвідувачі вебсайту, як вони переміщують курсор миші або прокручують сторінку.
Теплова карта показує «гарячі» та «холодні» області, де кожен колір відповідає певній категорії дій відвідувачів сайту. Зазвичай їхні дії позначаються відтінками червоного, помаранчевого та жовтого, щоб показати ті «теплі» місця на сайті, якими користувачі зацікавилися найбільше. «Холодні» розділи зазвичай виділені синіми та зеленими відтінками та показують місця, які користувачів приваблюють найменше.
Одним з інструментів для аналітики вебресурсів є Microsoft Clarity. Завдяки цьому рішенню можна подивитися, де і що люди натискають на сайті, які кнопки ігнорують і як далеко вони прокручують сторінки.
Теплова карта вебсайту. Джерело Microsoft
Так підприємці можуть оцінити зручність та ефективність дизайну, наприклад, свого онлайн-магазина. Зможуть проаналізувати, що працює, а що ні, виявити недоліки розділів, які потрібно удосконалити, і внести необхідні зміни для збільшення конверсії.
Існують також різновиди теплових карт за кліками, глибиною перегляду сторінки, активністю мишки тощо. І кожна з них дозволяє вдосконалювати вебсайт для зручності його відвідувачів. Проте є ще один тип теплових карт, який не має жодного відношення до вебсайтів. Це теплова карта території.
Що таке теплова карта території?
Теплові карти території — це візуальний інструмент, який відображає найпопулярніші локації на певній території країни, міста чи району серед вашої цільової аудиторії. Завдяки цьому компанії можуть проаналізувати привабливість місця для своїх клієнтів, щоб відкрити там, наприклад, магазин.
Теплова карта місту, так само як і теплова карта вебсайту, графічно відображає дані про популярні локації для аудиторії. Іншими словами, де більше перебуває ваших клієнтів, там кольори на карті «тепліші», і навпаки. Такі карти пересування людей по місту можуть бути корисні для ритейлу, фінансових організацій, маркетингових та рекламних агенцій, державних установ, медичних закладів та багатьох інших напрямків.
Приклад теплової карти території
Після аналізу теплових карт території організація зможе:
- оцінити ефективність наявних магазинів;
- визначити прибуткове місце для нової торгової точки та спрогнозувати можливий дохід;
- масштабувати зону доставки товарів;
- розмітити зовнішню рекламу там, де її побачить більше зацікавлених перехожих;
- відкрити новий траспортний маршрут, як-от, скажімо, безкоштовні автобуси до торговельно-розважальних центрів;
- проаналізувати магазини конкурентів тощо.
Український бізнес може використовувати теплові карти територій у своїй роботі завдяки Київстар. Адже на основі технічних даних, отриманих з обладнання оператора, можна сформувати детальну та чітку геоаналітику.
Big Data та аналітика
Геоаналітика та теплові карти
Аналіз територій у розрізі окремих локацій, міста, району. Допомагає визначити вдалі місця, щоб розташувати новий бізнес чи розширити наявний.
Київстар пропонує інструменти геоаналітики у вигляді теплових карт та геопорталу:
- Теплова карта (heatmap)
Аналітики Київстар аналізують цільову аудиторію у конкретній локації та визначають, в яких районах та на яких вулицях вона буває. Крім цього, можна знайти схожих на неї людей. У результаті аналізу ви отримуєте інтерактивні теплові карти. Кольором будуть позначені місця, які мають попит серед клієнтів. Послуга доступна по всій Україні, окрім тимчасово окупованих територій.
- Геопортал
Це онлайн-платформа для інтерактивного аналізу певної території та цільової аудиторії, яка на ній перебуває. Завдяки геопорталу компанії зможуть власноруч сегментувати клієнтів за Big Data-параметрами (вік, стать, інтереси, стиль життя тощо) та переглядати перебування аудиторії на карті. Також можуть обирати локації за координатами та порівнювати їх.
Цю інформацію можна дивитися у 2D та 3D-форматах через API, Power BI, зберігати, вивантажувати у CSV-файл, надсилати колегам, щоб детальніше аналізувати та приймати ефективні рішення для бізнесу. При чому робити все це можна як з комп’ютера, так і зі смартфона.
Нагадуємо, що Київстар дотримується Законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних» і не передає та не продає персональні дані абонентів, зокрема записи розмов, тексти SMS/MMS та історію браузера третім особам. Усі аналітичні моделі з використанням Big Data будуються на основі неперсоніфікованих та зашифрованих даних.
Українські компанії вже користуються
Поділимося з вами кількома нашими кейсами українських компаній, які вже встигли використати можливості геоаналітики для свого бізнесу:
- Теплові карти для служби доставки
Одна компанія звернулась до Київстар із запитом створити теплову карту міста, щоб зрозуміти, де вигідно відкрити кілька нових локацій для доставки приготованих страв своїм клієнтам. Спеціалісти Київстар розробили Heatmap, а також проаналізували розташування конкурентів, які теж пропонують доставку. У результаті, компанія отримала детальну інформацію про те, які райони міста будуть прибутковими для її напрямку.
- Теплові карти для фінансової установи
Відомий український банк вирішив масштабуватися та звернувся до фахівців Київстар, щоб визначити ефективне розташування нових філіалів банку, зважаючи на зацікавленість його цільової аудиторії певними локаціями. Експерти розробили 10 теплових карт для 10 міст України, що дало розуміння, де перебуває найбільше наявних та потенційних клієнтів.
- Теплові карти для ритейлу
Українська будівельна компанія перебувала на стадії розвитку свого нового напрямку — будівництво магазинів. Проте їй було складно визначити оптимальні місця для їхнього розташування, щоб забезпечити максимальне охоплення цільової аудиторії. Для розв’язання проблеми підприємство звернулося до Київстару, отримало Heatmap та тепер розуміє, які райони в місті вигідні для відкриття магазинів.
Для того, щоб теж почати користуватися геоаналітикою, потрібно замовити консультацію нашого фахівця на сайті через кнопку «Замовити консультацію». Експерт зателефонує, пояснить усі деталі та надішле дані для входу на платформу.
Додайте коментар