Як залучити більше клієнтів у салон краси: 7 рекламних інструментів

26 червня 2024

5 хв.

Як залучити більше клієнтів у салон краси: 7 рекламних інструментів

Про що:

Станом на 2024 рік в Україні зареєстровано близько 60 тисяч салонів краси, і більше ніж 4 тисячі з них — у Києві. Якщо ви плануєте відкрити салон краси чи вже є його власником або власницею — читайте практичні поради, які допоможуть знайти нових клієнтів та збільшити продажі.

Зміст

З чого почати просувати салон краси

Інструмент 1. Налаштуйте рекламу сторінок у соцмережах

Інструмент 2. Просувайте сайт салону краси

Інструмент 3. Замовте рекламу в блогерів

Інструмент 4. Використовуйте зовнішню рекламу

Інструмент 5. Домовтеся про партнерську рекламу

Інструмент 6. Впроваджуйте спеціальні пропозиції для клієнтів або реферальну програму

Інструмент 7. Залучіть нових клієнтів та підвищіть лояльність наявних за допомогою розсилок

З чого почати просувати салон краси

За статистикою, більшість покупок починається онлайн — спочатку клієнти дізнаються про компанію в інтернеті, а вже після цього замовляють послугу в офлайні.

Як зробити салон краси видимим в інтернеті:

  • створіть сайт салону та наповніть його актуальною інформацією;
  • додайте салон краси на карту в Google Maps та Apple Maps;
  • створіть сторінку салону краси в Instagram, та/або Facebook та TikTok;
  • додайте можливість записуватися на послуги онлайн.

Сторінка в соцмережах — візитна картка вашого салону. Приділіть увагу тому, як ви її наповните і розвиватимете. Ось кілька порад:

  • вкажіть прайс, список послуг та адресу салону краси;
  • взаємодійте з аудиторією — відповідайте на коментарі та повідомлення вчасно;
  • проводьте акції та конкурси для клієнтів вашого салону краси;
  • запропонуйте бонус за підписку чи відмітку салону в сториз.

Який контент публікувати? Серії фото «до та після» з результатами процедур, відгуки та історії задоволених клієнтів, пости-знайомства з майстрами, детальний опис послуг та новини салону.

Сайт — це те, завдяки чому клієнти знайдуть ваш салон в Google та інших пошукових системах. Використовуйте конструктори сайтів: Wix, WordPress, Weebly та інші, або зверніться за допомогою до розробника. Додайте всю актуальну інформацію: графік роботи, адресу, список послуг, відео та відгуки. Можна також вести блог та публікувати статті з корисною та актуальною інформацією для ваших клієнток.

Після того, як сайт та сторінки в соцмережах будуть створені, виберіть канали просування, які будуть релевантні для вашого салону.

Інструмент 1. Налаштуйте рекламу сторінок у соцмережах

Таргетована або цільова реклама — вид реклами, який демонструє оголошення певній групі користувачів, залежно від їх характеристик.

Щоб реклама працювала якнайкраще, налаштуйте її на аудиторію, схожу на ваших клієнтів, використовуйте фото- та відеокреативи, додайте акцію чи знижку з обмеженим терміном дії.

Інструмент 2. Просувайте сайт салону краси

Для цього: 

  • налаштуйте рекламу в Google Ads чи Meta;
  • замовте банерну рекламу на сайтах-партнерах;
  • зверніться до спеціаліста з SEO-оптимізації.

Хочете самостійно перевірити, чи готовий ваш сайт до запуску рекламної кампанії?

Спробуйте самостійно перевірити чи готовий ваш сайт до запуску рекламної кампанії

Інструмент 3. Замовте рекламу в блогерів

Реклама салону краси в блогерів може бути платною або по бартеру — ви пропонуєте послугу, а блогер — розповідає про ваш заклад своїй аудиторії, може написати відгук про послуги салону або зробити огляд процедур. Як проаналізувати ефективність такої реклами? Запропонуйте кожному блогеру індивідуальний промокод зі знижкою для його підписників.

Якою має бути онлайн-реклама у 2024 році?

Тримайте хвилю: якою має бути онлайн-реклама у 2024 році

Інструмент 4. Використовуйте зовнішню рекламу

А саме: 

  • рекламу на будівлях та міському транспорті: автобусах, трамваях, в метро;
  • білборди та сітілайти, розташовані недалеко від салону краси або там, де може бути велика кількість цільової аудиторії;
  • роздачу флаєрів та листівок.

Інструмент 5. Домовтеся про партнерську рекламу

Можна домовитися розмістити флаєри та рекламні буклети в сусідньому закладі, що має схожу цільову аудиторію і не є вашим конкурентом — кав’ярні, книгарні, дитячому ігровому центрі, спа комплексі чи тренажерному залі.

Інструмент 6. Впроваджуйте спеціальні пропозиції для клієнтів або реферальну програму

Задоволені клієнти, які повертаються знову і знову та радять салон друзям, — ваша найкраща реклама. Подбайте про їхній комфорт, запропонуйте знижку на наступний візит за відмітку сторінки салону краси в соцмережах чи бонусну послугу за кожну запрошену подругу.

Інструмент 7. Залучіть нових клієнтів та підвищіть лояльність наявних за допомогою розсилок

За допомогою інструменту ADWISOR від Kyivstar ви можете:

  • комунікувати з наявними клієнтами салону краси;
  • залучати нових клієнтів, розширити аудиторію та збільшити продажі;
  • сегментувати клієнтів та створювати релевантні пропозиції;
  • ефективно розподіляти маркетинговий бюджет;
  • зробити комунікацію персоналізованою.

Реклама та пошук клієнтів

Створюйте розсилки для наявних чи нових клієнтів

Самостійно налаштовуйте різні типи розсилок для наявних чи потенційних клієнтів. Повідомляйте про акції та пропозиції. Інформуйте про нові торгові точки та графік роботи.

Спробувати

Як це працює із наявними клієнтами? Ви заходите в ADWISOR і створюєте текст SMS або Viber, щоб повідомити про сезонну акцію чи нову послугу, відкриття нового салону в мережі чи зміну годин роботи. Завантажуєте власну базу клієнтів, вибираєте бюджет, дату й час розсилки та надсилаєте повідомлення. Готово!

А як щодо нової аудиторії? Тут допоможе Big Data. На платформі ADWISOR ви можете вибрати аудиторію для розсилки  за 40+ Big Data параметрами: вік та стать, геолокація, інтереси та інше. Наприклад, ви можете вибрати жінок, які проживають недалеко від вашого салону. Після цього ви можете надіслати цим майбутнім клієнткам пропозицію відвідати ваш новий заклад.

Важливо: Київстар дотримується Законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних» і не передає та не продає персональні дані абонентів, в тому числі й записи розмов, тексти SMS/MMS та історію браузера третім особам. Усі аналітичні моделі з використанням Big Data будуються на основі неперсоніфікованих та зашифрованих даних.

Скористайтеся пошуком, щоб знайти більше цікавих статей на Kyivstar Business Hub.

Зміст

З чого почати просувати салон краси

Інструмент 1. Налаштуйте рекламу сторінок у соцмережах

Інструмент 2. Просувайте сайт салону краси

Інструмент 3. Замовте рекламу в блогерів

Інструмент 4. Використовуйте зовнішню рекламу

Інструмент 5. Домовтеся про партнерську рекламу

Інструмент 6. Впроваджуйте спеціальні пропозиції для клієнтів або реферальну програму

Інструмент 7. Залучіть нових клієнтів та підвищіть лояльність наявних за допомогою розсилок

Додайте коментар

Усі коментарі публікуються після модерації. Будь ласка, пишіть українською, без спаму та нецензурних слів.

Схожі статті